20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07  (Lest 41721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07
« Svar #30 på: 12. Feb. 2007, 21:48 »
Jeg er enig.
Det viktigste er å skaffe seg et godt utgangspunkt før hjemmekampen. Det beste hadde vært å vinne med ett eller flere mål, så hadde vi kunnet hvile Martins og prøve ut noen unggutter i hjemmekampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Feb. 2007, 22:01 »
Baba burde også få fri fra den kampen, siden begravelsen nærmer seg.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Feb. 2007, 22:37 »
Synes det er rart at Fotballpuben i Bergen ikkje sender kampen, eller er sida ikkje oppdatert? Andre på forumet som pleier å sjå Newcastle-kampane der?

Gå på British lion de viser. Der skal jeg!

Beklager OT, men kor ligger British Lion?

Edit: fant det ut ja:)
« Siste redigering: 12. Feb. 2007, 22:42 av cybro »
* Newcastle 4 Ever :) *

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 13. Feb. 2007, 08:53 »
Helt klart at dette er en kamp vi bør vinne.
Skal ikke skryte på meg stor kunnskap om belgisk fotball, men jeg tviler på at serien der er blant de beste i Europa.
(Men cup er cup, så vi skal ikke undervurdere noen...æsj, skit i det....dette skal vi klare!!)

Ser jo nå at det kan være en stor fordel å stille med best mulig mannskap i første kamp for å sikre seg best mulig utgangspunkt, for å stille med de unge, lovende i hjemmekampen...
Så jeg støtter borbis i det!

Uansett syntes jeg han (Roeder, red. anm) bør prøve ut noen av unggutta på grunn av at han har trua på dem, og ikke på grunn av at han må.
Når noen tror på at du er god nok gir det mer selvtillitt enn om du må spille på grunn av at tre-fire andre som er bedre enn deg ikke kan...

Gleder meg til denne kampen.

Håper oppturen mot Liverpool tas med fremover, for når man klarer å slå et av de store formlagene i PL, bør det gi spillerne en viktig vitamininnsprøytning (vitaminer bør vel helst fås inn via mat eller i pilleform og ikke via sprøyter, det er jo ikke sykkelsport det drives med!)

PS: Var moro å 'mobbe' noen av 'Pool-supporterne på jobben i går!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 13. Feb. 2007, 11:23 »
vi bør stille med toppet lag første kampen ja.
Skrekkscenarioet måtte jo vært at vi starte med pattison,hunty,edgar,carroll, lua lua og bramble og moore i midtforsvaret. Så har Zulte en lur spiss, som lurer bramble 3 ganger, og vi taper 3-0- så klarer vi ikke hente dem inn i jemmekampen.

men jeg tror ikke dette skjer, men fotballen er rund og da
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 13. Feb. 2007, 11:48 »
Veldig viktig å holde nullen, det er det lenge siden vi har gjort nå. Given returnerer vel også snart.

Glenntore

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 på: 13. Feb. 2007, 13:51 »
Så møter vi Zulte Waregrem i første runden i 32-dels finalen. Vinneren møter AZ Alkmaar (Nederland) eller Fenerbache (Tyrkia)
Kampen spiller 15. februar, neste torsdag. Mest sannynelig kan Emre spille, men spares mest sannynelig. Samme med Moore. Tipper det blir slik:

--------Krul---------
Solano-Taylor-Bramble-Baba
Dyer-Butt-Parker-Milner
------Sibbe--Martins----

PS: Onyewu kan ikke spille pga han spilte for Standard.

Tim Krul er jo skada da, så han er nok ikke tilgjenglig. (Kilde: Physioroom)

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #37 på: 13. Feb. 2007, 14:08 »
Muligheten er alltid til stede å nå langt i en cup. Både for Newcastle og Zulte Waregrem. Men det skal være realistisk å tro at det blir exit for Zulte W. i denne runden. Slipper Newcastle å møte Werder Bremen (tror de sparker ut Ajax nå) før finalen, så er det ikke usannsynlig at de to blir finalelagene  :).   
Livet er svart/hvitt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 13. Feb. 2007, 16:53 »
Siden vi har spillefri i helga synes jeg så absolutt vi bør stille vårt beste lag til denne kampen (kanskje spare Dyer noe). Så kan vi heller vurdere å spare noen spillere i returkampen på SJP.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 13. Feb. 2007, 17:01 »
tror vi stiller dette laget fra start:

harper
solano Taylor Bramble Baba
Milner Butt Parker Duff
Dyer Martins

benk: Sibierski, Luque, Huntington, O'neil, Pattison, Srnicek,

Andreas Martins

Noreng

• Gjest
« Svar #40 på: 13. Feb. 2007, 17:35 »
tror vi stiller dette laget fra start:

harper
solano Taylor Bramble Baba
Milner Butt Parker Duff
Dyer Martins

benk: Sibierski, Luque, Huntington, O'neil, Pattison, Srnicek,

Har vi fått en ny spiller eller mener du O`Brien?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Feb. 2007, 18:17 »
Muligheten er alltid til stede å nå langt i en cup. Både for Newcastle og Zulte Waregrem. Men det skal være realistisk å tro at det blir exit for Zulte W. i denne runden. Slipper Newcastle å møte Werder Bremen (tror de sparker ut Ajax nå) før finalen, så er det ikke usannsynlig at de to blir finalelagene  :).   
Ja, du føler det du også? Herlig ikke sant!?! Jeg føler det selv, at denne sesongen vinner vi "pinadø" UEFA cupen. Nå har vi hatt så mye motgang, at nå må det begynne å snu. Tenker ikke bare i år, men de siste 50, minst! Nå kan de begynne å tørke støv av hyllene, og gjøre plass til nye pokaler. For seieren i UEFA cupen, er bare begynnelsen.

"Den som venter forgjeves, venter på noe godt"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Feb. 2007, 18:38 »
Veldig gode nyheter på skadefronten nå. Både til denne kampen, og fremover i tid. Virker som vi kan glede oss til avslutningen på sesongen. Det blir ihverfall utrolig spennende!

The headlines were made on Monday by the sight of Michael Owen jogging, stretching and sprinting at the United training ground - the first time in his eight month recovery period that he's been allowed to do the latter.

Also back in harness after injury though are Craig Moore, Charles N'Zogbia and Emre - the latter of whom has now recovered from a calf tear that was apparently genuine.

And Shola Ameobi continues to make good progress in his comeback from hip surgery, with hopes high that he will be able to get his boots on before the end of the current season.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Feb. 2007, 18:56 »
Vi får be til høyere makter om at neste sesong blir bedre enn denne med tanke på skader, Frode. Det ser virkelig lysere ut nå!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Feb. 2007, 19:24 »
Vi får be til høyere makter om at neste sesong blir bedre enn denne med tanke på skader, Frode. Det ser virkelig lysere ut nå!

I de to siste sesongene har vel Newcastle vært det mest uheldige laget med tanke på skader.
Er vel ikke mange av spillerne som ikke har vært skadet minst en gang i løpet av de siste 18 månedene...
Det er alltid fare for skade i denne idretten, men Skadeguden kan ikke være på Newcastles side...Så da krever jeg at han er det fra og med neste sesong (senest...helst allerede nå!!!), slik at vi unngår de utallige skadene og får et mer samspilt lag (er ikke lett å bli det når det forsvinner (nesten) en spiller ut med skade i hver bidige kamp).

Syntes Sibbe bør spille denne kampen, for han kommer garantert til å score mot dette laget til torsdag...