20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Savner Jermaine Jenas :-(  (Lest 8205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Savner Jermaine Jenas :-(
« på: 25. Feb. 2007, 19:06 »
Har sett noen Tottenham-kamper i det siste og jeg må si at jeg savner denne spilleren. For meg er han bedre enn de fleste vi har i dag i hans posisjon. Tar jeg feil?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Savner Jermaine Jenas :-(
« Svar #1 på: 25. Feb. 2007, 19:28 »
Om du tar feil eller ikke vet jeg ikke. Men jeg kunne ikke vært mer uenig. Spør du en Tottenhamsupporter så vil de aller fleste mene at han er oppskrytt og ikke fortjener en plass i start 11ern.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Feb. 2007, 19:29 »
Jeg savner han ikke nevneverdig jeg heller. Han var et stort talent og har fortsatt mye potensiale i seg, men det virker som om han aldri vil få det ut.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Feb. 2007, 21:36 »
hvor mye peng fikk vi for ham egentlig?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Feb. 2007, 23:22 »

£7 millioner. Med andre ord langt mer enn han er verdt. Han har stagnert og blir aldri den store fotballspilleren vi hadde håpet på. Han var best som 19 åring. Da ble han kåret til årets unge spiller i England. Etter dette har han vært en middelmådighet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Feb. 2007, 23:44 »

£7 millioner. Med andre ord langt mer enn han er verdt. Han har stagnert og blir aldri den store fotballspilleren vi hadde håpet på. Han var best som 19 åring. Da ble han kåret til årets unge spiller i England. Etter dette har han vært en middelmådighet.
Enig, ikke en spiller jeg vil ha tilbake i klubben ihvertfall. Skal man oppover på tabellen, må man sikte høyere enn denne "gullfisken"!!!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Feb. 2007, 09:40 »
Har Newcastle klart å forvalte de £7 mill som de fikk av ham.
For den summen kunne de ha hentet inn et bedre backpar enn det vi har per dags dato...

For min del kunne jeg gjerne ha sett han i Newcastletrøya. Han er en langt bedre spiller en mange av dem vi har i troppen idag (Duff, Solano og Milner og tidvis Emre og Parker)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Feb. 2007, 21:36 »
Hæ? Hva mener du? Er Jenas langt bedre enn Duff, Solano, Milner, Emre og Parker?
Hva i all verden har du spist i dag?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Feb. 2007, 00:21 »
nå blaner dere inn : solano duff milner osv?? Butt og parker som har posisjonen jenas er best i..

Vil dokkor fram t at dokkor vil ha butt før jenas?? stakkars folk..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Feb. 2007, 00:39 »
nå blaner dere inn : solano duff milner osv?? Butt og parker som har posisjonen jenas er best i..

Vil dokkor fram t at dokkor vil ha butt før jenas?? stakkars folk..

Du har tydeligvis spist noe selv. Jeg sliter med å tyde det du har skrevet der i allefall...

Men jeg savner overhode ikke Jenas. Ikke har han vært noen stor spillere de siste årene. Han var dårlig de siste årene i Newcastle og han har stort sett vært dårlig i Tottenham... Det at han ønsket seg så sterkt bort fra vår kjære klubb fordi han følte seg som en gullfisk i en bolle eller hva han sa hjelper heller ikke stort på min evne til å like ham...

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Feb. 2007, 01:40 »
Syntes ikke at dagens sentrale spillere gjør det så jævlig mye bedre. Butt er jo en vits og Parker varierer noe så sinnsykt. Men Parker er nok en man for fremtiden også. Ser fram til spissene er tilbake og Dyer på midtbanen igjen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Feb. 2007, 09:00 »
Butt er en vits? Butt har faktisk vært en av våre beste og viktigste spillere i år, han spiller som han gjorde under storhetstiden, og det er ikke uten grunn han har blitt nevnt flere ganger i landslagssammenheng.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Feb. 2007, 09:59 »
Syns folk kritiserer Butt for mye pga. alderen. Syns ikke alderen har noe å si, og vi trenger faktisk rutinen i laget. Et lag med guttunger fungerer ikke!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Feb. 2007, 10:15 »
Butt er kjekk og ha, men helst som backup syns jeg.
Jenas er verfal en spiller jeg savner.

Husker vi fikk bud på 14-17mil på han men endte opp me og selge han for 7mil 2-3 uker itepå.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Feb. 2007, 10:30 »
Butt er kjekk og ha, men helst som backup syns jeg.
Jenas er verfal en spiller jeg savner. [....................................]
Butt helst som back up? Tja, den dagen han slutter å prestere kanskje.... Men så langt denne sesongen synes jeg Butt har vært særdeles god å ha. Et arbeidsjern som jeg gjerne skulle hatt flere av på laget.
Jenas blir en pingle i forhold. OK at han er yngre, men som andre har påpekt; Jenas ser ut til å ha stagnert. Ett og annet "lucky goal" kan de fleste få  ;)
Livet er svart/hvitt!