20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07  (Lest 41824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07
« Svar #45 på: 13. Feb. 2007, 20:23 »
Eg lurer på om det virkelig kan være kun tilfeldighetar. Er jo rart at ein skal ha så enormt med skadar over så lang tid.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Feb. 2007, 23:06 »
Vi får be til høyere makter om at neste sesong blir bedre enn denne med tanke på skader, Frode. Det ser virkelig lysere ut nå!
Ja, så absolutt. Får håpe vi blir kvitt skadene, og at resultatene kommer deretter. Med skadefri tropp, noen utskiftninger og tid til å samspille laget, har jeg tro på at vi hever oss skikkelig neste sesong. Det er ikke avskrekkende langt opp til lag nummer 3 og 4 på tabellen. Med bedre resultater på hjemmebane, så er vi der og kjemper om ett år. Men først skal vi fullføre denne sesongen med stil, helst blant de 6 beste. Og ikke glem denne kampen heller, viktig kamp i viktig turnering. Dette bør være enkel seier over 2 kamper.

Så jeg er helt enig EvindI, "Det ser virkelig lysere ut nå"! Vi gleder oss til fortsettelsen!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Feb. 2007, 13:57 »
Tipper vi starter slik
Harper
Solano-Taylor-Bramble-Baba
Milner-Butt-Dyer-Duff
Martins-Sibierski

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Feb. 2007, 13:59 »
Parker er ute til den kampen pga skade, dyer skal gjennom en test idag, og se om han er fit til fight :o
http://www.football.co.uk/newcastle_united/injured_parker_misses_out_241710.shtml

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 14. Feb. 2007, 14:00 »
Hamstring, hamstring , hamstring, denne gang er det Scott Parker som har pådratt seg et slikt "Newcastle Virus".

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=euro-ko-blow-for-ace-scott%26method=full%26objectid=18620955%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Feb. 2007, 15:06 »
Parker er ute til den kampen pga skade, dyer skal gjennom en test idag, og se om han er fit til fight :o
http://www.football.co.uk/newcastle_united/injured_parker_misses_out_241710.shtml
Jeg liker ikke det leser! Men nå synes jeg at både Parker og Dyer, gjerne flere også, skulle fått hvile i denne kampen, mot en heller dårlig motstander fra Belgia. Kan rett og slett ikke se at de skal være noen trussel mot oss over 2 kamper. Så jeg tviler på at Parker sin skade er noe langvarig, og regner med at Roeder ikke tar noen sjangser med noen av de andre heller. Han sier at ingen vil bli spart, men det tar jeg med en "klype salt". Han kan jo selvfølgelig ikke si noe annet en at han skal stille med det beste laget!?!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Feb. 2007, 15:18 »
Dyer skal man vel bare vurdere om han skal starte. Dette siden han startet så mange kamper i den siste uken!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Feb. 2007, 15:41 »
tror vi stiller dette laget fra start:

harper
solano Taylor Bramble Baba
Milner Butt Parker Duff
Dyer Martins

benk: Sibierski, Luque, Huntington, O'neil, Pattison, Srnicek,

Har vi fått en ny spiller eller mener du O`Brien?

o'neill / o'brien ett fett. han suger uansett. har ikke fått vist sitt potensielle i det hele tatt. vi fikk alle høre om en lynkjapp venstrekant. men hva har han prestert egentlig. nå er jo parker ute med skade. da blir det nok dyer på midten og sibbe på tiopp. luque får nok ikke sjansen. vi setter nok innpå pattison og o'neillbrien før han!!!
Andreas Martins

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Feb. 2007, 20:53 »

harper
Milner Butt Parker Duff
Dyer Martins

o'neill / o'brien ett fett. han suger uansett. har ikke fått vist sitt potensielle i det hele tatt. vi fikk alle høre om en lynkjapp venstrekant. men hva har han prestert egentlig. nå er jo parker ute med skade. da blir det nok dyer på midten og sibbe på tiopp. luque får nok ikke sjansen. vi setter nok innpå pattison og o'neillbrien før han!!!

Jeg har iallefall blitt imponert av " o`neill " han har da på ingen måte gjort noen dårlig figur iallefall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Feb. 2007, 21:01 »
Fenerbache og AZ spillte 3-3 i dag.AZ har en liten fot inn i neste runde.Kan hende vi møter dem.Helst det enn en heksegryte i tyrkia hvis vi går vidre ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Feb. 2007, 22:06 »
Fenerbache og AZ spillte 3-3 i dag.AZ har en liten fot inn i neste runde.Kan hende vi møter dem.Helst det enn en heksegryte i tyrkia hvis vi går vidre ;D

Dette ser jeg på som gode nyheter, da jeg syns AZ er mye svakere enn tyrkerne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Feb. 2007, 22:43 »
Ja, den store stjerna deres i fjor var vel Denny Laandzat, uten at han har klart å bemerke seg noe spesielt i PL.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #57 på: 14. Feb. 2007, 22:56 »
Bør være en transportetappe til neste runde dette her. Nå er jeg lei av å gå ut av cuper (les Chelsea og Birmingham) og håper virkelig at vi går videre nå.
Zulte vil prioritere serien fremover, og det bør være nok til at Newcastle valser over laget i morgen.

Når det er sagt så er det tross alt en bortekamp, og da kan faktisk alt skje. Iallefall når det er snakk om Newcastle. Jeg blir ikke overrasket om det blir uavgjort, men har størst tro på at vi vinner 1-0 eller 2-0. Viktig å holde nullen, det gir selvtilitt til hele laget i perioden fremover. Artig og se at skadesituasjonen blir bedre og bedre også, det var vel egentlig bare èn vei å gå sånn sett...?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Feb. 2007, 08:26 »

harper
Milner Butt Parker Duff
Dyer Martins

Jeg har iallefall blitt imponert av " o`neill " han har da på ingen måte gjort noen dårlig figur iallefall.

men du hadde vel kanskje ventet mer av både han og pattison eller......
Andreas Martins

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Feb. 2007, 11:00 »
Zulte Waregrem er et middels hjemmelag. Statistikk 5-3-3 i den Belgiske serien så langt. I 2007 har de spilt 2 hjemmekamper: Uavgjort mot serieleder Genk, og seier over nr. 3 - Standard Liege.
Bortestatistikken til Zulte W. er 1-4-5. Hvorav begge kamper i 2007 er tapt, mot h.h.v. tabelljumbo Lierse (Rekdal & co) og FC Brussels.

Med U i kveld har NUFC i utgangspunktet gjort jobben som de fleste lag går for på bortebane i UEFA-cupen. Men siden vi ikke er med i FA-cupspill til helgen  :-[ ser jeg helst at man besegler avansementet i kveld, slik at man kan tillate seg å "ta det piano" hjemme på SJP, og forberede seg på ny PL-runde helgen etter.

Livet er svart/hvitt!