20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle har spilt flest kamper av samtlige PL lag sålangt  (Lest 2972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
The busiest club so far has been Newcastle United, who have now played 43 games this season, including 11 fixtures in Europe, where they look set to remain involved following their good midweek result in Belgium.
Carling Cup finalists Arsenal and Chelsea have been the second and third busiest teams this season with 42 and 41 games played respectively.  While Premiership leaders Manchester United have played four games less than the Blues, a fact that may well benefit the Red Devils in the title run-in.

http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default.asp?ID=952&Mal=8&CID=33&vd=

All ære til gutta og Roeder. Selvom jeg mener Roeder ikke er vårt beste valg så skal ha ha for at vi fortsatt henger med i UEFA og gjør en OK jobb i serien.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ja, det er bra du påpeker dette. Jeg har prøvd å hevde dette i hele høst, men en viss person har argumentert bastant mot hver gang!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Veldig interessant! Dette bør være noe som "aktivister mot Roeder" bør se nærmere på. I tillegg kesse, de klubbene vi blir sammenlignet med i din artikkel er Arsenal, Chelsea og Manu. Vi har rett og slett ikke stall god nok til å kjempe mot disse denne sesongen.

Dette er noe som bare gjør meg mer imponert over Roeder sin jobb som manager for NUFC, så langt!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Må så absolutt få inn flere spillere til høsten.
Dagens stall er for liten og mangelen på klassespillere er stor...

Verst er forsvaret...

Jeg mener at vi skal nedprioritere serien hvor man kan prøve noen unge og lovende spillere og så kan vi heller satse 110% på UEFA-cupen, for der har vi en god sjanse bare vi styrer unna Werder og Sevilla i kvarten eller semi'n.

Med dette mener jeg at klubben allerede nå MÅ begynne å se frem til neste sesong, slik at vi ikke gjentar alle de feilene som har blitt begått inneværende sesong...

For Newcastle kan fort bli en toppklubb igjen...

Sitter i allefall og håper på det!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener det viktigste er serien. Vi må sikre en plassering som kan gi oss UEFA-cup. UEFA-cupen bør selvsagt også satses hardt på, men cup er cup, og der har vi sjelden hellet med oss. Og jeg synes derfor prioriteten skal være som den er i dag. Sånn omtrent 60-40 i favør ligaen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Enig, ligaen bør prioriteres med hensyn til penger og ære! Får vi en god plass i ligaen kan vi også trekke flere gode spillere til klubben neste år og UEFA-cup plass bør da være minimum.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener nå ihvertfall at det er minst like viktig å satse på UEFA cupen, fordi det er vår eneste mulighet til å hente hjem en pokal som virkelig betyr noe. Å vinne noe slikt er det jo flere tiår siden vi gjorde sist! Det ville vært veldig stort for meg om vi kunne klart å vinne UEFA cupen i år!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er enig med Frode. UEFAcupen i år er den beste sjansen Newcastle har hatt på mange år til å vinne noe i Europa! Hvis vi ser bort ifra Werder og Sevilla er det mange middelmådigheter igjen i cupen. Jeg har også tro på at vi kan slå de to ovenfornevnte på en god dag.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Tja...

Newcastle har jo klart å komme ganske langt de siste årene som vi har vært med UEFA-cupen, men har alltid blitt stoppet før finalen.

Husker kampene mot Sporting Lisboa som jeg var helt sikker på at vi skulle vinne, så tapte vi da Dyer ble skadet og Sporting Lisboa scorte en del mål...

Så var det Marseille-kampene...

Så, ikke ta noe for gitt, kampene må nok spilles først.
Jeg velger å tro at Newcastle kan vinne først når vi har nådd finalen.

Noen som blir med til Skottland 16. mai hvis Newcastle kommer til UEFA-cupfinalen?  :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, det er bra du påpeker dette. Jeg har prøvd å hevde dette i hele høst, men en viss person har argumentert bastant mot hver gang!

Du har prøvd dette i hele høst, og det er nesten synd at du ikke har fått med at dette svinger fra uke til uke. Etter gårsdagens kamp har Arsenal også spilt flest kamper, og det på en langt kortere periode siden Lillestrøm kampene gikk ekstremt tidlig. Ellers tviler jeg på at 1-2 kamper mer har så forbannet mye å si. Spesielt ikke når vi spilte mot Lillestrøm i Intertoto mens andre spilte treningskamper.

Skal innrømme at det er litt søtt at enkelte til stadighet prøver å finne unnskyldninger for at Roeder gjør det så svakt som Newcastle manager.
« Siste redigering: 01. Mars 2007, 11:34 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle har spilt flest kamper av samtlige PL lag sålangt
« Svar #10 på: 14. Mars 2007, 00:11 »
Vi har flest skader i PL og spiller flest kamper. Kan nesten ikke kritisere Roeder for det han har gjort til nå i den situasjonen klubben befinner seg i..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Mars 2007, 14:41 »
[

Skal innrømme at det er litt søtt at enkelte til stadighet prøver å finne unnskyldninger for at Roeder gjør det så svakt som Newcastle manager.

Har han egentli gjort det så dårlig då? Kva kan vi egentlig forvente med den stallen vi har?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Mars 2007, 19:19 »
Hvis det er så fryktelig svakt å ligge veldig godt an til en kvartfinale, og kanskje semi- eller finale i UEFA-cupen, i tillegg til en ny topp 10-plassering i PL, med en tropp som har litt for mye daukjøtt og altfor mange skader.

Roeder lærer så lenge han lever. Han har ikke gjort det strålende, men han har ikke gjort noen fryktelig dårlig jobb heller.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. Mars 2007, 23:20 »
Hvis det er så fryktelig svakt å ligge veldig godt an til en kvartfinale, og kanskje semi- eller finale i UEFA-cupen, i tillegg til en ny topp 10-plassering i PL, med en tropp som har litt for mye daukjøtt og altfor mange skader.

Roeder lærer så lenge han lever. Han har ikke gjort det strålende, men han har ikke gjort noen fryktelig dårlig jobb heller.
Så enig så enig!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Mars 2007, 15:50 »
Vi får nå se først nå.

Campbell hadde uansett svært få år igjen på toppnivå, og har forlengst passert høyden av sin karriere.

Woodgate hadde en skadehistorikk som ikke ligner grisen bak seg. Jeg forstår at Roeder var kritisk til Woodgate, men samtidig mener jeg han burde tatt sjansen. Men gjort er gjort. Uansett, så får vi vente å se hva som skjer med de bakre rekker.