20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #345 på: 23. Aug. 2009, 11:39 »
Hadde ikke gjort så mye om Butt blir solgt. Greit å kunne kvitte seg med lønnen hans og så har vi nok av spillere som kan ta over for han. Tviler på at han blir noe nøkkel spiller denne sesongen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #346 på: 23. Aug. 2009, 12:12 »
Det er faktisk ikke så mange som kunne tatt den defensive jobben i Newcastle.
Smith er soleklart førstevalg. Har ikke sett de 2 siste kampene, men han blir jo skrytt opp i skyene. Butt er det soleklare andre valget for meg, i allefall i den defensive rollen.
Hvem som evt kommer bak de 2 er jeg usikker på.
Guthrie, Nolan, Barton er ikke gode nok, eller besitter andre ferdigheter, som passer bedre inn offensivt.
Da har vi Geremi, som burde kastes ut av denne klubben.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #347 på: 23. Aug. 2009, 12:16 »
Butt er snart pensjonist, og det bør være andre unge spillere der ut som kun krever 1/4 av lønna hans. De kan vi også tjene penger på siden..

Om Butt drar mister vi mye rutine, men det ser ikke ut som om vi har savnet det eller han de siste 3 kampene.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 23. Aug. 2009, 12:18 »
Smith og Nolan har bevist at de fungerer bar sammen. Så synes eg vi har gode backup i både Barton og Guthrie.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 23. Aug. 2009, 12:19 »
Herregud, butt må ut. Det er nå vi må bruke tiden til å bygge opp nye spillere. Hvis vi skal prioritere en 35 år gammel mann som kun har hatt et fåtall gode kamper i klubben med en ukelønn på 50 foran et ungt talent kommer vi ingen steder.  Det må bli en stopp i å hente inn avdanka spillere og prioritere disse foran egne ungdommer. Vi må lære oss å få opp talenter selv. Bare se på laget vi stiller med nå og  stilte med forrige sesong. Kun Taylor og Shola kommer fra egne rekker. Og det er kun førstnevnte som - forløpig - er en brukbar spiller.

Har aldri synes at Butt har vært noe god spiller.  Bruken av Smith og Butt foran Emre var for meg uforståelig. Butt er en middelmådig spiller som vi har måtte brukt pga av mangel på alternativer.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 23. Aug. 2009, 12:23 »
Herregud, butt må ut. Det er nå vi må bruke tiden til å bygge opp nye spillere. Hvis vi skal prioritere en 35 år gammel mann som kun har hatt et fåtall gode kamper i klubben med en ukelønn på 50 foran et ungt talent kommer vi ingen steder.  Det må bli en stopp i å hente inn avdanka spillere og prioritere disse foran egne ungdommer. Vi må lære oss å få opp talenter selv. Bare se på laget vi stiller med nå og  stilte med forrige sesong. Kun Taylor og Shola kommer fra egne rekker. Og det er kun førstnevnte som - forløpig - er en brukbar spiller.

Har aldri synes at Butt har vært noe god spiller.  Bruken av Smith og Butt foran Emre var for meg uforståelig. Butt er en middelmådig spiller som vi har måtte brukt pga av mangel på alternativer.

Helt enig. Få han og Geremi ut av klubben.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 23. Aug. 2009, 12:36 »
Glimrende  ;D  De siste årene har vi bare kjøpt og kjøpt. Se hvor det har brakt oss. Vi må bli som Arsenal og Everton når det gjelder talentutvikling.  Let's face it, med Citys inntreden er det umulig å oppnå suksess i PL uten at man er eid av en riking. Og det er veldig synd.  Vi får heller satse smart, få en sunn økonomi gjennom talentutvikling slik at vi står bedre rustet i fremtiden når disse idiotiske milliadærene går lei. Får det kommer til å skje.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #352 på: 23. Aug. 2009, 13:06 »
Chris Cohen i Nottigham kunne erstattet han.
Yngste spiller i Westham drakt da han debuterte som 16 åring. Som andre som har gått gradene i Westham kan han bli en storspiller..
Selv om han måtte forlate Westham og begynne i litt lavere divisjoner virker det som om han er på gang igjen nå.

To ganger kåret til årets spiller i Yeowill, og 2 ganger det samme i Forest.
Samme type spiller som Butt. Men mer fart og mer offensiv i stilen. Blir spennende å se om han på egenhånd klarer å holde Forest i Championship enda et år.

Hadde sikkert ikke krevd mer enn 1/3 av Butt, og fortsetter utviklinga kan han sikkert bli verdt 4-5 ganger så mye som han er i dag..

Dersom Butt drar, får vi håpe han tar med seg Geremi slik at vi kan få inn noen nye sultne ungutter..
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 23. Aug. 2009, 14:45 »
selg selg selg !!!!! har alltid gledet meg til jeg slipper å se butt. håper det skjer
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 23. Aug. 2009, 16:54 »
Det er jo ikke noe nytt at folk flest tror at Nicky Butt er djevelens verk.
Men det betyr ikke at han faktisk er det.

Jeg vil gjerne at Butt skal bli, men han hever en høy lønn, han er andrevalg som DM og hvis han selv ønsker å dra, så bør ikke vi stå i veien for det. Men, jeg synes det vil være veldig gledelig om han blir.

Butt er en mann som blør for drakta. Han er en klubbspiller. Og det er ikke altfor mange av dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #355 på: 28. Aug. 2009, 12:01 »
Midfielder Butt is another who may not be at St James?s Park after Tuesday?s transfer deadline, with several Premier League clubs having been offered the United skipper over recent days.

Blir nok enda flere.
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/28/danny-simpson-wants-to-remain-at-newcastle-61634-24551703/2/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 28. Aug. 2009, 12:03 »
Ganske imponerende å lese slike uttalelser som Simpson sine. Det tyder på at samholdet og spiriten innad i spillergruppa nå må være jævla bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #357 på: 28. Aug. 2009, 12:41 »
Ja, skjønner den. Men han kan å bruke det for å vinne fansen over på sin side.
La oss bare håpe han spiller seg varm i trøya, utvikler seg til det talentet han vistnok skal være, å i Januar forhandler vi frem en avtale over noen år. Gratis.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #358 på: 28. Aug. 2009, 14:50 »
Vi må vente til det gjenstår et par uker av kontrakten hans. Spesielle regler i England.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matta

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #359 på: 29. Aug. 2009, 11:48 »
Enig med at de yngre gutta bør få sjansen etterhvert. Butt er ikke det han engang var, dessverre. Han var alt annet en solid i PL ifjor, tror ikke han blir så god i år heller.. Men håper jeg at feil