20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Savner Jermaine Jenas :-(  (Lest 8178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Savner Jermaine Jenas :-(
« Svar #15 på: 27. Feb. 2007, 10:33 »
Klart en god arbeids masking, men der har vi vell Parker?
Kjekt me to litt ulike spillere på midten syns jeg da..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Feb. 2007, 10:51 »
Men hvis Parker blir skadet da, Rissen? Noe som skjer HELE tiden!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Feb. 2007, 11:13 »

Butt har faktisk vært langt bedre enn Parker denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Feb. 2007, 12:47 »
Det er vell grunnen til at jeg ville hatt Butt som backup, EivindI ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 27. Feb. 2007, 17:10 »
Butt er en god backup, men er ikke mer enn det. Når Parker er frisk er selvsagt han førstevalget. Problemet er at Parker og butt ikke fungerer noe bra sammen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. Feb. 2007, 17:57 »
I den formen Butt er nå, mener jeg han bidrar mer enn Parker. Dessverre. Så jeg mener at selv om Parker er et soleklart førstevalg, så må han være i form skal han forsvare en plass i startelleveren. Er ikke Parker i form er han en helt ordinær spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Feb. 2007, 09:16 »
Helt enig Joakim. -Det var kanskje ikke ren tilfeldighet at NUFC faktisk spilte bedre etter at Parker gikk ut med skade for en tid tibake.
Jeg vet jeg banner i kjerka, men jeg synes Butt har vært en langt bedre og viktigere spiller enn Parker denne sesongen.
Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Feb. 2007, 09:45 »
Helt enig Joakim. -Det var kanskje ikke ren tilfeldighet at NUFC faktisk spilte bedre etter at Parker gikk ut med skade for en tid tibake.
Jeg vet jeg banner i kjerka, men jeg synes Butt har vært en langt bedre og viktigere spiller enn Parker denne sesongen.

Jeg er faktisk helt enig jeg. Butt har vært enestående denne sesongen.

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Feb. 2007, 10:56 »
De fleste klager på forsvaret vårt,som forøvrig er dårlig men for min del er ikke den sentrale midtbanen stort bedre. Ingen som tar ansvar,en haug med feilpasninger og håpløse avgjørelser. Verken Butt eller Parker er i nærheten av det vi trenger!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Feb. 2007, 10:59 »
fatte ingenting eg..

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 28. Feb. 2007, 14:10 »
Jeg er ikke imponert over hva midtbanen vår har prestert hittill i år.
Skadene må ta en del av skylda for dette, men pasningspillet våre midtbanespillere viser frem er tidvis en skandale og man blir flau over hva man ser...Det virker som om de ofte har store vansker med å finne hverandre og ikke minst å 'lese' hva de andre tenker. Dermed blir vi alt for stasjonere på midtbanen noe som medfører kontringer i mål og for få målsjanser for.

Parker har ikke imponert meg nevneverdig i år, men på sitt beste er han meget god. Butt likeså. Vingene våre er ikke mye å skryte av. Duff er elendig og Milner klarer sjeldent å legge et eneste bra innlegg. (Skal dog gi stor ros til han for noen flotte langskudd!!)

Med stadige skader og omrokkeringer blir det vanskelig å få en samspilt midtbane (det samme som med forsvaret).

For spillerne har kvaliteter og dermed er det tragisk at de ikke utnytter de kvalitetene de har bedre.
For vi vet hvor gode fotballspillere de kan være hvis de vil. Det er derfor så mange er skuffet over det de presterer, for de kan så mye bedre!

Alltid.
Uansett.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. Feb. 2007, 16:34 »
Midtbanen har hittil i år vært en gedigen skuffelse.

Før sesongen var den det eneste leddet jeg følte vi virkelig hadde god kontroll. Men nå har det vært ekstremt mye skader og slikt, så jeg tror jeg gjør som owen sier og venter med å dømme noen ned og hjem før neste sesong.

Tja har det egentlig vært så mange betydelige skader på midtbanen? Den "dårligste" midtbanen vi har hatt i en PL kamp er vel noe slikt som Milner, Solano, Butt, Parker. At de ikke har prestert er en helt annen sak.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. Feb. 2007, 17:10 »
Skadene må ta en del av skylda for dette, men pasningspillet våre midtbanespillere viser frem er tidvis en skandale og man blir flau over hva man ser...Det virker som om de ofte har store vansker med å finne hverandre og ikke minst å 'lese' hva de andre tenker. Dermed blir vi alt for stasjonere på midtbanen noe som medfører kontringer i mål og for få målsjanser for.

Parker har ikke imponert meg nevneverdig i år, men på sitt beste er han meget god. Butt likeså. Vingene våre er ikke mye å skryte av. Duff er elendig og Milner klarer sjeldent å legge et eneste bra innlegg. (Skal dog gi stor ros til han for noen flotte langskudd!!)

Med stadige skader og omrokkeringer blir det vanskelig å få en samspilt midtbane (det samme som med forsvaret).
Det er helt riktig at skader må ta en stor del av skylda. Og la oss ta spiller for spiller. Fra ytre venstre til ytre høyre:

Damien Duff - startet lovende. Slitt veldig mye med skader og slitt med å komme tilbake i godt, gammelt slag, men har vist prov på sine ferdigheter nå i det siste. Også mot Wigan.
Charles N'Zogbia - har slitt med å leve opp til den fantastiske fjorårssesongen. Vært andrevalg bak Duff, og har aldri funnet storformen. Slitt veldig med skader i det siste.
Emre - staret sesongen meget bra. har vært meget god ved flere anledninger i år, men har også slitt voldsomt med skader, og har nå rasismeanklager hengende over seg. Roeder sier han er tilbake mot AZ. Jeg gleder meg allerede.
Butt - har storspilt i Parkers skadefravær. Har spilt så godt at han i mine øyne har spilt Parker ut av laget. Vi kan ikke vrake en spiller i så god form som Butt er nå. Og hvis ikke Butt og Parker er gode nok. Hva er det vi forventer da? Det finnes bare én Claude Makelele, og han er laaaaaaaaaangt utenfor vår rekkevidde.
Parker - åpnet sesongen glimrende, med flere scoringer og godt spill. Har slitt med skader og slitt med å komme tilbake i toppslag. Men viser innimellom hvor god han kan være. Outstanding mot Liverpool, bånn i bøtta mot Wigan.
Dyer - staret sesongen på skadelista. Kom tilbake til Arsenal-kampen, og har storspilt siden. Vår nest beste midtbanespiller denne sesongen.
Solano - opp og ned. Spilt meget godt som høyreback, overbeviste ingen som høyreving mot Wigan. Men han er fremdeles en klassespiller, og har langt ifra vært dårlig denne sesongen.
Milner - OUTSTANDING! Jobber og sliter i hver eneste kamp. Kommer til et titalls innlegg i hver eneste kamp, og minst halvparten av dem er gode innlegg. Problemet er at vi kun har Martins i boksen, ingen andre. Det blir det ikke mange mål av. Innlegget til Luques mål mot Palermo var av en annen verden. Millimeterpresist. Flere langskudd har gitt flere mål. Fortsett sånn. Keep up the good work. Denne gutten har vært brilliant i år. Sammen med Martins og Given vår suverent beste og viktigste spiller. Den eneste som ikke har vært skadet i flere måneder.

Problemet er mer at skadene har satt en stopper for en stabil lagoppstilling, og vi har vært nødt til å endre på 2-3 plasser til hver eneste kamp. Og midtbanen har vært spesielt utsatt. Spillerne har gjort så godt de kan. Selv om Parker har skuffet som lagkaptein i noen kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. Feb. 2007, 18:11 »

For spillerne har kvaliteter og dermed er det tragisk at de ikke utnytter de kvalitetene de har bedre.
For vi vet hvor gode fotballspillere de kan være hvis de vil. Det er derfor så mange er skuffet over det de presterer, for de kan så mye bedre!

Alltid.
Uansett.
Milner har jo nettopp vært veldig god. Kommet til innlegg mange ganger og som Joakim sier, har han hadt veldig presise innlegg hver gang. Men jeg er enig at mange skader har skapt utrygghet og at det har blitt vanskelig å få en samspilt midtbane/forsvar. Også enig i den siste setningen, de KAN SÅ MYE BEDRE!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 28. Feb. 2007, 18:57 »

Butt har faktisk vært langt bedre enn Parker denne sesongen.

hva er det du har røyka for no? Butt har gjort farlige tilbake passninger som har blitt mål til motstander  laget!!!

Jeg savner JJ, men han er bedre en butt. men jeg tenker at viss vi hadde hatt JJ i stallen vår, så hadde vi sikkert ikke hatt butt, Parker eller Emre ;).
Jeg kan ærlig innrømme at jeg Savner Speed mer enn JJ :'(. SPEED er fortsatt den beste bolton spillern ;).