20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345247 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2160 på: 31. Aug. 2007, 21:54 »
Jaja, godt at Leeds skaffer seg noen kvalitetsspillere i hvert fall. Vil ha dem opp fort.

Helt enig. Har alltid likt Leeds, veldig synd det som har skjedd, de var et fantastisk lag!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 31. Aug. 2007, 21:56 »
Må inrømme at jeg begynner å bli nervøs angående Faye og Beye :\
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 31. Aug. 2007, 21:59 »
The new players are with the owner & chairman now............they are heading into Liquid as we speak.

- Ta det me ro. De blir presentert/bekreftet Newcastlespillere i løpet av kvelden gutt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 31. Aug. 2007, 22:00 »
The new players are with the owner & chairman now............they are heading into Liquid as we speak.

- Ta det me ro. De blir presentert/bekreftet Newcastlespillere i løpet av kvelden gutt.

Phew, flott :)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 31. Aug. 2007, 22:02 »
Men tenk deg om da. Hvorfor skulle vi selge Huntington uten at Faye/Beye er i boks? Sam har aldri tidligere vært noen risktaker, og han har aldri solgt spillere før nye signeringer har vært i boks.
Klokka er 10, det er tre timer igjen av overgangsvinduet, tipper de presenteres i løpet av de kommende par timene. Hvis ikke vil jeg bli alvorlig bekymret, jeg også.

Når det gjelder Huntington så har han selvsagt mye større potensiale enn Ramage, og viste i fjor at han duger. Men Edgar rangeres helt tydelig som et større talent, og når vi i tillegg har Taylor ble det svært vanskelig å finne en plass til Huntington. Vi kunne lånt ham ut, men hadde det egentlig gagnet spilleren noe særlig? Han ville neppe fått mer spilletid neste sesong uansett. Og da kommer det kanskje enda flere forsvarere. Derfor er det vel like greit å selge ham nå, når Leeds kunne gi oss penger for ham.

Jeg sier tusen takk for målet mot Spurs i fjor, og takk for innsatsen han har vist. Og lykke til videre i Leeds.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 31. Aug. 2007, 22:09 »
Men tenk deg om da. Hvorfor skulle vi selge Huntington uten at Faye/Beye er i boks? Sam har aldri tidligere vært noen risktaker, og han har aldri solgt spillere før nye signeringer har vært i boks.
Klokka er 10, det er tre timer igjen av overgangsvinduet, tipper de presenteres i løpet av de kommende par timene. Hvis ikke vil jeg bli alvorlig bekymret, jeg også.

Når det gjelder Huntington så har han selvsagt mye større potensiale enn Ramage, og viste i fjor at han duger. Men Edgar rangeres helt tydelig som et større talent, og når vi i tillegg har Taylor ble det svært vanskelig å finne en plass til Huntington. Vi kunne lånt ham ut, men hadde det egentlig gagnet spilleren noe særlig? Han ville neppe fått mer spilletid neste sesong uansett. Og da kommer det kanskje enda flere forsvarere. Derfor er det vel like greit å selge ham nå, når Leeds kunne gi oss penger for ham.

Jeg sier tusen takk for målet mot Spurs i fjor, og takk for innsatsen han har vist. Og lykke til videre i Leeds.

Sant det. Allardyce er for smart på overgangsmarkedet til å kvitte seg med en spiller uten å være sikker på å få inn nye. Føler meg veldig sikker på at vi får inn Faye og Beye...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 31. Aug. 2007, 22:10 »
sibbe ble vel klar 00.30 eller noe norsk tid i fjor.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 31. Aug. 2007, 22:12 »
Litt synd at Hunty forlater oss...men greit nok.

Han var god forrige sesong og kommer helt sikkert til å få en fin fremtid. Jeg er overrasket at det ikke ble en CCC klubb, men Leeds er sikkert på vei oppover snart og har et godt fundament mtp talenter.

Tydelig at BigSam rangerer Edgar foran Hunty, og jeg har også større tro på Edgar enn på Hunty....Dessuten er jo David Edgar en liten kult-helt på tyneside, ikke vanskelig å forstå det.. ;D

Lykke til på Elland Road Hunty!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 31. Aug. 2007, 22:14 »
Synes egentlig det er nok med Beye, i mine øyne trengs ikke Faye.....Like greit at fjerdevalget som stopper er en ungutt som David Edgar synes nå jeg da....

Noen som er enig?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 31. Aug. 2007, 22:21 »
Faye er nok i like stor grad tenkt som backup på midtbanen, tror jeg. Synes absolutt vi bør gå for Faye også jeg. Edgar kan evt. lånes ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #2170 på: 31. Aug. 2007, 22:34 »
Hva i helvette? Hvorfor selger vi Huntington? Hvorfor kan vi ikke bare låne han ut?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 31. Aug. 2007, 22:57 »
Hva i helvette? Hvorfor selger vi Huntington? Hvorfor kan vi ikke bare låne han ut?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 31. Aug. 2007, 22:58 »
Fordi han ikke har noen fremtid som PL-spiller.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 31. Aug. 2007, 23:04 »
Uenig, men uansett.

Hva skjer med Solano nå da? mtp at vi nå solgte Hunty, vi kan vel ikke bytte inn 2 nye spillere bare, vi har ikke såååå bred stall selvom det begynner å hjelpe nå.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 31. Aug. 2007, 23:07 »
Solano er i London og skriver under for WH så fort Beye er klar.

Kanskje han allerede har signert..