20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken spiller vil du minst se skadet?  (Lest 7109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvilken spiller vil du minst se skadet?
« Svar #30 på: 09. Aug. 2007, 19:23 »
Videre ut i sesongen kommer garantert Barton og Rozenhal til å spille seg opp som nøkkelspillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Aug. 2007, 19:52 »
Joda, det tviler jeg ikke på, men per dags dato er de ikke det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Aug. 2007, 21:02 »
Vel. Parker var jo på mange måter nøkkelspilleren sentralt for oss, selv om han ikke hadde noen nevneverdig god sesong i fjor etter hans standard.
Og Barton er jo hans erstatter, og rollen som han får under Big Sams Newcastle gjør han jo til drivkraften i laget. Så han blir på mange måter en nøkkelspiller tror jeg, selv om han ikke har spilt mye for oss enda.
Roz, vel, enig i at det kanskje er litt tidlig å si, men i preseason har han ihvertfall fremstått som en real klassestopper ihvertfall. Håper han blir det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Aug. 2007, 22:59 »
Jeg er egentlig litt uenig i å sette Owen så høyt. Det kommer rett og slett av at vi nå har spillere som Martins, Viduka og Smith til å bekle angrepet vårt. Syns det er mye mindere problematisk å se Smith erstatte Owen en Huntington spille venstreback. Alikevel blir det litt feil å sette Enrique veldig høyt ennå, rett og slett fordi han foreløpig er et ubeskrevet blad for oss. Poenget er bare at Owen er ikke den vi har dårligst erstatning til pr dags dato.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Aug. 2007, 00:13 »
Jeg skjønner hvor du vil hen, men det er samtidig et ubestridt faktum at ingen av de andre spissene våre kan matche Owen når det gjelder scoringsrate og antall mål han er kapabel til å score i løpet av en sesong. Sånn sett er det ikke særlig gunstig at Owen er skadet, og sånn sett vil jeg karakterisere ham som en nøkkelspiller.

Joda, både Martins og Viduka vet hvor målet står, men ingen av de to er gode nok for 15-20 ligamål på en sesong. Men det vet vi alle at Owen er kapabel til, om han bare får mer enn ti kamper av gangen. Men sju mål på vel femten kamper er ikke akkurat dårlig det heller...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Aug. 2007, 01:33 »
Joda, både Martins og Viduka vet hvor målet står, men ingen av de to er gode nok for 15-20 ligamål på en sesong. Men det vet vi alle at Owen er kapabel til, om han bare får mer enn ti kamper av gangen. Men sju mål på vel femten kamper er ikke akkurat dårlig det heller...

Tja, uten at jeg har statistikken for hånden her og nå, så mener jeg Viduka noterte seg for ganske mange fulltreffere ifjor, iallfall nok til å være blant de mest-scorende i Premier League, delt fjerde plass (på toppscorer listen) eller noe sammen med Rooney? Det betyr vel at han scoret en del det...
Samtidig så noterte Martins seg for 17 han også. Vet at e-cup er medregnet der, men det er fortsatt 17 mål i en sesong. At vi ikke har e-cup spill i år er selvfølgelig synd. Men for å se det positive i det så betyr det mindere kamper, hvilket vil si at vi kan fokusere enda mer på ligaen og i tillegg til at Martins da allerede har en PL sesong bak seg så ser jeg ikke hvorfor han skal bli spesielt dårligere nå.

Det er godt mulig Owen kan garantere oss 15-20 mål i den kommende sesongen. Men jeg syns det er litt optimistisk å tro det. Jeg vil først se at han faktisk er i stand til å spille såpass mange kamper før jeg tenker på hvor mange mål jeg forventer av ham.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Aug. 2007, 01:51 »
1 Milner
2 Owen
3 Martins
4 Taylor
5 Given
6 Enrique
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. Aug. 2007, 15:02 »
Jeg sier at Owen er en garantist for 15-20 seriemål hvis han greier å spille tilstrekkelig mange kamper. 25-30 seriekamper anser jeg som et minimum for å kunne nå det. Viduka og Martins er begge kapabel til 10-15 seriemål på en sesong, men jeg tror ikke noen av dem vil score nevneverdig flere mål.

For all del, Viduka har aldri vært beskjeden foran mål, og Martins' 17 mål totalt forrige sesong var veldig bra med tanke på hvilken begredelig sesong vi hadde, og med tanke på at det var hans første sesong.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. Aug. 2007, 15:03 »
Martins er nok enda ingen goalgetter på samme linje som Viduka og Owen nei. Men Viduka scoret 19 mål på 29 kamper i fjor. Det tyder veldig mye på at han er kapabel til mye i PL.
Men jeg er alikevel enig i Jokke angående Owen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #39 på: 16. Aug. 2007, 01:43 »
Given, helt klart. Det er jo bare til å se på statistikken det ???
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Aug. 2007, 14:23 »
Jeg mener Given er den spilleren som har den største innvirkningen på laget når han er skadet...Keeperen er en spesiell posisjon på banen og det kreves kontuinitet for å prestere stabilt og godt.

1. Given
2. Martins (er simpelten et angrep alene, gjør det utroligste)
3. Taylor (vår beste forsvarsspiller, uvurdelig, alltid 100% innsats)
4. Owen (er en målscorer i verdensklassen, alle lag trenger slike, vært ute lenge, så tiden vil vise hvor viktig han er.
5. Barton (tror vi vil få se denne sesongen hvorfor han er savnet når han er skadet)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

djmattis

• Gjest
« Svar #41 på: 16. Aug. 2007, 18:56 »
Given og Martins, uten de er Newcastle svakt. Rett og slett, men håper det forandrer seg i år.