20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #270 på: 28. Okt. 2008, 23:27 »
Jonas er jo lynrask når han får fart på dei lange baina! Er redd midtbanen med Guthrie og Barton kan bli litt tynn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 28. Okt. 2008, 23:29 »
Mot sterkere motstand kan det kanskje bli litt for lite defensiv styrke i den sentrale midtbanen ja, det frykter jeg også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #272 på: 28. Okt. 2008, 23:30 »
Urettferdig at du svarte på den etter kampen ;)
Hehe. Duff var god i dag. Mener fortsatt at Jonas ikke har det tempoet jeg skulle ønske han hadde. Men ikke et altfor stort minus, men skulle ønske han var raskere. For han er utrolig flink til å forsere folk :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 28. Okt. 2008, 23:31 »
Jeg syns jo at Jonas har et flott driv, det beviste han jo også til gangs mot ManUtd!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #274 på: 28. Okt. 2008, 23:36 »
jaja, Jonas har et bra driv. men synes at hurtigheten kunne vært bedre. Kanskje det kommer seg, eller at jeg tar feil ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 29. Okt. 2008, 16:15 »
Jonas er jo lynrask når han får fart på dei lange baina! Er redd midtbanen med Guthrie og Barton kan bli litt tynn.
Guthrie og Barton er to veldig like spillertyper. Box-to-box, godt skudd, løper mye. Deres styrke ligger i løp uten ball. Riktignok er de også tøff å møte i dueller og taklingene kan være veldig tøffe. Men bortsett fra det mangler de mye på defensive ferdigheter. Ingen av dem har den roen en DM skal ha, og ingen av dem har det overblikket og den ballsikkerheten en virkelig god DM bør ha, i tillegg til å være en meget god ballvinner, som tross alt er den viktigste egenskapen, noe vi så veldig tydelig mot WBA.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 29. Okt. 2008, 23:24 »
Jeg syns Guthrie viser mange av de kvalitetene et anker skal ha, som King Kev også påpekte da Guthrie ankom. Han viser en ro med ballen, er flink til å finne de trygge løsningene. Det han kanskje mangler litt på er defensive kvaliteter som Nicky Butt innehar.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 29. Okt. 2008, 23:37 »
Vi burde hente inn en midtbanespelar i januar som kan ta over for Butt. Annan på Rosenborg er eg sikker på kunne gjort en god jobb, og relativt billig er han nok også. Så kan heller Guthrie og Barton knive om den andre plassen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 30. Okt. 2008, 17:53 »
Her setter vi målene høgt! Erstatte Butt med Annan...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 30. Okt. 2008, 17:59 »
Annan vil ikke være noen løsning for oss. Vi trenger kvalitet, skal vi spille 4-4-2 så trenger vi heller ikke noe utpreget anker. Bare den spilleren er god med ballen og kan takle for seg så holder det. Så har vi Barton/Guthrie som er spillere som kan løpe rævva av seg ved siden av. Savner Emre jeg..vi har dessverre ingen playmakere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 30. Okt. 2008, 18:16 »
Annan fungerte bra i 4-4-2 for Stabæk i vår sesongen så han kan fungere i formasjonen. Da er han dog avhengig av at andre tar ansvar offensivt slik som andre gjorde i Stabæk. Kunne vært et greit kjøp som en squadplayer da han ble solgt til RBK. Sier ikke nei takk til han nå heller for han har kvaliteter og internasjonall erfaing, men det vi først og fremst trenger en ny deffensiv midt som kan gå rett inn å heve laget og så god er ikke Annan.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 30. Okt. 2008, 19:31 »
I forhold til det Annan hittil har vist i RBK, hva gjelder avleveringsfasen, så er jeg ikke akkurat imponert, og føler ikke akkurat at han bør sendes til England med det aller første. Annan er foreløpig ingenting annet enn en squadplayer. Vi må sikte høyere enn som så, når vi skal erstatte en spiller som Nicky Butt, som fremdeles regnes som en av Englands aller beste defensive midtbanespillere.
I omtrent alle analyser før sesongen, ble Nicky Butt fremhevet som en av våre viktigste spillere, og en av våre beste spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 31. Okt. 2008, 11:49 »
I forhold til det Annan hittil har vist i RBK, hva gjelder avleveringsfasen, så er jeg ikke akkurat imponert, og føler ikke akkurat at han bør sendes til England med det aller første. Annan er foreløpig ingenting annet enn en squadplayer. Vi må sikte høyere enn som så, når vi skal erstatte en spiller som Nicky Butt, som fremdeles regnes som en av Englands aller beste defensive midtbanespillere.
I omtrent alle analyser før sesongen, ble Nicky Butt fremhevet som en av våre viktigste spillere, og en av våre beste spillere.

Det er noe folk tror , Butt lever på navnet han hadde for 10 år siden. Hadde de samme folkene sett kampene av han så tror jeg de hadde endra mening jævlig raskt.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 31. Okt. 2008, 12:37 »
Tipper de folkene ser langt mer av Nicky Butt, enn deg, jeg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #284 på: 31. Okt. 2008, 14:39 »
Uansett: Jeg vil gjerne erstatte Nicky Butt før neste sesong. Han lager for mange frispark og straffespark, og han er kreativ som en pakke kjeks. Greit; Han har noen gode kamper, men det er for langt mellom dem