20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy i gang igjen  (Lest 19482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Bellamy i gang igjen
« Svar #15 på: 18. Feb. 2007, 06:18 »
Jeg er ikke det grann overrasket over Bellamy sitt opptrinn, men jeg er veldig overrasket over Joakim sin hyllest til han. Joakim, du kan da ikke mene at Bellamy f.eks. gjerne kan banke kjæresten sin o.s.v. Og det du sier om alkiser, og rømlinger fra mentalsykehus forstår jeg ikke en tøddel av. -Så forhåpentligvis er innlegget noe du har skrevet i fylla ;)

Jeg synes Bellamy har gjort mye bra på banen, men det rettferdiggjør ikke den bedritne oppførselen hans utenfor banen.
Skulle tro den dusten hører stemmer i hodet sitt som sier at han må jobbe systematisk for å ødelegge miljøet i klubbene han kommer til. Jeg får vondt i magen bare ved tanken på om Belly hadde vært i NUFC-troppen nå. Det er absolutt det siste vi hadde trengt. -Tusen takk til Blackburn som frelste oss. De sender sannsynligvis samme tanke til Liverpool. Så gjenstår å se hvilket lag Liverpool snart kommer til å sende samme tanken til.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Feb. 2007, 06:59 »
Hahahah, dagens. Hva har du å si til dette, jokke?
Jeg sender med en hilsen fra Norges kvinnelige kjendiselite (jeg gjør regning med at de bare er glad til), og sier tusen takk for hjelpa, Bellers! ;D

Jeg kan ikke stoppe å le. Og dette får meg bare til å savne gutten enda mer.
Dette ER Bellamy. Han er skapt sånn, og kan ikke forandre seg. At han finner på noe sånt en gang iblant bryr meg midt bak. Han kan banke opp kjæresten sin om han vil. Jeg er like forbanna glad i gutten.

Å tilte på Riise er jo genialt!
Og se på hvordan han passer utmerket godt inn i både Liverpool og Newcastle. Voldsmenn, alkiser og folk som må ha rømt fra et mentalsykehus. Det kryr av dem både hos oss og i Pool, og Bellamy er fortsatt like hjertelig velkommen tilbake i fangedrakten.

Du ønsker han bare enda mer tilbake til Newcastle. Dette er vel kanskje det mest latterligste jeg har lest noen gang her inne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Feb. 2007, 09:22 »
Jokke forsvarer Bellers like iherdig som enkelte forsvarer Bramble og Ameobi, men forskjellen er at de to sistnevnte holder sin hodeløse opptreden på banen istedenfor på pubben. (Bramble var vel innblandet i noe for noen år siden, men jeg ser dette som et engangstilfelle - i motsetning til alle feilene på banen.)

Som de andre forsvarerne, har Jokke skrudd på skylappene og kuttet forbindelsen mellom fornuftssenteret i hjernen og fingrene han bruker på tastaturet ;D

Det blir bare for dumt å si at man forsvarer at Bellers banker kona av og til

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Feb. 2007, 11:05 »
Jokke forsvarer Bellers like iherdig som enkelte forsvarer Bramble og Ameobi, men forskjellen er at de to sistnevnte holder sin hodeløse opptreden på banen istedenfor på pubben. (Bramble var vel innblandet i noe for noen år siden, men jeg ser dette som et engangstilfelle - i motsetning til alle feilene på banen.)

Som de andre forsvarerne, har Jokke skrudd på skylappene og kuttet forbindelsen mellom fornuftssenteret i hjernen og fingrene han bruker på tastaturet ;D

Det blir bare for dumt å si at man forsvarer at Bellers banker kona av og til

Nå er vel Jokke også en av dem som har forsvart tjukken med nebb og klør uansett klovneri.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Feb. 2007, 11:29 »
Bellamy er nok garantert hyperaktiv, ADHD.
Riise var vel ikke den verste personen han kunne la sinne sitt gå utover.
Men men glad dette ikke skjedde i vår klubb!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Feb. 2007, 11:47 »
Tenk dere Bellamy, Dyer og Emre på fest. Dømt til å gå galt.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Feb. 2007, 11:55 »
Slik som jeg forstår det ville Bellers ha Riise til å synge karoke. Men Riise nekter og når Bellers ikke gir seg starter Riise å skjelle han ut og kommer med nedverdigene kommentarer til Bellers. Kanskje ikke så lurt på en pub foran alle lagkammeratene?
Bellers får ikke sove og går på "besøk" til Riise!
Bellers er vel ikke akkuratt den personen man skjeller ut på byen, siden han er litt out of control!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 18. Feb. 2007, 12:17 »
Haha, jeg klarer ikke å stoppe å le. Bellamy er jo født mongo. Morsomt å se han banke opp lagkamerater i Pool, men jeg savner han ikke det minste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Feb. 2007, 12:29 »
Haha, jeg klarer ikke å stoppe å le. Bellamy er jo født mongo. Morsomt å se han banke opp lagkamerater i Pool, men jeg savner han ikke det minste.

Vi har en spiller i Martins som er bedre på alle områder. Hadde vi hatt Bellers ville aldri Martins blitt kjøpt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Feb. 2007, 12:57 »
Jeg kan ikke stoppe å le. Og dette får meg bare til å savne gutten enda mer.
Dette ER Bellamy. Han er skapt sånn, og kan ikke forandre seg. At han finner på noe sånt en gang iblant bryr meg midt bak. Han kan banke opp kjæresten sin om han vil. Jeg er like forbanna glad i gutten.

Å tilte på Riise er jo genialt!
Og se på hvordan han passer utmerket godt inn i både Liverpool og Newcastle. Voldsmenn, alkiser og folk som må ha rømt fra et mentalsykehus. Det kryr av dem både hos oss og i Pool, og Bellamy er fortsatt like hjertelig velkommen tilbake i fangedrakten.
Nei, så avgjort uenig!! Aldri om jeg noensinne vil se denne "idioten uten hals" i den fine sorte og hvite drakta vår igjen, klar til å spre møkk og ødelegge et samhold i spillergruppa. Fyren mangeler rett og slett sosial intelligens, noe man så avgjort trenger når man spiller fotball og trener sammen med mange forskjellige typer personer hver dag!

Skal vi kunne bygge et lag som skal kunne kjempe med de aller beste, synes jeg det er viktig at samholdet fungerer utenfor banen. Det er en av nøkkelfaktorene til at spillerne ofrer alt for hverandre på banen, og derfor gir det lille ekstra for kammeraten. ManU og Ferguson er et lysende eksempel på dette. Er det noen eller noe som truer samholdet i spillergruppen, er det rett UT!

Så hva er så bra med Bellamy? Han skorte som mest for oss 9 mål på en sesong i PL, det minste var 4 mål på en sesong. Fyren er jo spiss, så de tallene imponerer så avgjort ikke meg. Om han løper, jobber og skaper trøbbel for forsvaret hjelper ikke en "damn shit" så lenge han ikke klarer å putte ballen i mål. I tillegg har han denne "sykdommen" sin, denne evnen til å falle ut med alt og alle, at han ikke takler motgang, er sær og vanskelig å ha med å gjøre, som ofte tyr til alkohol, gjerne mer enn han tåler, som bruker vold, både mot jenter, gutter, kvinner, menn, lagkammerater osv. Hva er det som gjør deg så begeistert over denne spilleren Joakim?

PS! Før denne LFC skandalen ligger Bolton 3 poeng bak, på en 5. plass. Deretter følger Reading på 6. "kun" 7 poeng bak. Så følger de andre lagene hakk i hel, der er vårt lag, NUFC!! Og nå skal LFC møte ManU, Arsenal, Aston Villa og to ganger Barcelona i CL på de 5 neste kampene. Kan bli spennende å se hvor stor invirkning dette har på LFC i nærmeste fremtid, ryker kansje også en plass blant de 4 beste og muligheten for CL spill neste sesong? Jeg håper det!!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. Feb. 2007, 15:06 »
Fytti grisen for en idiot. Ha ha ha. Driter seg ut igjen, banker styggen og ødelegger samholdet i Loserpool. Kan det bli bedre?
Who else...... Alan Shearer

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Feb. 2007, 15:20 »
Hahah, funny story!
Jeg hater jo mongo riise, så dette gjør jo saken enda bedre :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Feb. 2007, 16:18 »
"smart" kjøp av benitez må jeg si:)
Den mannen er råtten tvers igjennom, og jeg fatter ikke hvordan en toppklubb kan kjøpe ham. Det måtte jo skje noe før eller siden? Han er en tikkende bombe som bare venter på å eksplodere. Og når han eksploderer, så er det i sesongavsluttningen, og rett forran møte med verdens beste fotball lag. haha.

En kompis av meg traff morten gamst pedersen i syden, mens bellamy enda spilte for blackburn. Og da hadde gamsten sagt at bellamy var en drittsekk, og at det var svært få som likte ham i blackburn.

Forestill dere å gå på trening 2 ganger til dagen, å høre på den jævla sytinga hele tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Feb. 2007, 17:38 »
Jeg ler, jeg ler og jeg ler, og jeg fryder meg over at det uungåelige måtte skje. Den mannen er rett og slett en idiot, og ser aldri ut til å lære. Så glad for at Martins er vår spiss og ikke Bellamy. Så vannvittig glad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Feb. 2007, 17:52 »
Merkelig å se hvordan Joakim kan henge ut Materazzi som satan sjøl og hedre Bellamy når han gjør ting som dette.

Er så glad vi er kvitt den drittungen.