20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy i gang igjen  (Lest 19414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy i gang igjen
« på: 17. Feb. 2007, 21:21 »
Angrep Riise med golfkølle. Herlig å være kvitt det svinet.

http://www.nettavisen.no/sport/pl/liverpool/article903635.ece
« Siste redigering: 17. Feb. 2007, 21:40 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Sv: Bellamy i gang igjen
« Svar #1 på: 17. Feb. 2007, 21:38 »
Hahahah, dagens. Hva har du å si til dette, jokke?

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Feb. 2007, 21:46 »
Bellamy er fortsatt Bellamy. Delvis god på banen og mindre "god" utenfor...

Den mannen lærer aldri.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Feb. 2007, 21:49 »
Herregud for en tulling. Om dette stemmer vel og merke, men engelske lag og deres spillere har ikke akkuratt bare hatt rolige stunder i sydligere strøk.

Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Feb. 2007, 21:50 »
Souness er et geni.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Feb. 2007, 22:11 »
Konge. På tide svinvalpen fant på noke no :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #6 på: 17. Feb. 2007, 22:14 »
Hahaha. Jeg lo godt da jeg fikk vite det! Deilig at Bellamy bruker de ondsinnende hjernecellene mot en søppelunge som Riise!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Feb. 2007, 22:30 »
Glad vi er kvitt slike idoter i NUFC! Makan til tosk skal du lete lenge etter. Tror ikke fyren eier sosial intelligens, han er jo i konstant trøbbel med omtrent alt og alle. Hva er det som gjør fyren så utrolig amper? Er det noe han har opplevd, altså psykisk? Eller er det noe han mangler ved det fysiske? Nekter å tro at han er så "grinete" til enhver tid uten grunn!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #8 på: 17. Feb. 2007, 22:43 »
Ja, jeg ble nesten urolig for Bellamy en stund. Begynner å bli noen uker siden sist han fant på noe ugang.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 17. Feb. 2007, 22:48 »
Dagbladet:
"Etter at spillerne kom tilbake til leilighetskomplekset, skal problemene ha fortsatt. Spillerne skal ha ødelagt biler, elektriske anlegg og leiligheter med golfkøller.

Jerzy Dudek skal ha blitt ført bort i håndjern, etter å ha forsøkt å skalle ned en politimann som hadde ankommet stedet for å stoppe bråket.

På hotellet skal Bellamy ha sparket inn døren til Riises hotellrom og angrepet ham både med en golfkølle og med neveslag. "

Fy faen, Liverpool sliter. Fittegjeng. Var deilig å slå disse. Køddete gjeng. For det første er halve laget veldig stygge. For det andre er hele laget noen bråkmakere.

Jeg husker sent på 90-tallet, da Liverpoolspillerne hadde sex på scenen under et julebord.

Faen ta Liverpool. Faen ta dem! La dem råtne i helvete.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Feb. 2007, 23:00 »
Noen få av mange Bellamy episoder:
** Sendt hjem fra treningsleir i Spania da han var Newcastle-spiller.

** Festet sammen med Kieron Dyer, Carl Cort og Andy Griffin da de egentlig skulle vært på klubbmiddag til ære for formann sir John Hall.

** Angrep og slo en kvinnelig student flere ganger i ansiktet utenfor en nattklubb i Newcastle. Kvinnen prøvde å ta seg inn i Kieron Dyers bil, ble fengslet og fikk 750 pund i bot.

** Tre kampers karantene etter å ha skallet til Dynamo Kiev-forsvarer Tiberiu Ghione i ansiktet.

** Anklaget for rasediskriminering av en dørvakt som kastet ham ut fra en nattklubb i Cardiff.

** Kastet stol på Newcastle-trener John Carver etter krangel.

** Skjelte ut manager Graeme Souness etter at han ble byttet ut. Souness anklaget Bellamy senere for å «fake» en skade. Bellamy beskyldte Souness for løgn, og sa han aldri ville spille for ham igjen.

** Ble beskyldt for å ha sendt følgende tekstmelding til Alan Shearer etter at Newcastle tapte 1-4 for Manchester United i FA-cup-semifinalen: «Du klarer ikke engang å kysse meg i rumpa...»

Ifølge VGNETT

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Feb. 2007, 23:03 »
Eller er det noe han mangler ved det fysiske?

Hals kanskje?

Deilig at det var Riise han slo med golf-kølla! Noe av det lille fornuftige Bellamy har gjort! Håper han har knukket et eller annet eller noe, så han må stå over kamper pga. dette!  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Feb. 2007, 23:58 »
Jeg sender med en hilsen fra Norges kvinnelige kjendiselite (jeg gjør regning med at de bare er glad til), og sier tusen takk for hjelpa, Bellers! ;D

Jeg kan ikke stoppe å le. Og dette får meg bare til å savne gutten enda mer.
Dette ER Bellamy. Han er skapt sånn, og kan ikke forandre seg. At han finner på noe sånt en gang iblant bryr meg midt bak. Han kan banke opp kjæresten sin om han vil. Jeg er like forbanna glad i gutten.

Å tilte på Riise er jo genialt!
Og se på hvordan han passer utmerket godt inn i både Liverpool og Newcastle. Voldsmenn, alkiser og folk som må ha rømt fra et mentalsykehus. Det kryr av dem både hos oss og i Pool, og Bellamy er fortsatt like hjertelig velkommen tilbake i fangedrakten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Feb. 2007, 00:29 »
Jeg sender med en hilsen fra Norges kvinnelige kjendiselite (jeg gjør regning med at de bare er glad til), og sier tusen takk for hjelpa, Bellers! ;D

Dette ER Bellamy. Han er skapt sånn, og kan ikke forandre seg. At han finner på noe sånt en gang iblant bryr meg midt bak. Han kan banke opp kjæresten sin om han vil. Jeg er like forbanna glad i gutten.

Og se på hvordan han passer utmerket godt inn i både Liverpool og Newcastle. Voldsmenn, alkiser og folk som må ha rømt fra et mentalsykehus. Det kryr av dem både hos oss og i Pool, og Bellamy er fortsatt like hjertelig velkommen tilbake i fangedrakten.

Det her er det dummeste innlegget jeg har lest her på Newutd.no . Ikke bare synes du det er greit at han oppfører seg som guds gave til menneskeheten, men du sier du synes det er greit å han banker opp dama?

Enten så er du så fantastisk sta ( noe jeg tror ), så du nekter å innrømme at han er en idiot. Eller så er det faktisk du som er idiot nok til å ikke fordømme slik oppførsel.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Feb. 2007, 01:24 »

Fy faen så latterlig :o

Nesten synd ikkje Bellamy tar med seg ei golfkølla og stikker innom til deg >:(

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]