20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken spiller vil du minst se skadet?  (Lest 7096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilken spiller vil du minst se skadet?
« Svar #15 på: 25. Mars 2007, 21:57 »
Men saken er den at vi klarte oss like godt, om ikkje bedre då Parker var skada.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Mars 2007, 15:43 »
Da var vi i stimen. Parker alene kan ikke skyldes for at hele laget lider av formsvikt. Hadde derimot alle hatt samme vinnerinnstilling som Parker vedder jeg på at vi hadde vunnet flere kamper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #17 på: 26. Mars 2007, 17:48 »
Det blir for dumt å si at vi klarte oss bedre uten Parker osv. Folk sa også det samme om Gerrard før han kom i superform for en sesong siden eller to.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Mars 2007, 18:39 »
Det blir for dumt å si at vi klarte oss bedre uten Parker osv. Folk sa også det samme om Gerrard før han kom i superform for en sesong siden eller to.
Tror det var i fjor eller forfjor, da Gerrard var skadet en stund, at Liverpool faktisk hadde bedre vinnerprosent uten Gerrard enn med Gerrard! Det betyr ikke at han ikke passer inn i laget osv, for han er uten tvil en fantastisk spiller. Men bare som en liten sammenlikning med Parker, for det er ingen tvil om at Parker også er en fantastisk fotballspiller!

Så jeg støtter geordie-olav her!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Mars 2007, 23:04 »
Eg seier ikkje at Parker ikkje er god og viktig for klubben. Eg er også fullt klar over at det ikkje er berre hans skyld når laget taper. Poenget mitt er at det er andre spelara eg mindre ville sett skada enn Parker, for der har vi jo Butt som kan steppe inn. Konklusjon er at at Parker er ein viktig spelar, men det er verre om f.eks Given eller Martins vert skada. Etter mi meining.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. Mars 2007, 00:27 »
Eg seier ikkje at Parker ikkje er god og viktig for klubben. Eg er også fullt klar over at det ikkje er berre hans skyld når laget taper. Poenget mitt er at det er andre spelara eg mindre ville sett skada enn Parker, for der har vi jo Butt som kan steppe inn. Konklusjon er at at Parker er ein viktig spelar, men det er verre om f.eks Given eller Martins vert skada. Etter mi meining.
Enig i dette! Given og Martins er veldig viktige per dags dato, eller forresten, de er vel de aller viktigste per dags dato!

Men Parker er også en ganske god og viktig spiller for NUFC, da det er han som er kaptein på dette laget! Men er enig i at Butt har fungert greit som backup for han denne sesongen.
« Siste redigering: 27. Mars 2007, 00:30 av Frode »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Mars 2007, 03:27 »
Det kommer helt an på hva slags spillere vi har i backup.
Det er ikke like ille om Given blir skadet som om Martins blir skadet, siden vi har Harper. Blir Martins skadet, hvem skal da spille på topp? Sibierski og Dyer?  :) Lukter ikke akkurat scoringsrekorder av det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Mars 2007, 09:12 »
Det kommer helt an på hva slags spillere vi har i backup.
Det er ikke like ille om Given blir skadet som om Martins blir skadet, siden vi har Harper. Blir Martins skadet, hvem skal da spille på topp? Sibierski og Dyer?  :) Lukter ikke akkurat scoringsrekorder av det.
Vi hadde jo Given ute i 2 mnd i begynnelsen av denne sesongen, i den perioden vant vi ikke en eneste kamp! Harper er en grei reserveløsning, men når vi mister PL sin beste keeper (Given), så merkes det!

Heldigvis har ikke Martins hatt noen lange skadeavbrekk denne sesongen, kunne fort merket det også betydlig da vi ikke har noen andre skadefrie spisser. Vanskelig å peke fingren på akkurat den mest viktige spilleren vi har!

djmattis

• Gjest
« Svar #23 på: 31. Mars 2007, 22:14 »
martins er mere enn god nok, men når ikke newcastle er gode nok til å få ballene opp till spissene hva hjelper det å ha gode spisser?

faen ta det asså
med en gang "martins" gjør det dårlig så kommer klagene
helvete med dere

ikke engang etoo eller drogba hadde klart å skåre mere enn martins i newcastle

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. April 2007, 14:18 »
Det hadde de nok da begge er bedre avsluttere enn Martins.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Aug. 2007, 19:33 »
1.Shay Given
2.Michael Owen
3.Alan Smith
4.James Milner
5.Damien Duff
Newcastle United We Stand

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Aug. 2007, 17:27 »
Det hadde de nok da begge er bedre avsluttere enn Martins.
Hvorvidt de er bedre avsluttere enn Martins er jeg ikke så sikker på, men at de er mer stabile målscorere og at de mestrer det enkle like godt som det vanskelige, er det liten tvil om. Og sånn sett tror jeg nok de ville scoret flere mål enn Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #27 på: 09. Aug. 2007, 19:09 »
1.Shay Given
2.Michael Owen
3.Alan Smith
4.James Milner
5.Damien Duff

Lager en ny liste per dags dato.

1. Given
2. Owen
3. Milner
4. Barton
5. Rozenhal

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Aug. 2007, 19:13 »
Er vel nesten omtrentlig enig med din liste, Olav. Og det sier jo en hel del om hvordan ståa på en måte er nå du ser at 3 av de faktisk er skadet/ikke matchfit for øyeblikket.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Aug. 2007, 19:20 »
Jeg har vanskelig for å plassere Joey Barton på denne listen når han knapt har spilt en eneste kamp for Newcastle. Jeg vet forsåvidt hva han står for, men det betyr ikke at jeg anser ham som så viktig at han skal ha tredjeplassen på en liste over hvem vi ikke tåler skader på. Rozenhal har spilt et par flere kamper, men likevel, om han er så viktig at jeg ikke tåler å se han skadet vet jeg ikke ennå. Taylor er foreløpig viktigere for meg, til jeg vet helt sikkert hva Rozenhal står for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon