20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64191 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #255 på: 26. Okt. 2008, 14:27 »
Hva med Geremi da? Vil dere ha han ut av laget til kampen mot WBA? Han er faktisk den eneste spilleren vår som produserer jevnt med assist. Jeg vil ha Barton/Geremi mot WBA. Jonas og Duff er selvskrevne på kantene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 26. Okt. 2008, 14:31 »
Med alle de mulighetene Geremi har til å skaffe seg assist, vil jeg heller si at han er svak, fremfor å skryte av de få han har...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 26. Okt. 2008, 14:36 »
Med alle de mulighetene Geremi har til å skaffe seg assist, vil jeg heller si at han er svak, fremfor å skryte av de få han har...

Faktum er at han produserer mål, og har gjort det i våre siste kamper. Treffprosenten hans er ikke god nok, men likevel sitter han igjen med et brukbart antall assist. Har tre assist på våre tre siste kamper, mens folk her heller vil ha Guthrie som har vært blodig rævva de tre siste kampene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 26. Okt. 2008, 14:39 »
Hvorfor ikke prøve ut Duff eller Guthrie på noen dødballer fremfor Geremi? Er ikke sikkert det ville blitt direkte dårlig.
Ankepunktet mitt mot Geremi er at han er alt for temposvak. Det går for tregt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 26. Okt. 2008, 14:52 »
Han produserer mål siden ingen andre får sjansen. Er det virkelig bra nok å få uttelling på 1/30 dødballer?

Guthrie hadde en flott corner mot Man. Utd. i første serierunde, men etter det har Geremi tatt over med sine elendigheter.

Lauritz

• Gjest
« Svar #260 på: 26. Okt. 2008, 14:54 »
Enig med Kristoffer her. Ser ikke hvorfor Geremi skal ta hver dødball hos oss. Greit nok at han har noen assist, men han slår jaggu meg mange elendige dødballer også.

Når det gjelder den sentrale midtbanen vår, vil jeg se Guthrie og Barton mot WBA! Butt blir altfor temposvak, han slår for mange feilpassninger, og bruker for lang tid med ball. De kampene Butt er god, er mot sterkere motstandere. Han er god på å forstyrre og å bryte opp spillet til motstanderen. I kamper hvor vi skal styre, blir Butt for dårlig! Geremi blir også for temposvak, i tillegg til at han ikke eier taklingsstyrke!
Med Barton og Guthrie sentralt, med Duff og Jonas på kantene, har vi en meget løpssterk midtbane!

På tirsdag er 3 poeng livsviktig, og vi nødt til å stille med det beste laget! Da kan vi ikke spille med Butt og Geremi på midten...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 26. Okt. 2008, 17:10 »
Problemet er jo at Geremi igrunn er den beste til å ta dødballane våre...Ikkje dermed sagt han er god til dette. Men einig i at Guthrie bør få prøva seg.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 26. Okt. 2008, 18:33 »
Forstår ikkje at det er mulig for en dødball-"ekspert" å være så elendig på dødball. Spilte småguttefotball då eg var yngre og då var det mange som slo langt bedre dødballa enn det Geremi gjer, det meinar eg faktisk helt seriøst.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 26. Okt. 2008, 19:58 »
Når Geremi gikk ut mot Sunderland, så måtte Barton ta en corner; knall hardt inn foran keeper. Akkurat som dei skal vere! Irriterer meg også over at vi slår utoverskrudde cornere! Duff kan vel f.eks slå den fra høyresiden? Blir så mye farligere med innoverskurdde cornere. Utoverskrudde cornere som går så høgt at det nesten kommer snø på ballen, er verdiløse!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 26. Okt. 2008, 22:59 »
Og Guthrie slo en glimrende corner mot ManU som endte med Martins-mål. Jeg skjønner ikke hvorfor Geremi på død og liv skal ta alt av dødballer, han slår alt for mye dritt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 27. Okt. 2008, 12:08 »
Når Geremi gikk ut mot Sunderland, så måtte Barton ta en corner; knall hardt inn foran keeper. Akkurat som dei skal vere! Irriterer meg også over at vi slår utoverskrudde cornere! Duff kan vel f.eks slå den fra høyresiden? Blir så mye farligere med innoverskurdde cornere. Utoverskrudde cornere som går så høgt at det nesten kommer snø på ballen, er verdiløse!

Et viktig og godt poeng. Corneren til Barton var meget god, og jeg håper han fortsetter med å ta dødballene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 27. Okt. 2008, 19:06 »
Og Guthrie slo en glimrende corner mot ManU som endte med Martins-mål. Jeg skjønner ikke hvorfor Geremi på død og liv skal ta alt av dødballer, han slår alt for mye dritt.
Jeg takker og bukker for frisparket Geremi slo mot Sunderland, som ga utlikning. Men bortsett fra den ene, så var så og si alle dødballene han tok håpløse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 28. Okt. 2008, 00:08 »
Det er også frustrerende at masser av hans innlegg under spill er for svakt. Folk klagde over at Milner slo for mye dårlig, men den mannen kom da vitterlig seg mye mer rundt på kant, og lagde da automatisk mye mer farligheter enn hva Geremi har for vane for å gjøre. Jeg syns også vi trenger mest mulig fart og tempo i laget vårt nå, og da syns jeg Guthrie-Barton sentralt med Duff og Jonas på kant er spennende.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #268 på: 28. Okt. 2008, 20:15 »
Meget spennende midtbane det, men er ikke altfor mye fart i den da. Barton og Guthrie holder vel "god nok" fart, men Duff og Jonas er ikke spesielt raske for å være vinger. Men de er gode på mye annet, så den midtbanen du lister opp Kristoffer, er nok den beste vi kan stille med :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 28. Okt. 2008, 23:05 »
Barton har da et flott driv, og Jonas og Duff er vel ikke noen sinker. Syns Duff til stadig viser prov på gammel storhet. Jonas trenger bare noen flere kamper under beltet før han virkelig vil skinne! :D