20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy i gang igjen  (Lest 19483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Bellamy i gang igjen
« Svar #30 på: 18. Feb. 2007, 18:07 »
Bellamy er helt blåst oppi hodet!!
Jeg er sjeleglad for at han er borte fra klubben vår.
Kan han fortsette å spille fotball på dette nivået etter dette da?
Frykter det...
Merkelig at både Bellamy og Carew må slå Riise...

Må være et eller annet de ikke liker ved den rødtoppen (Det må være mye, spør dere meg).

Men slik går det når der hjernen skulle ha vært blir fylt med alkohol...Resultatet blir sjeldent bra...

Får håpe vi slipper slike episoder i Newcastle (selv om Dyer og Bowyer slåss litt i sin tid...)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Merittlista til tullingen
« Svar #31 på: 18. Feb. 2007, 19:27 »
Februar 2002
Advarsel fra politiet etter en mindre voldsepisode i Newcastles Qayside.

September 2002
Fikk tre kampers karantene etter å ha skallet en Dinamo Kiev-spiller i UEFA-cupen.

Oktober 2003
Fikk en bot på 750 pund etter å ha skjelt ut dørvakter utenfor et utested i Cardiff. Han skal blant annet ha uttalt seg svært rasistisk.

Januar 2005
Ble erklært uønsket av Newcastle-direktør Freddy Shephard. Bellamy beskyldte daværende manager Graeme Souness for å ha løyet for å få han ut av klubben. Bellamy skal blant annet ha spilt skadet på trening, og sagt at han heller spiller skadet enn å bli brukt i en posisjon han ikke trives. Waliseren skal også ha uttalt at han spilte i en «drittklubb, under en drittmanager». Han ble umiddelbart leid ut til Celtic, og solgt til Blackburn den sommeren.

November 2006
I et rettsmøte ble Bellamy frikjent etter en voldsanklage. Spissen skal ha tatt strupetak på en kvinnelig gjest på et utested i Cardiff. Han skal ha kranglet høylytt med henne og venninnen, og var angivelig svært brutal.

Bellamy er også fratatt førerkortet etter promillekjøring.
Who else...... Alan Shearer

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Feb. 2007, 23:56 »
Jeg har litt vanskelig å se for meg at dette faktisk har skjedd... det er helt sykt å tenke på... Men fotball er jo underholdning, og hvis ikke dette er underholdning, så vet ikke jeg... ::)

Det er jo imponerende at han klarer å gjøre noe sånt... menne jeg må støtte meg litt til Joakim. Jeg kunne godt tatt imot han i Newcastle igjenn, jeg savner litt han i Newcastle drakten. Han var god! Lite mål skårte han kanksje, men han hjalp Shearer godt der framme. Så han hjalp oss til flere gode plasseringer¨på tabellen med mål, eller ikke mål...

Vi vet ikke hele sannheten, det er nok mye mer her i verden en det som står i den avisa, jeg venter på den offisielle uttalelsen til Liverpool før jeg velger å forkaste mannen...

Jeg hadde ikke noe problem med å tilgi verke Dyer eller Bowyer for deres "Rumble in the Jungle":p

så da slipper nok Bellamy unna dette han også...

og en ting skal sies, for de her som har kjent på en golf kølle, og de som har legger. vet at det er fullt mulig å gjøre vanvittig store skader på en person hvis man virkelig ønsker. og noen blåmerker tyder kanskje på at han var mere ute for å vise et eksempel. en å lemleste og drepe mannen som vi får inntrykk av i Media.

det gjør det ikke mere korrekt, men man kan ikke stikke under en stol at han er en stor spiller som kunne hevet Newcastle 10 hakk...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. Feb. 2007, 01:05 »
Så hvem ville du byttet ut Bellamy med? Martins eller Owen!? Bellamy når ikke noen av de til hælen engang. Bellamy er og vil alltid være en drittsekk, det her er kun et enkelt tilfelle av alt han har gjort. Det er ikke uten grunn han blir lagt til han blandt majoriteten av supporterne i de klubbene han har vært.

Vi får bare håpe at Bellamy ikke var ute etter å drepe noen. Men hadde vi hatt en spiller på Newcastle som gjøv løs på en annen med golfkølle for så å påføre "offeret" mindre skader så ville jeg skammet meg!! Takk gud for at det er Newcastle som slipper denne flause episoden som den Bellamy nok engang påfører klubben sin.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. Feb. 2007, 01:11 »
haha, begynte å le når jeg leste dette...

1: Alt for typisk bellamy.
2: Liker ikke Riise i det hele tatt ^^

helt enig med alle som sier det var bra det ikke skjedde i newcastle..
det siste vi hadde treng var noen som ødela lagmoralen nå.

DanMan

• Gjest
« Svar #35 på: 19. Feb. 2007, 09:17 »
Souness er et geni og Bellamy det stikk motsatte.  ;D

Har, i likhet med flere, ledd meg fillete hele helgen igjennom over dette. Liverpool er det laget jeg liker minst av alle, grunnet generelt usympatisk oppførsel, og det er så vanvittig moro at bråkebøtta Bellamy fortsetter å bevise at han slett ikke hører hjemme i det frie samfunn. Han har vært en kølle siden dag én (ble låst inne av "lagkompisene" i Norwich i sin tid, fordi han stadig rakket ned på de andre og fremstilte seg selv som Guds gave til fotballen).

Gledet meg også til å komme inn hit for å lese Joakims desperate forsøk på å overbevise oss om at Newcastle hadde vært tjent med dette vesenet i kklubben. Ja, utenomsportslig fokus, DET ønsker vi? Hadde dog sett for meg at en større del av hans svar ville gå med på å fryde seg over valget av offer (og på det punktet får du nok bred støtte), og ikke "tillatelse" til å denge løs på kjæresten sin.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. Feb. 2007, 10:33 »
Forøvrig bør denne tråden flyttes til Fotballens Verden da den, heldigvis, ikke har noe verdens ting med Newcastle United å gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Feb. 2007, 11:45 »
Men fotball er jo underholdning, og hvis ikke dette er underholdning, så vet ikke jeg... ::)

Det er jo imponerende at han klarer å gjøre noe sånt... menne jeg må støtte meg litt til Joakim. Jeg kunne godt tatt imot han i Newcastle igjenn, jeg savner litt han i Newcastle drakten. Han var god! Lite mål skårte han kanksje, men han hjalp Shearer godt der framme. Så han hjalp oss til flere gode plasseringer¨på tabellen med mål, eller ikke mål...

så da slipper nok Bellamy unna dette han også...

det gjør det ikke mere korrekt, men man kan ikke stikke under en stol at han er en stor spiller som kunne hevet Newcastle 10 hakk...
Jo, fotball er underholdning, men alkohol, golfkølle, karaoke og slossing har vel egentlig ingenting med fotball å gjøre, så den sammenligninga synes jeg er litt "seig".

Når det gjelder Bellamy som spiller fremstiller dere (Erlend og Joakim) han som en fantastisk stor fotballspiller? Han er jo kun en middelmådighet av en spiller, ikke engang blant Wales beste er han. En spiller som lager flere problemer enn han løser.
Og han kunne løftet NUFC 10 hakk? Ærlig talt, nå må du/dere gi dere. Hva kunne han bidratt med til NUFC som vi ikke har fra før? Mål ? Han scoret jo som kjent veldig lite for oss! Hurtighet? Vil tro både Owen og Martins er raskere enn "tomskallen Bellamy". Skuddbein er han jo ikke spesielt kjent for å ha, og han er jo så avgjort in gen hodespiller. Så hva kunne eventuelt denne "tosken" og "sosiale avviket" bidratt med i NUFC? INGENTING!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Feb. 2007, 12:55 »
Kloke ord Frode.

Kan ikkje Sjønna Riise skal få samma straff som Bellamy ???
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138987

Er vel eit tegn på Benitez ikkje tør straffe Bellamy nok. Men heilt greit han vil nok få fleire sjangser til og rette på det :P

PS: Takker deg nok ein gang Souness!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Feb. 2007, 13:07 »
I dette tilfellet burde faktisk Benitez hadd straff også:
Det er jo litt drøyt å la gutta ta en såpass fyllekule under en uke før sesongens viktigste kamp.  Om de ikke hadde tillatelse til det burde han fått seg en skrape for å ha for slapp kontroll/disiplin.

Jeg synes faktisk litt synd på Liverpool-supporterne i denne sammenhengen. De jeg kjenner var så lykkelige over å ha fått Bellamy, og lurte på om jeg heller hadde ønsket han tilbake i Newcastle. Jeg svarte den gang; at det han utretter på banen ikke kunne oppveie for risikoen for det han utretter utenfor. -I dag tror jeg de óg er enige i det.
Jeg er meget spent på hva som skjer med Belly til sommeren. Hvis Liverpool beholder han er jeg redd for at kålhodet ikke lærer noen ting av hendelsen, og fortsatt ser på seg selv som en gave fra oven (ikke Owen  ;)).
Livet er svart/hvitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. Feb. 2007, 13:23 »
Enig Brewcastle. Tenkte akkurat det samme! hvilken idiotmanager gidder å la gutta dra på havarifylla en halv uke før de skal opp mot Barca?

Er sjeleglad den lille hobitten er borte fra oss, stygg fyr! Blir spennende og se reaksjonenene til supporterne når en av de to entrer banen?! Mitt tips er at begge to faktisk finner seg nye klubber til sommeren..

Når det er sagt kunne jeg faktisk tenkt med den lille brannbilen på venstyrebacken, istdet for det hønsehuet vi har nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Feb. 2007, 14:31 »
Enig Brewcastle. Tenkte akkurat det samme! hvilken idiotmanager gidder å la gutta dra på havarifylla en halv uke før de skal opp mot Barca?

Jeg tror det er ganske normalt i England at spillerne har høy partykultur. Hvor smart det er kan nok diskuteres.

Ang. boten til Riise og Bellamy så tror jeg at Riise ikke er så uskyldig som han sier. Hvis ikke er det helt katastrofalt av Benitez. Men jeg nekter å tro at han er så idiot

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Feb. 2007, 14:40 »
Jeg kan se for meg at Riise for ei bot. Kjenner vi han rett fra episoden med Carew, var han IKKE direkte uskyldig. Riise er en komplett idiot, det må vi bare se. Sender nakne sms av seg sjøl osv. Han var i tillegg jævlig frekk mot Henrik Elvestad når han intervjuet landslaget da han tulla med Carew og Carew la han i bakken... Hater den spillereren, kommer alltid til å gjør!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 19. Feb. 2007, 16:07 »
Akkurat som ikke flere her ville benyttet sjansen til å flørte med kjendisjenter dersom de hadde nummeret? Syns faktisk Pia Haraldsen var den som dreit seg mest ut der.
Tilbake til saken, Anal Oliver beroliger oss med at Newcastle ikke vil hente Bellamy tilbake :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. Feb. 2007, 16:58 »
sett bort ifra alt bråket så har liverpool vært på en knallhard treningsøkt i portugal. klubbens hardeste noengang. Og det skal de visstnok få masse igjen for i CL kampen.

Er sjeleglad den lille hobitten er borte fra oss, stygg fyr! Blir spennende og se reaksjonenene til supporterne når en av de to entrer banen?! Mitt tips er at begge to faktisk finner seg nye klubber til sommeren..

Når det er sagt kunne jeg faktisk tenkt med den lille brannbilen på venstyrebacken, istdet for det hønsehuet vi har nå
Andreas Martins