20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park  (Lest 30415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park
« Svar #120 på: 22. Feb. 2007, 22:59 »
Jeg så desverre bare 1.omg, ikke bra  :D

Men herlig å se at Martins scorer nok en gang. Har vist seg å være en av Newcastle's ypperste spillere denne sesongen. Uunnværlig i den formen han er nå.

Også godt å se at Duff får en assist. La dette være starten på storformen som skal komme. Selv om ikke kampen i seg selv var den beste, vant Newcastle. Det blir sagt at man aldri blir dårligere av å vinne en kamp, og det er også tilfellet i dag. Wigan kommer til å merke at det kommer et lag fullspekket med selvtillit på søndag.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 22. Feb. 2007, 23:02 »
Referat fra kampen:

Dønn kjedelig kamp der Newcastle gjorde akkurat nok til å gå videre.

Litt for uinspirert og for mange feilpasninger.
Savner kreativitet i midten der. Butt er ingen playmaker, og Dyer er mer en indreløper enn som finner åpninger og spiller fram andre. Pattison som kom inn for Butt er definitivt ingen playmaker.

Gutta spilte seg opp fra en dårlig 1. omgang, men 2. omgangen var ikke så mye mer å skryte av.

Kan være enig med publikum om at Bramble var banens beste, han reddet faktisk oss flere ganger da Zultespillere kom igjennom.

Orker ikke å skrive noe mer om kampen, den fortjener ikke flere ord fra meg.

Men skal bare svare noe til Noreng først:

Dyer, Duff, Martins, Babayaro har gjort for mye rart og hatt for dårlige touch til å få godkjent.

Blir flau for din del når du skriver noe slik. Duff har spilt sin beste kamp i Newcastletrøya, setter fart fram tusen ganger, har noen fine dribling og har hatt noen bra pasninger!

Haha, da kan du være flau alene, for jeg står for det jeg sa.

Duff sin beste kamp i Newcastletrøya?
Da har han nok ikke hatt mange gode kamper nei.
Jeg ser han prøver på driblinger, men de kom enten ingen vei eller så ble han effektiv stoppet av forsvarspilleren. Ellers var det også flere ganger han begynte å drible bakover på banen...

Nei, jeg har sett Duff bedre i Newcastletrøya og han fikk ikke godkjent av meg pga. det spillet der i 1. omgang nei.

Setter fart tusen ganger?
Haha, please!
Jeg telte max 10 ganger, og alle gangene endte opp i ingenting. Se svar over.

Men her var snakk om 1. omgangen, i 2. omgangen spilte han bedre og hadde en glimrende stikkpasning til Martins i forkant av målet + et bra raid der han gikk forbi 3 mann før han ble stoppet uregelmessig rett utenfor 16-meteren.

Så alt i alt var det likevel en godkjent kamp av Duff, men 1. omgangen var ikke bra.

Dette begynner å bli så dødt, så jeg går å ser slutten av rikets røst, spiser og legger meg.

At du sier dette beviser vel poenget mitt med at kampen var dønn kjedelig.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 22. Feb. 2007, 23:10 »
Bramble -10- Banens desidert beste. Gjør absolutt alt riktig! Konge! Hans bete kamp noensinne.

Hehe, denne her var vittig!

10'er på børsen?!

Greit at han gjør en prikkfri kamp og var reddende engel ett par situasjoner, men han var ikke outstanding eller world class slik at han fortjener en 10'er...
Dog var dette mot en middelmådig motstander også.

Var det forresten noen som la merke til hvem som tok over kapteinsbindet da Butt gikk av? Jeg så at han ga det vidre til Noby Solano, men det så nesten ut som om han sendte det vidre til en annen også, Harper kanskje?

Ja, det så veldig ut som at Solano ropte til Harper at han måtte komme og hente kapteinsbindet, så jeg tipper på at det var Harper som ble kaptein da Butt gikk ut.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 22. Feb. 2007, 23:35 »
Jeg tror også det var Harper som ble kaptein. Ganske kjedelig kamp.

Harper 6
Solano 7
Taylor 7
Bramble 8,5
Baba 6
Milner 7
Dyer 6
Butt 6
Duff 7,5
Martins 6
Luque 6

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #124 på: 23. Feb. 2007, 00:06 »
Bra at Castle vant. Håper på bedre spill og at vi fortsetter den positive trenden
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Feb. 2007, 00:27 »
Ikke for å sette litt negativitet på kampen siden vi vant og gikk videre, men jeg ble ikke så imponert over måten vi gjorde det på.
Leste litt i forskjellige nettaviser for å se hva de skrev om dagens Newcastle-kamp, og da fant jeg også en litt interessant artikkel her.

Hvorfor kunne ikke LAGET VÅRT leke oss videre med et reservepreget mannskap?

Vil tro unge, sultne spillere hadde klart å vise mer innsats enn det våre beste gjorde idag.

Dette var bare et irritasjonsmoment og fremdeles vil være når jeg ser gang på gang at Roeder ikke velger å spare noen spillere i det hele tatt.  ::)

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 23. Feb. 2007, 01:34 »
Jeg vet ikke hvorfor Baba ble byttet ut, men årsaken kan være at broren hans skal begraves i London imorgen.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 23. Feb. 2007, 13:26 »
baba fikk antydning til strekk. ny hamstringskade på gang muligens!
Andreas Martins

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Feb. 2007, 14:19 »
Jeg synes det er veldig viktig å huske på kampen nesten var avgjort på forhånd. Det kan jo hende at Roeder ga beskjed om å spare litt på kruttet. De har jo en kamp nå på søndag. Men avslutingen til Oba var jo sweet.
« Siste redigering: 23. Feb. 2007, 14:29 av InspectorC »

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Feb. 2007, 17:41 »
Kampen så mest ut som en grei treningsøkt for NUFC. Om det var gardering i tilfelle Zulte W. skulle overraske, at flere spillere ble hvilt, vet vel bare Roeder. Men når kampen jevnt over ikke hadde større tempo (som så ut til å være for raskt for Luque  :)) gjorde det ikke mye å stille med laget som NUFC gjorde. En grei transport ettappe synes jeg.
Neste runde blir mye verre. Jeg er sjeleglad at Newcasttle fikk hjemmekamp først. For Alkmaar har vært gode på bortebane i UEFAen de to siste årene. -Et bra resultat i Nederland mot dem har for andre vist seg å ikke holde til hjemmekampen. Med hjemmekamp først for NUFC slipper vi ubehagelige overraskelser i siste kamp fra bortespesialisten AZ.
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #130 på: 23. Feb. 2007, 17:42 »
Fint mål på et touch! Ikke mange som hadde puttet den, iallefall ikke Luque!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 24. Feb. 2007, 11:59 »
Jaja etter å ha sett kampen på St'James kan jeg nå komme med en spillerbørs

Harper 7
Solano 6
Bramble 7.5
Taylor 7
Babayaro 6
Milner 6.5
Dyer 5.5
Butt 7
Duff 7
Luque 5.5
Martins 7

Huntington 6.5
Pattison 6
Carroll 6
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic