20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park  (Lest 30417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park
« Svar #45 på: 22. Feb. 2007, 20:28 »
Nå er det Sibierski som har pådratt seg Newcastle viruset Hamstring, og er dermed ute til dagens kamp. Dette åpner opp for en sjelden start for UnLuque.
Uflaks?  ;)
Typisk, gamle spillere blir ofte skadet. Det er en av grunnene til at jeg mener Sibierski ikke bør få ny kontrakt.

Tja vet ikke om jeg er enig i den. Ser man på spillerene som har vært skadet for Newcastle de to siste sesongene er det ganske så mye ungt. Kan nevne Taylor, Ramage, Zogbia, Ameobi, Krul, Emre, Parker, Owen, Bramble, Martins, og Edgar som alle har vært skadet. Duff og Dyer er vel heller ikke noen gamlinger. Gamlingene trenger derimot litt lenger tid før de er kvitt skadene sammenlignet med de yngre.

Sibierski kan få en ny ettårskontrakt for min del, om han er fornøyd med  å være 5. valg på topp. Vi trenger en ny spiss til sommeren selvom kjeksene Ameobi og Owen er tilbake.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park
« Svar #46 på: 22. Feb. 2007, 20:30 »
Dette blir Luque's aller,aller sisste sjanse. Og jeg mener det er forsvinn eller å få 10% bedre tillit av Roeder. Uansett hvordan han spiller kan han glemme å starte neste kamp mot Wigan. (Kanskje hvis han putter en 3-5 mål,men som er meget tvilsomt at han gjør).

Mitt tips: 3-0
Scoringer av: Luque (10 min), Martins (50 min) og Parker (82 min). ;D
Howay the Lads!

Noreng

• Gjest
« Svar #47 på: 22. Feb. 2007, 20:33 »
HERREGUD. Se på benken. Der har vi Edgar. Vi har LuaLua. Vi har Carroll. Hvorfor kan ikke de få spille å heller vrake noen?

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 22. Feb. 2007, 20:34 »

Parker?!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 22. Feb. 2007, 20:34 »
Nå er det Sibierski som har pådratt seg Newcastle viruset Hamstring, og er dermed ute til dagens kamp. Dette åpner opp for en sjelden start for UnLuque.
Uflaks?  ;)
Typisk, gamle spillere blir ofte skadet. Det er en av grunnene til at jeg mener Sibierski ikke bør få ny kontrakt.
Eldre spillere har nok lettere for å bli skadet ja. Posten min var alikevel et litt ironisk og humoristisk svar til Asbjørn siden både jeg og han ser ut til å være to av de som har irritert oss mest på at alle skadene kun skyldes uflaks skal vi tro Roeder.

Hvorvidt Sibierski fortjener en ny kontrakt eller ikke kan vi godt diskutere, men kanskje ikke akkurat her?

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. Feb. 2007, 20:37 »
Er det noen som vet om kampen går på noe direktesendt tv? 

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. Feb. 2007, 20:38 »
Yees!

AZ klarte å utligne til 2-2 mot Fenerbache, så da vil Newcastle møte AZ Alkmaar i neste runde.

Fryktet egentlig Fenerbache mer enn AZ, så jeg tror Newcastle har bedre sjanse til å gå videre til kvartfinale.

Spennendes.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. Feb. 2007, 20:40 »
Nå er det 5 minutter igjen til start.
Og for en kamp dette vil bli!
Forventer total rundspilling.
Noen som har radio/tv-link til denne kampen??? ::)
På forhånd takk ;D ;D ;D
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 22. Feb. 2007, 20:41 »
Jeg mener det blir fullstendig feil å vente at Luque skal storspille i denne kampen. Han er totalt ute av kamptrening. Hvor mange måneder er det sist han startet en kamp? Gi han 5-6 kamper på rad slik at han får spilt seg i form. James Milner sier at det er nettopp derfor han spiller så godt om dagen. Selvtillit er ikke noe man har, men noe man får.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. Feb. 2007, 20:42 »

Parker?!

Beklager,glemte at han spilte. Da scorer Dyer. ;D
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Feb. 2007, 20:43 »
Jeg mener det blir fullstendig feil å vente at Luque skal storspille i denne kampen. Han er totalt ute av kamptrening. Hvor mange måneder er det sist han startet en kamp? Gi han 5-6 kamper på rad slik at han får spilt seg i form. James Milner sier at det er nettopp derfor han spiller så godt om dagen. Selvtillit er ikke noe man har, men noe man får.

Men det tror jeg ikke Roeder tenker over.... :-[
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Feb. 2007, 20:48 »
Da er vi igang... Noen som har en bedre live-oppdatering enn Dagbladet-live??? ::)
Howay the Lads!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Feb. 2007, 20:48 »
Om vi ikke kan forvente at Luque storspiller, så kan vi i hvertfall forvente å se at han gjør et ærlig forsøk og viser at han virkelig VIL spille. Gjør han det så skal vi ikke klage, og gjør han det kan han kanskje også gjøre seg fortjent til å få flere kamper og dermed spille på seg den selvtillitten han trenger. Men for å fortjene å få den sjansen så må han jammen meg vise at han vil også og ikke bare jogge rundt utpå der og se totalt uinsperert ut.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Feb. 2007, 20:50 »
der har du et veldig godt poeng,Øystein!!
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. Feb. 2007, 20:53 »
Herlig nedtak av Luque der.