20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2265 på: 01. Sep. 2007, 01:38 »
Faye og Beye klar for Newcastle
01.09.2007, kl. 01.15. Av: Atle Kristian Kolbeinsen

Da har newcastle bekreftet overgangene til henholdsvis Habib Beye og Abdoulaye Faye. Begge har skrevet under på en 3-års kontrakt.Newcastle har også bekreftet overgangen for Nolberto Solano til West Ham.

Var Newutd først?
Bare spør jeg  ;)

Samma for meg, jeg har en kongekveld

Jepp, fordi kl 01.15 var ingenting bekreftet. Så dette var fortsatt spekulasjoner.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 01. Sep. 2007, 01:41 »
OK - bare spør jeg ;)
Men det var vel på den tida klubben sendte ut SMS?

Ha en fin natt alle sammen.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2267 på: 01. Sep. 2007, 01:45 »
Who cares!? Vi har et kjempelag! Gleder meg til å se de spille sammen!

NEWCASTLE FOREVER!<3
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2268 på: 01. Sep. 2007, 02:14 »
Kjempe bra!.Da er jeg kjempe fornøyd med de signeringene vi har gjort.Strålende rett å slett :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 01. Sep. 2007, 10:14 »
fy faen for et lag vi har nå gutta!!! Konge! Sam as, deilig å ha en manager som har litt vett i skallen..

Smith,Cacapa,Enrique,Viduka,Rozenhal,Geremi,Beye, og Faye mot fjorårets Martins,Rossi, Bernard og Sibierski. Fyttihelvete ;D ;D ;D ;D

Hvorfor tar du med Martins i selskap med Rossi, Sibierski og Bernard? Vet at Oba også kom før fjorårets sesong men da burde jo strengt tatt Duff vært nevnt der også? Jeg er uansett utrolig glad for at overgangsvinduet er stengt for denne gang og at Martins fortsatt er i Newcastle!

Og i likheten med "resten av gjengen" er jeg veldig glad for at Beye og Faye er på plass! Jeg hadde mine tvil i sommer da Big Sam annonserte hvor mange nye forsvarsspillere han ville ha, men jaggu har han ikke gjort alvor av å ha hentet et helt nytt forsvar og faktisk litt til også. Beye-Rozenhal-Cacapa-Enrique utgjør nok en bedre backfirer enn det vi har sett i Newcastle på en stund og i tillegg har han Faye i bakhånd. Og nå har jeg enda ikke tatt med den ene forsvareren vi har fra før av som holder mål, nemlig Taylor.

Til slutt må jeg bare skyte inn at jeg er litt skuffet over at vi mistet Noby Solano også. Spesielt om han gikk til West Ham på free transfer. Hvorfor skal en konkurrent bestemme at de skal ha en spiller fra oss på free transfer, og attpåtil få det? Hadde virkelig håpa Noby skulle avslutte karrieren sin i England hos oss, men håper han gjør det bra i West Ham nå (bare IKKE mot sin gamle klubb).

Både Dyer og Solano til West Ham til slutt er litt tungt å svelge, men når man ser på at Big Sam har handlet inn nesten et helt nytt lag (og hvilket lag!) så er jeg alikevel godt fornøyd med Newcastles aktivitet på sommerens overgangsmarked! Nå skal det jobbes på treningsfelt, nå skal det bygges samhold i gruppa, spillerne skal lære seg å spille sammen, og Big Sams moderne metoder skal redusere skade-helvetet vi har vært igjennom det siste året og så tror jeg vi begynner å se konturene av et meget spennende Newcastle!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 01. Sep. 2007, 11:11 »
Dette er helt rått.. Newcastle har vel aldri hatt så god dekning i forsvaret og i tillegg oser det rutine og kvalitet. At Solano forsvinner betyr vel bare at den vonde lukten i garderoben også forsvinner. Han ville jo vekk så da får han bare dra.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 01. Sep. 2007, 11:35 »
Solano er en såpass voksen og proff spiller at han ikke ville skapt noe ubehag i garderoben selvom han måtte bli. Men jeg unner han overgangen, og ønsker han lykke til!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 01. Sep. 2007, 11:46 »
Nå var det jo slik at Solano ønsket seg vekk og uansett å voksen han er, så vil det jo påvirke de andre spillerene som vet alt dette her. Men for all del, jeg legger ikke all skyld på Solano. Men det er et faktum at vi nå kun har spillere som har respekt for sjefen og som er villig til å blø for drakta. Smith, Geremi, Given, Taylor og mange flere er gode eksempler på nettopp dette.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 01. Sep. 2007, 12:01 »
Så enkelt er det å bygge et dugende lag, uten å spy ut en milliard. Big Sam har gjort en meget god jobb denne sommeren, og det skremmer meg litt at Roeder ikke en gang var i stand til å gjøre en 1/4s god transfersommer. Kontrastene mellom SA og GRs arbeid for klubben er enorme etter bare noen få måneder. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 01. Sep. 2007, 12:03 »
Solano ønsket seg dessverre vekk. Familien hans har bosatt seg i London, og jeg skjønner selvsagt at han ville dit. Men ja, det er veldig synd å gi slipp på Solano. Han har betydd så enormt mye for Newcastle. Rett og slett en legende. Og det gjorde så utrolig vondt å se han i Villa-drakten forrige gang. Og det vil trolig gjøre enda mer vondt å se ham i West Ham-drakta nå.

Men vi får bare takke Solano for alt godt og alle gode minner og ønske han lykke til i London (bare ikke i de to kampene mot oss).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 01. Sep. 2007, 12:19 »
Det tyngste å svelge for min del er tapet av Parker og Kong Nobby, uten tvil!
Men ellers, glimrende transfervindu. Har vært noen tunge stunder der Chelski har stjålet Ben Haim, Sidwell og Belletti, samt mye diskusjoner rundt hvorvidt Big Sam faktisk fikk pengene han trengte. Men alt har gått seg til, og jeg er mer en godt fornøyd med slik vinduet har utartet seg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #2276 på: 01. Sep. 2007, 13:17 »
Solano is a geordie  :'(

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 01. Sep. 2007, 13:18 »
Litt av en forandring fra det Glenn Roeder hentet inn i fjor.....Men jeg er faktisk takknemlig ovenfor han siden han hentet inn Martins, Duff....selv om duff ike har vist seg enda så var det to fantastiske kjøp!! ;D

Roeder skal også ha skryt for Sibierski, faktisk et lurt trekk....Men det at han faktisk ikke klarte å hente EN jævla forsvarsspiller til klubben i fjor er og blir en gåte!! :o :o
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 01. Sep. 2007, 13:44 »
Litt av en forandring fra det Glenn Roeder hentet inn i fjor.....Men jeg er faktisk takknemlig ovenfor han siden han hentet inn Martins, Duff....selv om duff ike har vist seg enda så var det to fantastiske kjøp!! ;D

Roeder skal også ha skryt for Sibierski, faktisk et lurt trekk....Men det at han faktisk ikke klarte å hente EN jævla forsvarsspiller til klubben i fjor er og blir en gåte!! :o :o

Han hentet Bernard da :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 01. Sep. 2007, 14:33 »
Hvem er det...?
Kan vel knapt kvalifisere Bernard som en fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida