20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 36977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #90 på: 03. Mars 2007, 16:35 »
Skuffende at vi ikke klarer å styre spille mer mot dette Boro laget. Dyer er som han ofte har vært i det siste. Usynelig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 03. Mars 2007, 16:37 »
Solano er rå  på høyreback. Får håpe at Roeder skjønner såpass nå.

Åå ? Han er en av få som har hatt 3, 4 feilpasninger allerede

Du vet at Newcastle spiller i svarte og hvite drakter?

Nei det la jeg ikke merke til!

Jeg er ikke overrasket.

Virkelig?

Når det gjelder deg er alt mulig. At du ikke har sett at det er Solano og delvis Milner som har stått for de kreative offensive pasningene sier det meste om deg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 03. Mars 2007, 16:39 »
zoggi har vært kampens skuffelse i min øyne. han trenger sårt kamptrening ..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 03. Mars 2007, 16:39 »
zoggi har vært kampens skuffelse i min øyne. han trenger sårt kamptrening ..

Jepp, men har har vært skuffende i hele år. Han  var også tragisk før han ble skadet. Sies at han savner Boumsong.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 03. Mars 2007, 16:42 »
tror han savnet håret mest.. gutten er jo blank nå.. haha.. asbjørn: så du den flotte pasningen til solano der?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 03. Mars 2007, 16:42 »
Solano er rå  på høyreback. Får håpe at Roeder skjønner såpass nå.

Åå ? Han er en av få som har hatt 3, 4 feilpasninger allerede

Du vet at Newcastle spiller i svarte og hvite drakter?

Nei det la jeg ikke merke til!

Jeg er ikke overrasket.

Virkelig?

Når det gjelder deg er alt mulig. At du ikke har sett at det er Solano og delvis Milner som har stått for de kreative offensive pasningene sier det meste om deg.

Jeg har da vitterlig sitt noen av deres bidrag fremover, men sa bare at Solano hadde ett par feilpasninger i starten av kampen. Det er umulig å benekte! Men nå legger vi saken død.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 03. Mars 2007, 16:49 »
Åh.. Der lagde Zog den fete sjansen som Martins klarte å rote bort..

PS: I love you Shay Given! :-*

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 03. Mars 2007, 16:53 »
Tja. Offensivt har det vært nitrist.

Problemet er et det er bare EN spiller uten ball som beveger seg om gangen, og at for få folk kommer seg inn i boksen. I tillegg er avleveringene ofte for dårlige. Og når vi har muligheten ødelegges det av dårlige førstetouch. Har litt problemer med å se hvordan vi skal score i denne kampen, men kanskje vi får en straffe eller noe

Defensivt har det vært bedre. Onyewu hadde noen små"feil" i starten, men har spilt seg stort opp. Solano og Taylor har stort sett kontroll og Bramble har satt inn noen flotte taklinger. Men jeg føler meg ikke helt trygg på at vi klarer å holde nullen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 03. Mars 2007, 16:56 »
tror vi vinner 2 -0... men tror ikke martins putter i dag.. tror milner og parker netter... rhoder bør bytte ut zoggi.. putte milner til ventre... sette solano frem på høyre og sette inn hunt bak... zoggi er rett og slett ikke kampklar..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 03. Mars 2007, 16:57 »
For dårlig tempo i angrepene, flere innlegg må inn i boksen (Milner treffer jo en motspiller hver forbanna jævla gang), og avslutte angrepene istedenfor å rote bort ballen til ingenting. Og så må de slutte med alle feilpasningene! Det skal jo være verdens enkleste ting, å slå en pasning til en ledig medspiller!!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 03. Mars 2007, 16:59 »
Tenk om Dyer og Martins kunne gått på løp samtidig. Alltid er en av dem på etterskudd når den andre er i god posisjon. Og Milner klarer hverken slå innlegg eller corner. Håper det bedrer seg for vi vet han kan!
N'Zogbia har vært ganske usynlig. Noen fine detaljer her og der bare. Parker og Butt gjør stort sett det samme. Takler og sentrer ballen til nærmeste. Og de har for liten avstand til hverandre. Men nå er det lite på benken å kaste inn på
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #101 på: 03. Mars 2007, 17:03 »
Og Carew fortsetter og scorer for AV, fy faen han skulle me hatt..

Zoggi har vert en skuffelse i 1 omgang. Eneste offansive har kommet fra Milner og Solano.

Forsvaret har klart seg greit, har hatt noen glipper som kunne gått feil vei. Bramble har klart seg bra.

Noen store sjanser til Martins, syns ikkje Dyer kommer skikkelig til
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 03. Mars 2007, 17:07 »
Og Carew fortsetter og scorer for AV, fy faen han skulle me hatt..

Bare så synd at vi har en manager som ikke ser at vi hadde trengt en slik spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 03. Mars 2007, 17:08 »
Fy faen å Dyer er tragisk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 03. Mars 2007, 17:08 »
Fint og sjå Beardsley :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]