20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park  (Lest 30443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Zulte Waregem, 22.02.07 St.James' Park
« Svar #15 på: 19. Feb. 2007, 20:43 »
72 timer igjen til kamp start - eg gleder meg som ein unge  ;D

Harper speler slettes ikkje dårleg, og han treng all kamptrening han kan få mens Given er skada. Håper han er tilbake mot Wigan på søndag.
* Newcastle 4 Ever :) *

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Feb. 2007, 21:29 »
Burde vi ikke la Martins hvile i denne kampen???? er krise om han blir skadet . bedre og ha han jævli klar mot wigan så han bange inn noen mål
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. Feb. 2007, 21:33 »
Vi kan trygt hvile Martins i denne kampen og gi en unggutt sjansen. Men det kommer ikke til å skje.
Det eneste som kan komme til å skje er at Martins blir tatt av banen midtveis i andreomgang, for å spares til Wigan-kampen på søndag. Men det er bare kanskje.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Feb. 2007, 10:17 »
Tipper kampen ender 1-1..Ganske tafatt fra våres del ettersom flere spillere trolig spares, og at de fleste spillerene tenker vi er videre allerede før kampstart. Men når det er sagt så har vi jo funnet hjemmeformen, så man kan jo håpe på en god kamp der vi scorer en del mål og holder nullen  ;)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Feb. 2007, 10:21 »
Håper på en grei 2-0 seier. De aller viktigste spillerne bli spart. Bortsett fra Martins. Tror detter gangen da vi HOLDER NULLEN..

HOWAY THE LADS!!!
Howay the Lads!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Feb. 2007, 11:03 »
Ja, hadde ikke gjort noe å holde nullen for en gangs skyld... Begynner vel å bli en stund siden sist?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Feb. 2007, 15:30 »
Ja, vi har ikke noe problem med å holde nullen mot Zulte hvis vi stiller med denne forsvarsrekka:
Given
Solano Onyewu Tayls Baba.

Men så er det da slik da at Given og Gooch ikke kan spille. Given tror jeg er skada. Uansett  tror jeg Harper står i kampen mot Zulte. Onyewu er det egentlig greit at han ikke spiller mot en så dårlig motstander. Men skulle ønske han kunne spille mot Fenerbache/AZ Alkmar. Tror vi har trengt ham der. Men Bramble gjorde en strålende kamp sisst så jeg HÅPER han spiller like bra da.

Howay the Lads!!
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Feb. 2007, 15:30 »
Forresten... Spiller Moore denne kampen?
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Feb. 2007, 16:32 »
Jeg drar over til Newcastle for å se kampen på St'James og jeg gleder meg veldig! Håper å se dette laget spille

Harper
Solano - Taylor - Bramble - Huntington
Milner - Butt - Parker - Duff
Martins - Carroll

Håper at Lua Lua, Edgar og Luque får spille også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Feb. 2007, 17:27 »
Dyer trenger vel ikke noe kondistrening. Han har jo spilt alt for mange kamper i det siste og bør så absolutt hvile i denne kampen. Duff trenger kamptrening og bør starte kampen. Siden Martins er vår eneste friske spiss håper jeg at også han blir spart på torsdag...

Han sto jo omtrent med hoftefeste etter skoringen resten av kampen mot Zulte.skal sies at matta var tung den dagen, men likevel. Husk at han har vært borte fra fortballen lenge. De har hatt pause over helgen nå og Dyer trenger å spille for å få kondisen fra matcher tilbake.
Andreas Martins

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Feb. 2007, 18:44 »
Dyer trenger vel ikke noe kondistrening. Han har jo spilt alt for mange kamper i det siste og bør så absolutt hvile i denne kampen. Duff trenger kamptrening og bør starte kampen. Siden Martins er vår eneste friske spiss håper jeg at også han blir spart på torsdag...

Han sto jo omtrent med hoftefeste etter skoringen resten av kampen mot Zulte.skal sies at matta var tung den dagen, men likevel. Husk at han har vært borte fra fortballen lenge. De har hatt pause over helgen nå og Dyer trenger å spille for å få kondisen fra matcher tilbake.
Tviler på Dyer sliter med kondisen, da er det nok heller at han var sliten etter å ha spilt 3 harde kamper på en uke. Det er jævla viktig å "matche" så skadeplagede spillere som Dyer forsiktig. Er det en mulighet for å hvile han til helgens kamp, bør Roeder gjøre det. Dette skal være en transport etappe allikevel, så jeg mener vi skal spare litt av kruttet til Wigan i helgen!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Feb. 2007, 12:37 »

Du er vel ikke tilfeldigvis Greame Souness i forkledning?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Feb. 2007, 17:16 »
Håper inderlig ikke det ;D
Howay the Lads!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Feb. 2007, 18:00 »
Jeg mener at Dyer,martins, parker og milner bør bli spart. Det er ikke vits å stille med det sterkeste laget mot disse belgierne. Vi trenger mest mulig friske ben til hardtarbeidende wigan på søndag.

men lite tyder på at noen blir spart.
Roeder til Chronicle:  "We will be playing the strongest side available to us".

« Siste redigering: 21. Feb. 2007, 18:13 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Feb. 2007, 00:17 »
Asbjørn: Sender denna særpebaren din kampen?