20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis Newcastle ender på 5.plass...  (Lest 4858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Hvis Newcastle ender på 5.plass...
« Svar #15 på: 16. Feb. 2007, 23:13 »
...er Roeder en helt da?

Enkelt og greit: Bør vi beholde Roeder med en fin serieavslutning?

Litt dumt spørsmål? Jo bedre resultater, jo bedre liker vi Roeder og omvendt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Feb. 2007, 23:49 »
...er Roeder en helt da?

Nei.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Feb. 2007, 10:53 »
...er Roeder en helt da?

Enkelt og greit: Bør vi beholde Roeder med en fin serieavslutning?

Litt dumt spørsmål? Jo bedre resultater, jo bedre liker vi Roeder og omvendt.

Nei, det syns jeg ikke. Mange kritiserer Roeder for grunnleggende valg som taktikk, bytter, valg på transfermarketdet osv.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Feb. 2007, 14:22 »
5. plassen blir vanskelig å nå, men det er ikke avskrekkende langt opp til Reading og Portsmouth på plassene over, så jeg har en dog følelse for at vi enten blir nummer 6 eller 7.
Dessverre er det ikke langt ned til 16. plassen heller, så det er ikke rom for mange feilskjær fremover. Jeg er dog 100 prosent sikker på at vi unngår dette og får en del gode resulateter i de siste 11 kampene!!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Feb. 2007, 15:00 »
5. plassen blir vanskelig å nå, men det er ikke avskrekkende langt opp til Reading og Portsmouth på plassene over, så jeg har en dog følelse for at vi enten blir nummer 6 eller 7.
Dessverre er det ikke langt ned til 16. plassen heller, så det er ikke rom for mange feilskjær fremover. Jeg er dog 100 prosent sikker på at vi unngår dette og får en del gode resulateter i de siste 11 kampene!!

Svært så optimistisk man har blitt da bøtta! Bra det, jeg har også tro på endel gode resultater, selv om jeg er sikker på at vi kommer til og avgi poeng mot de antatt dårligste lagene..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Feb. 2007, 18:00 »
De klarer nok å rote bort noen poeng fremover til stor ergrelse her på forumet, men samtidig syntes jeg ting ser lysere ut nå enn på lenge. Spillere kommer tilbake fra skade og innsatsen på banen har hevet seg en del i det siste. En seier mot Liverpool bør gi spillerne en skikkelig vitamininnsprøytning i innspurten av sesongen.

Har funnet ut at det ikke kommer så mye godt ut av å bare være negativ, så nå skal jeg komme med mer saklige innspill her på forumet!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Feb. 2007, 00:01 »
Jeg har full tiltro til Roeder. han har virkelig klart å heve Newcastle igjenn etter den nedgående kurven vi har hatt...  brukt penger fornuftig, og tenker framover med de kjøpene han fullfører, det er nok mye vi ikke vet angående hans kjøp.

Hvis vi sammenligner den stallen han har hatt iforhold den vi hadde for et par sesonger da vi var på topp. så ser man fort at vi er svakere nå en på lenge... men nå er skadene på tur bort, og da vil vi komme høyere spår jeg ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Feb. 2007, 11:14 »
Hvis Newcastle ender paa femteplass maa vi bare si oss fornoeyd, uansett hva folk maatte mene om mannen. Makan til oppgave har jeg aldri hoert om, 10+ paa skadelisten hele tiden, kravet fra 52.000+ paa tribunen nesten hver uke, og atpaatil rykter om overtagelse og utskifting av trenere.

Mannen maa jo gjoere noe riktig da.. Gi mannen iallefall en sesong til foer  vi diskuterer om han burde faa sparken.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!