20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #330 på: 03. Feb. 2009, 12:51 »
HELVETE!! Nå har Butt signert ny kontrakt: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1543583,00.html

Hadde gjerne sett denne mannen ut døra i sommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 03. Feb. 2009, 16:39 »
Det er forsåvidt greit at Butt får ny kontrakt. Men det er faen meg på tide å gjøre han til backup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 03. Feb. 2009, 16:41 »
Langt mer fornuftig å gi han en ettårsforlengelse enn å gi Shola den kontrakten han fikk!
Butt bidrar med mye nyttig også utenfor banen, problemet er bare at vi ikke evner kjøpe en erstatter for han.
« Siste redigering: 03. Feb. 2009, 17:03 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 03. Feb. 2009, 16:45 »
Det begynne å bli på tide at vi henter en erstatter nå ja, slik at Butt blir backup
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #334 på: 03. Feb. 2009, 20:39 »
Jepp, greit nok at vi forlenger med Butt, men han MÅ bli backup spiller fra og med sommeren. Han er ikke god nok til å være bankers på laget, men som breddespiller er han grei å ha. Vi har jo ikke akkurat allverdens av bredde heller, så bra at vi tar vare på de vi har pr dags dato.

Og som Kristoffer påpeker, så er nok Butt en av de viktigste spillerne vår utenfor banen. Butt har massevis av erfaring som de yngrespillerne bør nyte godt av, og slike spillere blir viktige i kampen om å overleve.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #335 på: 03. Feb. 2009, 21:13 »
Jeg er faktisk litt usikker på hva Butt's rutine fra MU vil hjelpe oss i nedrykksstriden. Det å være en gjennomført profesjonell spiller hjelper selvsagt, men motbør er han vel ikke akkurat god på å takle. Da kunne vi mer trengt en Runar Berg og en Ole Martin Årst...
De er også gjennomført profesjonelle - i tillegg vet de hvordan nedrykkskamper skal vinnes ( Mener selvsagt IKKE vi skal hente de to seriøst, er den typen personer jeg sikter til - For de som må kverullere/ikke tar ironien!).

Men på det stadiget har vi forsåvidt mye rutine i Joe Kinnear - han har jo måtte fighte mer enn en gang mot nedrykksspøkelset.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 03. Feb. 2009, 21:33 »
Hælvete , enda ett år å erge seg over Butt
lt;3 Newcastle <3

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #337 på: 03. Feb. 2009, 23:43 »
Hælvete , enda ett år å erge seg over Butt

Kunne ikke være mer enig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 01. Aug. 2009, 16:30 »
Nicky Butt er ikke god nok, uansett hvor mye rutine han har!
Han er alt for treg, alt for forutsigbar og kan ikke slå gode passninger.

Dersom det stemmer at Butt er på vei bort, så blir vi kvitt nok en spiller som har mangfoldige hundre-tusener i uka!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 01. Aug. 2009, 17:39 »
Butt er langt bedre enn guthrie, men det betyr ikke på langt nær at han er noe god. Jeg personlig misliker at både guthrie og butt spiller for newcastle og det viser seg gang på gang at laget er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd. Disse to er de svakeste. Hovedgrunnen til at vi rykket ned er fordi laget ikke har noen god sentral midtbane. Nei bli kvitt pakket, men forsøk å erstatte de, hvis ikke går det til helvete igjen.
Andreas Martins

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #341 på: 01. Aug. 2009, 18:04 »
Jeg mener at Guthrie er bedre enn Butt jeg da.
Bedre pasninger, bedre arbeidskapasitet, og bedre taklinger. Butt er mer rutinert, og er kanskje en bedre defensiv midtbaneanker. Men synes ikke Guthrie er så aller verst jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #342 på: 01. Aug. 2009, 19:15 »
Jeg tror Butt kunne vært grei å ha i CCC.
Men samtidig så er det ett perfekt tidspunkt å bli kvitt han på, og slippe noen yngre til :) 
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 03. Aug. 2009, 15:28 »
Vi kan ikke finne på å hive ut Butt i disse krisetider. Er det en gang vi trenger Nicky Butt, så er det nå.

Man kan si hva man vil om hans ferdighetsregister på fotballbanen, men han er smart, rutinert og en veldig bra mann å ha i laget, selv om han ikke nødvendigvis spiller fra start i hver bidige kamp. Det er greit å ha gode spillere på benken også. Og det er ikke akkurat sånn at Butt spiller på en plass hvor vi har så forferdelig mange fantastiske alternativer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #344 på: 23. Aug. 2009, 10:50 »
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/465694/Burnley-want-to-take-Nicky-Butt-back-to-Lancashire.html
Han er kansje den spilleren som vi burde ha som backup for Smith. Men Butt hever høy lønn, å han skal få lov til å reise.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.