20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #240 på: 25. Okt. 2008, 21:04 »
Butt har dessverre startet sesongen veldig dårlig. Ikke første gang denne sesongen han gjør feil som fører til baklengsmål. Først pri. i januarvinduet burde være en ny deffensiv midt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #241 på: 26. Okt. 2008, 04:34 »
Butt begynner virkelig å gå meg på nervene.....hvis ikke Barton finner "city-formen" har vi ingen gode offensive sentrale midtbanespillere!

Mener du å si at Butt er en offensiv midtbanespiller, eller misforsto jeg helt nå?
Enig med deg i hva du sier ang Barton, men de kan ikke, i mine øyne, sammenlignes. Spesielt hvis du liker Barton som offensov midtbane.

Men synes at Butt hadde en god første omgang, men latterlig takling på frisparket som førte til 2-1. Hadde ikke den kommet, tror jeg vi hadde vunnet.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 26. Okt. 2008, 10:48 »
Selvfølgelig mener jeg ikke at Butt er en offensiv midtbanespiller, men når man spiller 4-4-2, så kan vi ikke ha sentrale midtbanespillere som er fullstendig blottet for offensive fibre slik som Butt. I 4-4-2 må man ha sentrale midtbanespillere som er gode begge veier. Butt er bare god bakover, mens Barton er god begge veier. Guthrie er litt av samme typen som Barton, bare at han holder CCC nivå. Selvgølgelig kan Butt og Barton sammenlignes! De spiller samme posisjon!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #243 på: 26. Okt. 2008, 11:10 »
Med en Butt i form, hadde han jaget mannen\ballen i forkant av 1-0 målet til Sunderland. Istedenfor tuslet han i bakkant å gjorde ikke noe riktig. Med en Butt i form å uten skade, hadde han vunnet den ballen, med en susende takling. Å det hadde fortsatt stått 0-0.
Jeg er ikke for å sende spillere i garderoben for å få sprøyter, slik at de kan spille videre å ikke yte sitt beste. Men kansje rutinen Kinnear tenkte på da han gjorde det.
Å han synes kansje det var vel tidlig å sette innpå Barton allerede i 1 omg. Noe jeg synes var en feil avgjørelse av Kinnear. Han kunne å f.eks. satt innpå Zoggy i den possisjonen.

Nei, nå er det Bartons tur eller Zoggys tur til å spille sentralt sammen med Guthrie.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 26. Okt. 2008, 11:17 »
Selvfølgelig mener jeg ikke at Butt er en offensiv midtbanespiller, men når man spiller 4-4-2, så kan vi ikke ha sentrale midtbanespillere som er fullstendig blottet for offensive fibre slik som Butt. I 4-4-2 må man ha sentrale midtbanespillere som er gode begge veier. Butt er bare god bakover, mens Barton er god begge veier. Guthrie er litt av samme typen som Barton, bare at han holder CCC nivå. Selvgølgelig kan Butt og Barton sammenlignes! De spiller samme posisjon!

Synes du er litt for kritisk til Guthrie her. Han mangler fortsatt endel til å kunne bli en fast A-lagsspiller, men han har talent og er mye bedre enn Butt. Butt må ut snarest- mannen er en vandrende katastrofe slik han spiller per dags dato.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 26. Okt. 2008, 11:30 »
Guthrie mangler det lille ekstra. Han er en helt ordinær spiller, jobber hardt, har gode basisferdigheter. Men han sliter med å produsere noe offensivt. Det er ikke noe driv i han, han er aldri i nærheten av boksen når vi er fremfor motstandermålet, han skyter aldri. Han er heller ikke den som åpner opp et forsvar med en genial pasning. Så hva står vi igjen med? Jo, et rivjern. En spiller som jobber og løper og kan slå kortpasninger, men ikke noe mer. Dessverre.

Jeg håper vi vraker begge to som spilte sentralt i går, nå har de to hatt tre håpløse kamper på rad begge to.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 26. Okt. 2008, 11:43 »
Guthrie har ikke det lille ekstra som trengs for å kunne bli en god spiller..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 26. Okt. 2008, 11:50 »
Jeg synes Guthrie er god nok jeg, han er en av få på laget vårt som klarer å holde litt på ballen og slå en pasning til en medspiller.
Nå som Barton er tilbake håper jeg å se Guthrie og Barton sentralt, så får vi endelig se Butt på inbytterbenken.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 26. Okt. 2008, 12:04 »
Helt enig, sats på Guthrie og Barton sentralt. Tror det kan funke meget bra med to scousere på midtbanen!
Guthrie har imponert med sin innsats så langt i sesongen, og alle vet hvilken begavet fotballspiller Joey Barton er hvis han holder seg til å være fotballspiller, og kutter ut alt annet idioti han har en tendens til å rote seg borti. Tenk hvilken spiller vi plutselig har hvis Barton kunne klart å tatt ut potensiale sitt...

Butt er fortsatt en brukanes anker, men alderen tynger og han må erstattes i januar. Men en grei spiller å ha i troppen er han fortsatt, men han skal ikke spille fast i kamp etter kamp lengre. Til det er han ikke god nok.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 26. Okt. 2008, 12:16 »
Hva med Guthrie og N'Zogbia sentralt? Tror det kunne blitt interessant. Savna N'Zogbia igår, var han skadet eller noe?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 26. Okt. 2008, 12:22 »
N'Zogbia var ikke skadet, og jeg skulle gjerne sett at han hadde kommet inn for Bassong istedenfor Enrique. Ikke noe mot Enrique, men når vi ligger unde med få minutter igjen trenger vi spillere som kan skape muligheter og det kan N'Zogbia.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 26. Okt. 2008, 13:25 »
Kinnear gjorde endel taktiske bommerter i går ja, angående sen bytting av Butt, og Enrique kontra Zog.

Enig i at vi bør satse på Barton og Guthrie sentralt de neste kampene. Men jeg ser liksom ikke for meg at Kinnear skal vrake Butt. Eneste manageren de siste årene som ikke har hatt Butt som førstevalg på midtbanen vår, er jo Souness...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 26. Okt. 2008, 13:55 »
Guthrie har mer en nok potensiale til å spille på Newcastle sin midtbane, det har han vist i flere kamper denne sesongen, spesiellt imot ManU lagene, han er ung og vil ha en del bølger i spillet sitt, men akkurat nå så er han den spilleren som ligger ann til å kunne bli vår beste midtbane spiller. Og jeg tror han kan legge igjenn hjertet i Newcastle og bli her i mange mange år også.

Tilbake til topic. Jeg synes Butt er ekstremt viktig for laget, når han spiller så gjør han ekstremt mye bra defansivt. Det som gjør det vanskelig å vurdere er at vi sjelden har sett et Newcastle lag uten Butt. Han er der i alle kampene våre. Neste kamp har vi Barton tilbake, han tror jeg har vokst ekstremt i Newcastle etter tilliten ifra Keegan, og at han har kommet ut med hodet hevet etter problemene utenfor fotballen.

Så med Barton og Guthrie sentralt til neste kamp, så tror jeg Newcastle vil få en veldig spennende midtbane. Duff og Jonas på sidene jobber såpass hardt at de vil hjelpe til bakover for å demme litt opp for Butt's enorme arbeidskapasitet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 26. Okt. 2008, 13:57 »
Joey Barton kan jo faktisk utfordre og passere ledd, det greier ingen av sentrale midtbanespillerne vi bruker nå. Blir for lite gjennombruddshissig med Guthrie og Butt sentralt. Blir bra å få inn Barton og Gutierrez på midtbana igjen!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 26. Okt. 2008, 14:02 »
Jeg kan helt klart se for meg Guthrie og Barton sammen på midtbanen. Guthrie har mange kvaliteter som tilsier at han kan være holdende midtbanespiller, han gjør ting enkelt og har også pasningskvaliteter utover det Nicky Butt har. Barton er som andre nevner vår klart beste sentrale offensive midtbanespiller, og har et driv som vi ikke kan oppspore i Butt og Guthrie. Kjør Joey og Guthrie tilsammens neste kamp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida