20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #285 på: 31. Okt. 2008, 15:31 »
Jeg mener Nicky Butt er den mest elendige spilleren Newcastle har. Han har kostet Newcastle 2 straffer så langt denne sesongen, pluss at han lagde frisparket som sørget for 2-1 tapet mot Sunderland. Han gjør så ufattelig mye unødvendig, jeg får lyst til å grine hver gang jeg ser den mannen spille. Håper Joe Kinnear går for Joey Barton og Danny Guthrie på midtbanen:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 31. Okt. 2008, 15:43 »
Butt er slett ikkje den mest elendige spelaren vi har, men denne sesongen har han vore svak, og kosta oss mange poeng. Men merka samtidig at eg savna Butt sin evne til å bryte spelet på midtbana. Kunne tenkt meg å sett Barton-Guthrie i fleire kampar framover, men er sikker på at Butt kjem til å starte på mandag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 31. Okt. 2008, 20:48 »
Vi må ha en spiller som kan bryte opp Villas angrep. Verken Guthrie eller Barton er på samme måte som Butt i stand til dette.
Villa er et bedre lag enn oss, det må vi bare ta hensyn til.

Å prøve duoen Guthrie-Barton igjen borte mot Fulham, kan derimot være en løsning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 31. Okt. 2008, 22:59 »
Jeg ser også helt klart at det å ikke ha en så god defensiv midtbanespiller som Butt mot bedre lag som Villa kan bli vanskelig i lengda, om ikke Guthrie etterhvert klarer utvikle sin defensive del av spillet. Dermed kan vi jo enten spille Butt, eller prøve å la Guthrie utvikle spillet sitt i den retningen. Jeg ser nemlig at Guthrie har mye som tilsier at han kan bli et særdeles godt anker med tiden. Nettopp derfor er det vel også en fordel at han har en mann som Butt å lære av på trening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. Nov. 2008, 10:54 »
I forhold til det Annan hittil har vist i RBK, hva gjelder avleveringsfasen, så er jeg ikke akkurat imponert, og føler ikke akkurat at han bør sendes til England med det aller første. Annan er foreløpig ingenting annet enn en squadplayer. Vi må sikte høyere enn som så, når vi skal erstatte en spiller som Nicky Butt, som fremdeles regnes som en av Englands aller beste defensive midtbanespillere.
I omtrent alle analyser før sesongen, ble Nicky Butt fremhevet som en av våre viktigste spillere, og en av våre beste spillere.

Det var FØR sesongen det, og basert på det Nicky Butt har vist at han faktisk kan. Butt var jo tidvis meget god under Keegan på slutten av sesongen ifjor. I år har han vært forferdelig. At folks oppfatning av ham da forandrer seg bør ikke være noe mysterium. Alikevel er jeg enig i din konklusjon senere i tråden om at Nicky Butt fort kan bli en viktig spiller mot Villa. Lurer på om vi ikke kunne være godt tjent med å gå ut i 4-5-1 med Butt, Barton og Guthrie sentralt i den kampen.

Hva Annan gjelder er han langt ifra noe Premier League kaliber -ennå!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 01. Nov. 2008, 12:09 »
Tipper de folkene ser langt mer av Nicky Butt, enn deg, jeg.

hvordan kan de det når jeg ser alle newcastle kamper?
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 01. Nov. 2008, 15:23 »

Må jeg virkelig fortelle deg at Newcastle United har treninger også?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 01. Nov. 2008, 15:40 »

Må jeg virkelig fortelle deg at Newcastle United har treninger også?

Må jeg virkelig fortelle deg at du ikke trenger å være rakett forsker for å se at butt ikke er god nok?
Må jeg fortelle deg at du ikke kan sammenligne trening og kamp?

jeg vet nemlig ikke om noen som blir husket for å være gode på trening
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 01. Nov. 2008, 16:09 »
Han er ikke god nok, nei. Men han er den KLART beste DM vi har!

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #294 på: 01. Nov. 2008, 16:54 »
Han er vel den eneste og.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 01. Nov. 2008, 17:15 »
hehe ganske logisk han er den beste når han er den eineste
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Stian89

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #296 på: 02. Nov. 2008, 00:43 »
Uff, jeg begynner å bli kraftig lei av å se Nicky Butt for Newcastle. Heller urutinerte unggutter enn dårlige spillere langt over sin beste fotballalder. Joda,  i posisjonen han spiller kan det kanskje sies å være viktig med rutine, men i år har Butt vært for forferdelig til å kunne få fortsette etter min mening.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 03. Nov. 2008, 14:11 »
 :o
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #298 på: 03. Nov. 2008, 23:18 »
Haha litt sjukt å seie dette, men Butt er faktisk farlig når det kjem til frispark frå 19 meter og inn! :p
Synst han har hatt endel bra frispark nokre kampar når han har fått prøvd seg. Absurd nok!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 03. Nov. 2008, 23:35 »
Hehe, vi satt alle sammen og hånlo da Butt skulle ta frisparket. Ironisk nok var det et meget godt frispark. I dag spilte Butt sin beste kamp for sesongen, meget solid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida