20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #300 på: 04. Nov. 2008, 01:11 »
Må jeg virkelig fortelle deg at du ikke trenger å være rakett forsker for å se at butt ikke er god nok?
Må jeg fortelle deg at du ikke kan sammenligne trening og kamp?

jeg vet nemlig ikke om noen som blir husket for å være gode på trening

Tror kanskje det skrives rak ett forsker, men jeg er ikke sikker. Regner med du vet det du som er så smart :)
Pussig at såpass mange mener at Butt har vært vår mest stabile spiller de siste sesongene. Også pussig at han er kaptein på laget når Owen er ute med skade. Tviler på dette hadde vært tilfelle om han hadde vært vår dårligste spiller.

Butt har ikke vært sykt god denne sesongen, og han har gitt bort en del unødvendige frispark og straffer. Jeg kan glatt innrømme at Butt ikke slår pasninger i Gerrardklassen, ei heller har han teknikken til Kaka. Likevel er Butt som regel god å ha selv om jobben han gjør ikke alltid er like synlig, og enkelte av pasningene hans er på nivå med pasningene til Tettey. Vil si det var ganske stor forskjell på midtbanen i dag, kontra midtbanen forrige kamp hvor Guthrie spilte (jeg synes Guthrie er en god spiller). Tror at selv om Butt ikke er verdens beste midtbanespiller, er rutinen og fotballhode hans viktig å ha.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 04. Nov. 2008, 01:12 »
Vi burde hente inn en midtbanespelar i januar som kan ta over for Butt. Annan på Rosenborg er eg sikker på kunne gjort en god jobb, og relativt billig er han nok også. Så kan heller Guthrie og Barton knive om den andre plassen.

Hva med han Aksel Berget Skjølsvik på Molde? Synd han akkurat skrev under ny kontrakt  ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 04. Nov. 2008, 10:43 »
Hehe! :) Nei eg står på mitt og trur Annan kunne gjort det bra, om han kunne tatt over plassen til Butt er jo vanskelig å sei, men trur ikkje han hadde gjort seg vekk i premier league. Var jo veldig god i ACN i vår mot robuste afrikanarar.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 04. Nov. 2008, 10:54 »
Kanskje på sikt. Han kunne helt sikkert gjort en helt ok jobb,  men jeg mener vi bør sikte høyere enn som så :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 04. Nov. 2008, 12:44 »
Anna for fan?!?! Djises, då tek eg Butt nokre år til...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 04. Nov. 2008, 12:48 »
Annan har vært elendig for RBK så langt og selv om han antagelig kommer til å gjøre det bedre etterhvert så er Nicky Butt pr. dags dato en langt bedre spiller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 04. Nov. 2008, 12:54 »
Annan har vært elendig for RBK så langt og selv om han antagelig kommer til å gjøre det bedre etterhvert så er Nicky Butt pr. dags dato en langt bedre spiller.

Nettopp.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 04. Nov. 2008, 13:03 »
Annan er ikke pasningsikker nok enda, dessverre.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 04. Nov. 2008, 15:40 »
Har sett Butt legge to frispark som han har skutt på. Begge har truffet stolpen (Arsenal og Villa)  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 04. Nov. 2008, 17:08 »
At Butt tar frispark er ikke den verste ideen i verden. Det er da vel ingen som ikke har fått med seg at han har en god skuddfot?
Butt har da scoret flere fine mål for Newcastle. Hadde vel et brukbart langskudd i fjor vår, debuterte vel med et nydelig brassespark kort tid etter at han kom til klubben.

Annan var meget god sammen med Essien i Afrikamesterskapet. I RBK har han ingen sentral midtbanekollega sammen seg. Og selv om han og Tettey kanskje kan være et ok par, og Tettey er en stor fan av nevnte Essien, så er det klasseforskjell på Kolstad-ghaneseren, bærumsghaneseren og Londonghaneseren. Jeg synes Annan bør spille noen flere landskamper sammen Essien før man vurderer ham som god nok til å erstatte Nicky Butt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 11. Nov. 2008, 16:20 »
Kaptein Owen skryter hemningslaust av Butt denne sesongen, sjølv vil eg påstå han overdriver ein smule når han påstår Butt har vore outstanding.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1451017,00.html

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 11. Nov. 2008, 18:03 »
hahaahaha outstanding vær så snill owen
lt;3 Newcastle <3

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #312 på: 15. Nov. 2008, 17:55 »
Fra VG-nett:
"2 - 2 BRAMBLE. Tidligere Newcastle-stopper Titus Bramble utligner etter at Nicky Butt misser med en klarering på streken."

Nice Nicky!!!!!!!!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 15. Nov. 2008, 19:00 »
Fra VG-nett:
"2 - 2 BRAMBLE. Tidligere Newcastle-stopper Titus Bramble utligner etter at Nicky Butt misser med en klarering på streken."

Nice Nicky!!!!!!!!!!

Eg e ganse sikker på at det var Duff. Må ikkje tru på alt vglive skriv. Butt sto på motsatt stolpe.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #314 på: 15. Nov. 2008, 19:53 »
De som kommenterer kampen på BBC-Radio sa at det var Duff. Stoler på de, ikke på VG...