20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 36828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #30 på: 28. Feb. 2007, 15:21 »
---------------Given--------------
Solano-Taylor-Gooch-Hunty
------------Butt-----------
------Dyer----Parker-----
-Milner---Martins---Duff

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Feb. 2007, 15:23 »
---------------Given--------------
Solano-Taylor-Gooch-Hunty
------------Butt-----------
------Dyer----Parker-----
-Milner---Martins---Duff

Enig, men stuttjukken får nok spille skal du se. Han er og blir gullklumpen til Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Feb. 2007, 15:28 »
jepp. Det blir nok Bramble og Gooch som stoppere og Taylor på back. Solano får høyrekant og Milner får venstre. Duff starter enten på topp sammen med Martins eller på benken. Og Dyer må nok også starte på benken

Tipper slik

Given
Taylor Bramble Onyewu Hunty
Solano Parker Butt Milner
Sibbe Martins

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Feb. 2007, 16:08 »
Dette blir laget Roeder tar ut (tror jeg):
Given
Taylor Gooch Tjukken Hunty
Solano Parker Butt N'Zogbia
Martins Duff

Men dette hadde vært drømmelaget:
Given
Solano Taylor Gooch Hunty
Milner       Parker      Duff/N'Zog
                Emre
          Dyer Martins.

Hadde også gått an å satt Dyer på offensiv midtbane sammen med Emre. Har en følelse av at Emre spiller denne kampen.  :)
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Feb. 2007, 16:20 »
Dette blir laget Roeder tar ut (tror jeg):
Given
Taylor Gooch Tjukken Hunty
Solano Parker Butt N'Zogbia
Martins Duff

Men dette hadde vært drømmelaget:
Given
Solano Taylor Gooch Hunty
Milner       Parker      Duff/N'Zog
                Emre
          Dyer Martins.

Hadde også gått an å satt Dyer på offensiv midtbane sammen med Emre. Har en følelse av at Emre spiller denne kampen.  :)

Emre er ute i følge dagens Chronicle. Han vil mest sannsynlig være klar til UEFA cup kampen i midtuken i følge Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Feb. 2007, 17:55 »
Babayaro har nok en gang slått opp hamstringskaden og er ute i flere uker.
Link?
Detta stod på icnewcastle:

But once again Celestine Babayaro faces more time on the treatment table after picking up yet another hamstring injury in the UEFA Cup victory over Zulte Waregem last Thursday.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Feb. 2007, 18:49 »
Det kunne vært spennende å teste denne en gang:

Martins

Duff                                           Milner

Emre           Dyer

Parker

Babayaro    Gooch       Taylor      Solano

Given

Selv om ikke Emre er klar, syns jeg denne ser litt spennende ut.

Dette tror jeg overhode ikke kommer til å fungere. Midtbanen blir alt for offensiv slik du har satt den opp. Hadde man byttet Emre, satt Parker på plassen til Emre og Butt som defensiv kunne jeg vært mer enig. Men tenk deg vårt svake forsvar uten hjelp fra midtbanen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Feb. 2007, 21:20 »
Link?

But once again Celestine Babayaro faces more time on the treatment table after picking up yet another hamstring injury in the UEFA Cup victory over Zulte Waregem last Thursday.

En hamstringskade tar som regel alt fra 3-6 uker å lege. Ramage fikk også et tilbakefall sist uke om må vente enda 10-14 dager før han er klar. Like greit.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Feb. 2007, 22:08 »
Link?

En hamstringskade tar som regel alt fra 3-6 uker å lege. Ramage fikk også et tilbakefall sist uke om må vente enda 10-14 dager før han er klar. Like greit.

Og takk gud for det. Emre blir etter alt å dømme ikke klar til kampen på lørdag, men muligens til Uefa cupen på torsdag. Vi får bare be til høyere makter. Vi trenger Emre, sårt!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Feb. 2007, 22:09 »
Vi trenger ihvertfall enten Emre eller Dyer. Uten en av disse på midten er vi handlingslammet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Feb. 2007, 23:30 »
Vi trenger ihvertfall enten Emre eller Dyer. Uten en av disse på midten er vi handlingslammet.

Helt klart. Uten Emre og/eller Dyer på midten går alt i vasken. Butt og PArker fungerer overhode ikke. Samme spillestil, og ingen av dem har særdeles pen teknikk. Nei, jeg er også for sentralmidtbanesystemet hvor det er en playmaker og en arbeidsmaskin. Deco-Motta for eksempel.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Mars 2007, 02:05 »

Helt klart. Uten Emre og/eller Dyer på midten går alt i vasken. Butt og PArker fungerer overhode ikke. Samme spillestil, og ingen av dem har særdeles pen teknikk. Nei, jeg er også for sentralmidtbanesystemet hvor det er en playmaker og en arbeidsmaskin. Deco-Motta for eksempel.

Støttes fullstendig!

Uten Emre har Newcastle ingen playmaker og ingen som slår de kreative pasningene.
Jeg savner KREATIVITET på midtbanen og at vi tør å holde på ballen i laget.

Jeg var på pub og så først på Wigan-Newcastle og så deretter på Arsenal-Chelsea sist søndag.
Den dårlige banen på JJB Stadium kan vel ta litt av skylden, men du verden så annerledes det var å se den andre kampen i forhold til den første.

Det pasningsspillet som det unge Arsenal-laget hadde mot Chelsea de første 20 minuttene av kampen gjorde meg nesten målløs.
De rundspilte rett og slett det stjernespekkede og toppede Chelsea-laget i første delen av kampen. Med ballsikkerhet og midtbanespillere som kommer ned mot forvarspillerne for å hente ballen ut fra forsvaret. De spilte seg elegant ut hver eneste gang.
Der var det ikke noe drusing av baller langt opp for å håpe at den kommer seg vekk fra farlig sone nei. De spilte seg rett og slett ut ved hjelp av fine kombinasjoner + utmerket ballsikkerhet blant sine sentrale midtbanespillere, vingene og til og med spissene.
Ja, faktisk var hele den offensive rekka til Arsenal rimelig ballsikker til å begynne med.
Chelseaspillerne ble bare løpt mellom seg og hadde bare noen små offensive løp innimellom, som kjapt ble stanset av enten Toure eller Senderos.

Kampen hadde sikkert endt annerledes hvis ikke Chelsea fikk sin tvilsomme scoring og ved hjelp av det kom seg inn i kampen igjen.
Men men, det er en annen historie og det handler om andre lag enn Newcastle.

Det jeg bare ville fram til, er hvorfor Newcastleforsvarere alltid spiller som skremte strutser når de har ballen og blir presset og dermed må sparke ballen høyt og langt vekk. Med de midtbanespillerne vi rår med i klubben, så burde det vel ikke være noe problem å spille seg ut av forsvar gjennom midtbanen.
Men det har vel også noe å si med avleveringene til disse midtbanespillerne, som igjen bunner i at vi ikke har en playmaker ala Fabregas hos Arsenal.

Greit Parker kan holde på ballen, men han tar så mange piruetter for å få vekk motspillerne sine at det eneste han egentlig gjør er å sinke spillet og la motstanderne få tid til å organisere seg. Han er heller ikke den mest kreative midtbanespilleren vi har.
Jeg savner den gamle, Charlton-Parker-spilleren som var veldig farlig foran boxen.

Butt er en kriger, men han har vel et ganske begrenset teknisk repertoar og passer best som et ankerpunkt eller et bindeledd mellom forsvar og midtbane.

Dyer er en god spiller, men heller ikke en utpreget playmaker som slår de geniale pasningene. Han er, som jeg har nevnt tidligere, mer en indreløper som truer bakrom med sine mange offensive løp.

Så da sitter vi igjen med Emre sentralt, som er god nok og som har kvaliteter nok til å slå de riktige pasningene fra midtbanen og fore vingene våre med lissepasninger.

Men hvor er EMRE?!?

Beklager at jeg skrev såpass mye i en kamptråd, men måtte bare få det ut.
Noe som jeg synes har manglet i de siste Newcastlekampene.

Nemlig KREATIVITET på midtbanen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Mars 2007, 10:38 »
Boro sliter med skader, så skulle det ikke bli seier her kan de som pleier å gå til klagemuren for å sutre over skader holde seg hjemme for en gangs skyld.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/0200sport/0100football/tm_headline=boro-count-cost-of-cup-success%26method=full%26objectid=18690801%26siteid=50081-name_page.html

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Mars 2007, 12:05 »
At vi ikke har Emre eller Dyer er krise. Om Dyer blir sjuk eller skadet til kampen hadde det vært så sinnsykt typisk. Og da er jeg veeeldig pessimist. Har ingen tro at vi klarer dette med Parker og Butt på midten. Parker og Dyer er flott. Men Parker og Emre er det superparet. Er vel det beste paret i PL... Mener Parker spiller genialt når han har Emre ved siden av seg. Og hvis vi setter Parker og Emre på midten og Dyer som offensiv midtbane hadde det vært konge... Men jeg mener at Parker sammen med Martins og Dyer er den viktigste personen Newcastle har uten Emre. Så vi hvis Parker bli skada begynner det å bli litt krise... Men Dyer og Butt er ikke så tullete det. Men allikevel.. Parker er en spiller som har en stor framtid i NUFC.

Men over til kampen... Har hørt at Boro er skadeskutt,men mener at kampen bli like tøff uansett. Woodgate er ingen lett forsvarer og komme seg forbi. Og han er en sterk hodespiller. Så der har vi en jobb og gjøre. Men Martins er en liten,rask luring så normalt sett skal Martins greie og putte et par mål bak Boro-keeperen.

Tips: 3-0, Martins (3).

Howay the Lads!! ;D
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Mars 2007, 12:17 »
Men Parker og Emre er det superparet. Er vel det beste paret i PL

Den var god
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic