20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Nicky Butt
« Svar #15 på: 22. Feb. 2007, 21:10 »
Hva har du hatt i deg nå da  :P?

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Aug. 2007, 01:16 »
En fantastisk midtbane spiller! undervurdert 2k!
en av premier leagues beste midtbane spiller uten tvil! ingen teknikker, men er spiller som ALDRI gir opp! det er det vi trenger på tyneside!
Newcastle United We Stand

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Aug. 2007, 17:47 »
Synes du tar "litt" i her nå! Butt er langt ifra en av PL`s beste midtbanespillere, men han gjør en manns jobb på midtbanen, og han viser at mann kan komme langt bare med innsats og vilje!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Aug. 2007, 17:54 »
Butt leverte iallfall en god kamp igår etter rapportene å dømme. Kampsponsoren kåret Alan Smith til banens beste, Big Sam selv holdt en knapp på Zoggie mens Oliver mente Butt var banens beste.

At kampsponsoren kåret Smith til banens beste er ingen bombe når han kommer som helt ny til klubben og scorer i debyen, mens blekket på kontrakten knapt nok har rukket å tørke ennå. At Oliver velger Butt foran N'Zogbia tillater jeg meg å tro har litt å gjøre med at den samme Oliver var meget, og jeg gjentar MEGET, kritisk til unge Zoggie ifjor vår. At Big Sam velger N'Zogbia gleder meg bare, da jeg tror det henger litt sammen med at han verdsetter en spiller fordi han gjør en OK jobb "out of position". Dette er mine spekulasjoner, men fullt og helt tyder det meste på at alle 3 gjorde en bra figur igår, og med Bolton kampen så nærme er ikke det noe annet enn positivt. Håper virkelig bare Given er klar til kamp på Lørdag!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Aug. 2007, 18:45 »
Sir Les mente også at Smith var bestemann utpå der da.
Selv ut av det jeg så kan jeg nok være enig med Big Sam. Fordi Zog var svært flink fremover på venstrebacken, og fortsatte i samme spor som mot Juve når han kom på midten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Aug. 2007, 18:51 »
Jeg skjønner at Sam sier Zog. Han kom på gode løp fra sin backposisjon, selv om han fikk lite ball. Skaffet oss corneren som smith scoret på, og var god offensivt. Men defensivt har han veldig mye å gå på. Glemte ved en del anledninger totalt at det kom en mann på utsiden av seg, og trakk veldig mye inn i banen uten grunn.

Jeg heller mot å si Smith. Han jobbet og sleit som ingen andre der ute. Vant mye i lufta, holdt glimrende på ballen og hadde fortjent det feilaktige offsidemålet også. Jeg tenker ikke på at det var debuten hans, for det glemte man helt. Kunne minne litt om Alan Shearer til tider.
Jeg greier ikke å finne et eneste minus på Smith, mens jeg har flere på Zog.

Butt var også meget god. Ingen er så god som han til å lukte hullene i forsvaret, og snappe opp ballen i tide.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Aug. 2007, 18:53 »
Nå skal det sies at problemer med streaminga gjør at jeg gikk glipp av nokså betydelige deler av matchen, så du har sikkert også bedre utgangspunkt for å vudere dette.
Uansett, Butt blir nok en gang antakeligvis en nøkkelspiller denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Nov. 2007, 09:25 »
Newcastle are ready to offer midfielder Nicky Butt a new deal. (Daily Star)
Dette synes jeg er meget posetivt vist det stemmer. Butt er en meget viktig spiller. Han er en de unge kan se opp til, å som kan hjelpe de videre i sin prosess. Meget bra, la oss beholde denne bautaen.
Håper bare han kan vise samme form borte som de meget gode kampene han har vist hjemme i det siste..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 02. Nov. 2007, 09:33 »
Han er en god backupspiller. Dessverre presterer han ikke jevnt nok til å være et av våre førstevalg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Nov. 2007, 10:07 »
Etter den meget gode sesongen i fjor er jeg skuffet over det Butt har prestert i år. Han har vært jævla variabel, meget god på sitt beste, og elendig på sitt verste, mens han i fjor sammen med Milner var vår mest stabile utespilller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Nov. 2007, 11:16 »
Ikke overraskende at vi gir han en ny kontrakt...Vi trenger noen sånne spillere med bøttevis av erfaring og ikke minst en som har vært vant til å vinne ting...Nicky Butt er en spiller jeg liker å se på når han er  i slaget med sine susende sklitaklinger og tøffe duellspill...

Når det er sagt, synes jeg han godt kunne blitt rotert litt oftere, han har tross variabel form startet samtlige ligakamper i år..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Nov. 2007, 19:03 »
Hvem skulle vi liksom da ha startet med siden de sentrale spillerene som Emre å Barton har vært skadet?? Det er på sin plass at han har spilt som en av de få sentrale midtbanespillerene som var igjen??
Nå som de andre er å begynner å komme i form, er det bare å begynne å lete etter de spillerene som passer best sammen. Å det er ikke Butt\Geremi mener jeg. Blir spennende å se hvem vi ender opp med, men uansett så er Butt en viktis spiller på flere enn et område.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Nov. 2007, 22:45 »
Synes vi kan selge eller kvitte oss med Butt! Er ikke spesielt imponert over det han har prestert i hos oss i den tiden han har vært her, med unntak av enkelte kamper ifjor.
Jeg mener også at Butt er en smule oppskrytt og langt fra uerstattelig for dette laget. Argumentet med at vi trenger slike rutinerte spillere som har vært med å vinne massevis av tiltler synes jeg heller ikke holder mål. Vi har jo Geremi, Cacapa, Viduka og Owen som alle er slike spillere. Vi har også massevis av andre rutinerte spillere som Smith, Faye, Given, osv. Derfor synes jeg at vi bør kvitte oss med Butt, hente inn en yngre og bedre spiller og på den måten begynne å bygge på litt yngre spillere med fremtiden foran seg.
Vi har nok av rutine, nå må vi også begynne og tenke langsiktig................

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Nov. 2007, 00:31 »
Alt annet enn en gladmelding hvis utgåtte Butt skal få ny kontrakt. Jeg klarer rett og slett ikke å sette meg inn i hvordan Sam tenker her. Hvorfor liker han Butt? Hvorfor bruker han Butt i startelleveren uke etter uke?

Hadde dette vært for 4-5 år siden så hadde jeg ikke stusset ved valget, men herre min gud, det trengs flere egenskaper enn sklitaklinger på dagens Premier League midtbane.

La oss heller ikke ta fart å hoppe i taket for at Butt har spilt 2-3 gode kamper i år. Javel? Han har på den annen side spilt 7-8 dårlige kamper. Han er ekstremt variabel og rett og slett IKKE GOD NOK. Dette må vi innse, men av en eller annen merkelig grunn så innser ikke Newcastle-apparatet dette?

Big Sam er ikke fremmed for å hente ringrever, etablerte, rutinerte spillere. Nå har han ikke hentet Nicky Butt til klubben, men han bruker han likevel. Mest sannsynlig fordi han liker slike spillere. Slike typer. Jaja, vi får vel bare la det stå til...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Nov. 2007, 00:31 »
Såg ein vits når Sam va i Bolton om at han spelte Cm 98/99. Poenge var at han brukte dei samme spelarane no som han hadde kunne gjort då. Er eit poeng det. Er litt bekymra for laget får får høg gjennomsnitts alder, dette kan og by på problemer i framtiden...