20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2280 på: 01. Sep. 2007, 14:40 »
Er det noen som har hørt hva bernard skal gjøre denne sesongen? :)

Eller er jeg storfornøyd med spillerne SA har hentet inn. Blir jævli spennende fremover nå!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2281 på: 01. Sep. 2007, 15:15 »
Er det noen som har hørt hva bernard skal gjøre denne sesongen? :)

Eller er jeg storfornøyd med spillerne SA har hentet inn. Blir jævli spennende fremover nå!

Han spiller vell for old boys laget til Rectum United :P

Men seriøst.Jeg har ingen anelse å gud jeg er glad for å bli kvitt han.Blir spennende å følge laget nå som vi har fått å gjort noen solide signeringer!.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2282 på: 01. Sep. 2007, 16:42 »
er litt trist for at Solano har dratt, men haan har vært lojal mot laget i mange år så visst det var det han ville så er det greit nok, vi har Milner som er en vanvittig god spiller på høyresida:)

Og endelig har vi et forsvar som kan skremme noen angrep.

Big Sam kommer til å hente pokaler til Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2283 på: 01. Sep. 2007, 19:28 »
I motsetning til mange andre er jeg fornøyd med at Solano har forlatt klubben! Ikke fordi jeg ikke liker han eller har noe imot han, men jeg mener at han har tapt seg litt i sine eldre dager. Ikke synes jeg vi har noe særlig bruk for han heller, verken som høyreback eller høreving..........  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2284 på: 02. Sep. 2007, 00:11 »
Jeg ville ærlig talt heller sett Solano som høyreving enn Smith som høyreving i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2285 på: 02. Sep. 2007, 01:15 »
Jeg ville ærlig talt heller sett Solano som høyreving enn Smith som høyreving i dag.

Smith var tam..ville vært bedre å hatt Geremi ute der..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2286 på: 02. Sep. 2007, 02:15 »
Smith var tam ja, pluss at han ikke er noen vingtype. Trekker alt for mye innover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2287 på: 02. Sep. 2007, 13:41 »
Smith er ingen vingtype nei. Egentlig ingen midtbanespiller heller, men like lite spiss. Han er ikke god nok foran kassa til det. Men Smith er allsidig. Han har ferdigheter som tilsier at han kan spille både her og der. Og han har jo forsåvidt løpskapasitet. Og det trenger ikke være noen stor ulempe at han trekker innover fra vingposisjon, så lenge vi har noen andre som kan sørge for bredde. Men Milner er jo ofte på venstre når vi hadde trengt han på høyre, og på høyre når vi kunne trengt ham på venstre. Kan heller plassere Smith som venstreving da, og Milner på høyre, ettersom vi har N'Zogbia på venstrebacken og en midtstopper på høyrebacken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2288 på: 02. Sep. 2007, 13:46 »
Syns Smith er spiss jo, der er han best. Dessverre har det seg slik at vi har en fantastisk forspenning som spiss, og at Smith dessverre mangler en ting for å kunne spille seg inn der for øyeblikket,  han er nemlig ikke i nærheten den målscoreren Owen, Viduka eller Martins er.
Men Smith ville vært best som spiss alikevel. Han skaper rom og er en tilrettelegger, jobber som et svin.
Ellers tror jeg han passer best sentralt.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2289 på: 02. Sep. 2007, 17:13 »
Smith spilte nesten utelukkende spiss i Leeds, men ble omskolert til midtbanespiller i sin siste sesong for klubben. Etter den tid har han vel spilt mest midtbane, altså i Manchester United.

Selv synes jeg han er bedre som spiss eller helst offensiv midtbane sentral.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2290 på: 02. Sep. 2007, 20:57 »
Smith er ikke ulik Dyer, egentlig, bortsett fra at han overhodet ikke har farten. Sånn sett passer han nok veldig bra i en offensiv midtbanerolle, gjerne som en fremtrukket midtbanespiller som opererer rett bak spissene. Kunne vært spennende å sett han i en slik rolle en gang.
Men han har på langt nær vært dårlig i sesonginnledningen, selv om han har spilt både ving, indreløper og anker, så jeg satser på at han fortsetter å jobbe knallhardt for laget, uansett hvilken posisjon Sam plasserer han i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2291 på: 02. Sep. 2007, 23:06 »
Smith har egentlig en del av Butt i seg. En spiller som alltid gir max for laget og aldri gir opp.

Spørs om han får starte mot Derby da!?

Hvis Enique er i bra form sytes jeg han bør settes inn på backen i 4-4-2 og N'Zogbia opp på vingen og Milner på den andre. Da blir det ikke plass til Smith.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2292 på: 03. Sep. 2007, 01:11 »
Full støtte for den fredd. Men det ville jeg ikke gjort med lett hjerte. Han har på ingen måte gjort seg vekk, og er alltid til å stole på. Fantastisk spiller å ha i laget.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2293 på: 03. Sep. 2007, 05:39 »
Smith er vel muligens suspendert mot Derby vel, etter sitt 3. gule kort mot Wigan!??

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2294 på: 03. Sep. 2007, 11:40 »
er det ikke 5 gule? helt enig i en 4-4-2 som det blir sagt, smith har ikke vært så god at han ikke kan settes ut av laget. Det mener jeg Nzogbia har vært og derfor bør han være foran smith når midtbanen skal velges.
lt;3 Newcastle <3