20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem av disse unguttene har den største fremtiden i NUFC?

Krul
15 (51.7%)
O'Brien
0 (0%)
Pattison
0 (0%)
Edgar
0 (0%)
Huntington
6 (20.7%)
LuaLua
7 (24.1%)
Carroll
1 (3.4%)

Stemmer totalt: 27

Avstemning er avsluttet: 02. Mars 2007, 22:00

Skrevet av Emne: Det største unge talentet.  (Lest 2699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Det største unge talentet.
« på: 20. Feb. 2007, 22:00 »
Tenkte det var på tide med en liten avstemning. Hvem har det største unge talentet i Newcastle??? Jeg tror Tim Krul har den største fremtiden i Newcastle. Så jo mot Palermo hva som bor i ham.

Stem i vei!
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Det største unge talentet.
« Svar #1 på: 20. Feb. 2007, 22:09 »
Jeg stemte også på Tim Krul. Årsak: Han viste utrolig potensiale mot Palermo i tillegg til at han er en naturlig arvtaker aldersmessig til Given/Harper. Men nå har jeg egentlig ikke sett verken Lua Lua eller Carroll i aksjon noen gang så kan ikke uttale meg om dem. Edgar og Huntington virker også veldig lovende begge to
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Feb. 2007, 22:58 »
Min stemme går til Huntington. Så i debuten borte mot Chelsea da han kledde fullstendig av Arjen Robben, hva som bor i gutten. Han har siden hatt flere PL kamper der han har vært på det gode og jevne. Setter også en pluss i margen for målet han skorte mot Tottenham borte. På meg virker dette som en spennende forsvarspiller for fremtiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Feb. 2007, 00:16 »
Det tør jeg faktisk ikke svare på. For meg virker også Edgar til å ha noe ekstra dersom han blir satset på. Han har faktisk imponert meg mer enn Hunty når han har spilt og vært direkte bunnsolid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Feb. 2007, 23:59 »
Jeg stemte først på Krul, men har nå angret litt etter at jeg leste spørsmålet mer nøyere...

Spørsmålet var: "Hvem av disse unguttene har den største fremtiden i NUFC?"

Jeg mener og tror Krul har det største potensialet av de nevnte gutta, men storspiller han for Newcastle i ett par år, så ser jeg ikke bort ifra at han blir kjøpt av en storklubb på kontinentet.
Så da tror jeg ikke han blir i Newcastle så lenge som mange av oss ønsker.

Jeg tror derimot at Huntington har et potensial til å være en viktig spiller for Newcastle i fremtiden. Så da mener jeg han har den største fremtiden i NUFC.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Feb. 2007, 00:06 »
Må berre nevne Steven Taylor som endå er ung. Ellers har eg go tru på Huntington og Edgar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Feb. 2007, 18:31 »
Jeg tror Krul har en stor fremtid på SJP. Jeg kan ikke skjønne at det ikke skal være mulig å overbevise ham om at Given har gjort et helt riktig valg, ved å holde ut her i alle årene. Krul har et enormt potensial, og det er helt opp til ham selv, hvor god han vil bli. Han får enormt skryt fra alle kanter.

Jeg gleder meg forøvrig også til å se hva Edgar og Huntington kan ha å fare med i fremtiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Feb. 2007, 18:47 »
Husker for litt siden da Juves hovedspeider pekte ut Tim Krul blant talenter i verden som har et enormt potensiale. Jeg tror han blir stor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 22. Feb. 2007, 23:09 »
Se på alternativene der da, folkens! Herregud, dette lover bra.

Huntington og Edgar er jo litt over LuaLua og Carroll. Men de kommer snart.
O`Brien og Pattison har vært der en stund,  men ikke helt slått til.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Feb. 2007, 14:53 »
Jeg har aller størst tro på Krul.
Han vil bli sinnsykt god og jeg mener han burde få prøve seg istedenfor Harper i noen kamper (selv om Harper har spilt tidvis bedre enn fryktet!)

Krul kan med den rette utviklingen bli en av de aller, aller beste keeperne i Europa (og hele verden om dere vil...)

Huntington og Edgar kan også bli meget, meget gode...
Er litt mer i tvil om de øvrige på lista, men det kan fort bli duganes fotballspillere av dem også  ;)

Jeg liker at Roeder har uttalt at han ønsker å satse mer på unge spillere. Det er noe jeg støtter 100% (så kanskje vi etterhvert får tak i og utvikler like gode unge spillere som bl.a Arsenal gjør idag!)

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Feb. 2007, 22:40 »
Jeg har aller størst tro på Krul.
Han vil bli sinnsykt god og jeg mener han burde få prøve seg istedenfor Harper i noen kamper (selv om Harper har spilt tidvis bedre enn fryktet!)

Hehe, det var litt vittig å lese dette fra deg, bråkebøtta.

Jeg husker godt ditt aller første innlegg på forum da du laget tråden "Mest ubrukelige laget noensinne" og du skrev:
"Harper og Krul er så dårlige erstattere at det nesten er en skam!!"

Jeg tror ikke Krul har spilt noen kamper siden da, ingen av betydning ihvertfall, men det var litt rart at du nå har forandret totalt mening på gutten.
Nå syns du plutselig at Krul har et godt talent og vil bli sinnsykt god...  ;D

Vil du fortelle hvorfor du har forandret på den meningen?