20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #1 på: 16. Feb. 2007, 15:00 »
Fra utlånt reservelagsspiller til kaptein. Hyll, hyll!

Historien finner du her:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=butt%2Ds-redemption-is-now-complete%26method=full%26objectid=18629706%26siteid=50081-name_page.html
Står respekt av måten han har kjempet seg tilbake på laget, og blir belønnet med kapteinsbidet. Fyren har jo en enorm arbeidsmoral, og jobber virkelig for hele laget. En verdig kaptein, når både Parker og Given er ute.

Men uansett, jeg synes jeg Butt begynner å bli gammel, og jeg vil maks gi han et år til iklubben. Jeg synes han er langt fra uerstattlig, og vil ikke savne han særlig mye om vi får inn en erstatter.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Feb. 2007, 15:46 »
Enig. Jeg vil ha Butt i stallen neste sesong, også, men da bør vi se oss etter en erstatning. Det beste hadde vært å fått inn en til sommeren.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Feb. 2007, 17:18 »
Slutter meg til hyllesten. Trodde aldri jeg ville hylle en som har irritert meg så mye da han spilte for MUFC (det er et kompliment til Butt). Synes synd på Butt i går, da han som kaptein var den som åpnet kortstokken til dommeren (som var for jævlig til å begynne med, men dømte seg oppover i kampen). Synes ikke kortet var så soleklart som resoluttheten til dommeren skulle tilsi.
Virket for meg som Butt var på ballen. Men han ble vel litt straffet for iherdigheten sin. -Iherdighet og innsats for drakta, det liker jeg uansett så lenge det ikke blir stygt  :).
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Feb. 2007, 17:20 »
Var jo en klar stempling med knottene loddrett!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Feb. 2007, 00:53 »
Så ikke at det var noen soleklar stempling jeg. Butts gulkort kom etter en god, gammeldags britisk kompistakling. Slike taklinger får du en klapp på skuldra for i England. Så noen stempling med knottene først var det ikke.

Butt var på ballen etter det jeg greide å se, og taklingen var ikke spesielt stygg.

Som jeg allerede har sagt. En kompistakling. Ihvertfall når vi tenker på at det var Butt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Feb. 2007, 02:10 »
Dommeren var ein skandale, men akkurat Butt sit gule kort kan eg vere enig i, når ein ser reprsien så ser ein Butt ta ankelen til zulte spilleren og han kunne fått skade der. Greit med Gult synes eg. Men Milner sitt ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Feb. 2007, 11:01 »
Så ikke at det var noen soleklar stempling jeg. Butts gulkort kom etter en god, gammeldags britisk kompistakling. Slike taklinger får du en klapp på skuldra for i England. Så noen stempling med knottene først var det ikke.

Butt var på ballen etter det jeg greide å se, og taklingen var ikke spesielt stygg.

Som jeg allerede har sagt. En kompistakling. Ihvertfall når vi tenker på at det var Butt.

Du får se på tacklingen en gang til. Knottene til butt treffer tydelig ankelen til motstanderen!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Feb. 2007, 13:03 »
Sitat fra: Frode
Men uansett, jeg synes jeg Butt begynner å bli gammel, og jeg vil maks gi han et år til iklubben. Jeg synes han er langt fra uerstattlig, og vil ikke savne han særlig mye om vi får inn en erstatter.
Butt kan gjerne avslutte sin karriere her i Newcastle etter min mening. Han har etterhvert blitt nærmest uerstattelig denne sessongen, og han kan fortsatt ha iallfall to gode sessonger foran seg på det øverste nivået. Men det er slettes ikke dumt å begynne å tenke på en erstatter allerede nå. Et interessant navn kunne jo vært Yaya Toure i Olympiakos?
« Siste redigering: 20. Feb. 2007, 13:05 av chickenman »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Feb. 2007, 17:50 »
Butt har vært god i år, men ikke uerstattelig synes jeg. Ville heller hatt Yaya Toure som Chickenman foreslo og forresten spiller i Monaco enn Butt.
« Siste redigering: 22. Feb. 2007, 19:13 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Feb. 2007, 19:06 »
Butt har vært god i år, men ikke uerstattelig synes jeg. Ville heller hatt Yaya Toure som Christian foreslo og forresten spiller i Monaco enn Butt.
Christian;)

Ser forresten at han spiller for Monaco nå, beklager min uvitenhet og takker Håvard som rettet det.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Feb. 2007, 19:14 »
Hehe, det gikk litt fort for seg så jeg leste ikke navnet skikkelig og han har jo også bilde av Zoggy.  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Feb. 2007, 19:15 »
Det kyllingmannen har bilde av er vel Oba? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Feb. 2007, 19:17 »
Nei er det det? Synes han lignet sånn på Zoggy jeg. Men når du sier det så...

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Feb. 2007, 19:21 »
Du blingser litt vel mange ganger nå, Håvard?  8)