20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #30 på: 03. Nov. 2007, 02:27 »
helt enig med fredrik. dette er uforstålig. Gjør sannelig mange rare valg big sam.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Nov. 2007, 08:39 »
rart!? Kanskje vår beste spiller i fjor skal få ny kontrakt er da ikke rart. Butt er kanskje den med mest rutine i Newcastle, og han er gullverdt! Vi har ingen andre som er like gode defensivt som Butt, og vi trenger spillere som alltid gir 100% slik som han, Newcastle mangler vinnervilje, men det gjør aldri Butt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Nov. 2007, 09:37 »
Sant det Kesse. Eneste han mangler denne sesongen er stabilitet. Vist han bare hadde funnet den. Har lyst til å se Butt i den sentrale 3erern på midten sammen med Geremi å Barton i form. Der Geremi å Butt er de som skal holde igjen. Tror det hadde vært spennende.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Nov. 2007, 10:20 »
rart!? Kanskje vår beste spiller i fjor skal få ny kontrakt er da ikke rart. Butt er kanskje den med mest rutine i Newcastle, og han er gullverdt! Vi har ingen andre som er like gode defensivt som Butt, og vi trenger spillere som alltid gir 100% slik som han, Newcastle mangler vinnervilje, men det gjør aldri Butt.
Har en litt annen vri på denne om at Butt var blant våre beste ifjor, liker heller å si at han var blant de minst dårlige. Men det skulle jo egentlig bare mangle da stort sett hele fjorårslaget bestod av unge uerfarne talenter som Milner, Huntington, Edgar, Taylor, Ramage, Martins, N`Zogbia, Pattison, osv. At Butt sto frem som litt jevnere enn disse skulle egentlig bare mangle, uten at vi trenger å skryte han opp i skyene av den grunn, for om vi ser tilbake vil vi også finne en del kamper der Butt slet fryktelig.....................

At Butt er vår beste defensive spiller får være ditt utsagn, men det er jo i akkurat denne posisjonen vi har slitt voldsomt etter at Speed forsvant også. Vi har ingen i denne posisjonen som i tillegg til å jobbe beinhardt defensivt også kan starte angrep med lure pasninger og som generelt er pasningsikker. Det er jo disse kvalitetene som topp 4 lagene har men som vi mangler.

Jeg ser heller ikke at Butt sin rutine skal være gull verdt for oss!? Vi har som sagt Cacapa, Viduka, Faye, Given, Geremi, ja en drøss av rutinerte spillere og noen av dem har vunnet nok av pokaler og titler. Synes ikke Butt skiller seg nevnverdig ut der i dagens stall.

Men er enig i at vi trenger spillere som gir 110% hver kamp, men de må jo også være gode nok! Det synes jeg ikke Butt lenger er og foretrekker en yngre og bedre spiller i hans posisjon.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Nov. 2007, 11:18 »
Jeg støtter at Butt skal få ny kontrakt, men er totalt uenig i at Butt var vår beste spiller i fjor! Given, Martins, Milner, Dyer, Taylor var alle bedre enn Butt i fjorårets sesong..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Nov. 2007, 11:25 »
Jeg klarer ikke å skille mellom Given, Butt og Milner om kampen om hvem som var fjorårets beste. Dyer var ihvertfall ikke med i den kampen. Martins var for ustabil. Butt var en av de helt klart beste i fjor.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Nov. 2007, 11:40 »
Dyer som fjorårets beste?! Jaja... kan ikke si at jeg helt skjønner hva du tenker på der.

Frode: Det virker som om du trekker frem Huntington, Pattison og Edgar som faste spillere på vårt lag i fjor, de spilte vel knapt 10 kamper tilsammen.

At Butt ikke er spesielt god til å sette igang angrep er jeg enig i, han er ikke nevneverdig god fremover på banen generellt, men det er ikke jobben hans heller. Han er best hvis han får lov til å ligge forren forsvaret å ta dritt jobben.

For all del, jeg er ingen STOR Butt fan. Men at vi IKKE skulle gitt han en ny kontrakt ville for meg vært veldig veldig rart. Han er vår beste spiller i sin posisjon, og vil være viktig for i mange mange kamper fremover.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Nov. 2007, 11:50 »
Jeg mener ikke Dyer var fjorårets beste, men blant de fem beste(og bedre enn Butt)...Dyer var i strålende form fra arsenal kampen i november og helt til resten av laget raknet etter AZ kampene i mars...Jeg synes han var riktig så god og viktig...Han scoret mange mål og var en sjanseskaper med sin fart.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Nov. 2007, 11:58 »
Han puttet 5 mål, greit nok det. Jeg synes han rett og slett var en skygge av seg selv alle kampene bortsett fra 2-3.  Jeg mener han var mye mindre viktig for Newcastle enn det Nicky Butt var..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. Nov. 2007, 12:05 »
Det må være det dummeste jeg har hørt. Var ikke Nicky Butt en av våre fem beste i fjor? Det tror jeg du er helt alene om å mene, både i Norge og i England. Er du blind, mann?
Dyer skåret vel sånn cirka 3 mål etter Arsenalkampen i fjor, noe som er ganske likt det f.eks Steven Taylor gjorde... IMPONERENDE!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Nov. 2007, 12:44 »
Jada er helt sikkert alene om å mene det..

Kieron Dyer scoret 7 mål på 27 kamper fra start og tre innhopp...noe jeg vil si er veldig bra for en midtbanespiller...de faktaopplysningene du kommer med står ikke akkurat i stil med en skribentjobb(da gjør du isåfall en elendig jobb) på et newcastle-nettsted!!!
¨
Jeg synes Dyer gjorde en flott sesong, uavhengig av hva du eller andre måtte mene.....Butt var også solid han, men for meg var det flere som var bedre i fjor.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Nov. 2007, 13:10 »
Heeeelt uenig der. For meg er det TO spillere som står frem som forrigesesongs beste spillere, og det er James Milner og Nicky Butt. De var lite skadet, og presterte jevnt over stabilt godt. Ingen som helst tvil der. Dyer var myyyye mer variabel enn begge de.
Jeg skjønner godt at Butt får ny kontrakt. Han har vært variabel i år ja, men har også bevist i flere kamper at han har ting å fare med, samt at hans innstilling har stor påvirkning på resten av laget. Han vil uansett være en god squadplayer selv om jeg også mener han ikke bør være fast i førsteelleveren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. Nov. 2007, 20:17 »
Sier meg enig med den kloke Eilertsen her jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Nov. 2007, 20:45 »
Ble kåret til banensbeste i dag også.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Nov. 2007, 23:27 »
Ble kåret til banensbeste i dag også.

Det sier absolutt INGENTING. Og det er ikke banens beste, men Newcastles beste.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg