20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1995 på: 26. Aug. 2007, 23:34 »
Smith er ikke en defensiv midtbanespiller heller.

Nei, for Smith springer overalt på banen. Jeg mener han er mer midtbanespiller enn spiss, selv om han selv sier han er best som spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1996 på: 26. Aug. 2007, 23:37 »
Han er spiss, men han har kvaliteter som tilsier at han også kan være en glimrende box-to-box-spiller. Jeg har også forelska meg i Smith, dog har jeg alltid ønsket han til Newcastle. Føler at han alltid har vært kraftig undervurdert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1997 på: 26. Aug. 2007, 23:42 »
Han fikk forresten gult kort i dag, i den taklingen som har vært lengst i fra kort de 3 første kampene.
Jeg hatet Smith når han var i Leeds, jeg hatet han i ManUtd, men jeg elsker hans innsats for Newcastle nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1998 på: 26. Aug. 2007, 23:55 »
Det er også en spiller som kan være lett å hate når han står på motsatt banehalvdel. Han er bestandig en mann som gir alt i dueller, er hard som fy og som har et høyt tenningsnivå fra første sekund han spiller. Et mareritt og spille imot.
Artig å høre ManU-fans prate om han. De fleste jeg kjenner syns alle det var litt trist at Smith dro, og han er fortsatt jævla populær blant de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1999 på: 27. Aug. 2007, 18:56 »
Luccin er vell ikke akuratt den spillertypen vi trenger nå..Smith er jo en hærlig fotball spiller.Fantastisk å ha han i klubben ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2000 på: 27. Aug. 2007, 20:19 »

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2002 på: 27. Aug. 2007, 20:25 »
Skal me henta ein idiot som streiker fordi han vil vekk fra klubben. Makan.
Alves kan ryke og reise.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #2003 på: 27. Aug. 2007, 20:35 »
Alves kan ryke og reise.

Nå er det jo ikke Alves sin feil at dette skjer, hans manager og styret har behandlet han på kriminelt vis, og han er jo helt uforskyldt i at han nå er blitt trengt opp i et hjørne. Nei la oss håpe at han "finally escapes hell"! ;)

Neida, men i all seriøsistet så har vi strengt tatt ingen sjans til å hente Alves og videre har jeg lite til overs for spillere som streiker pga at de ikke får viljen sin. Veldig uproff opptreden dette her! Spillere skal ha mer enn evner, de skal ha et godt hode og bra mentalitet, og med slik opptreden må jeg si at Alves sank mange hakk i min anseelse.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2004 på: 27. Aug. 2007, 20:42 »
Alves kan ryke og reise.

Nå er det jo ikke Alves sin feil at dette skjer, hans manager og styret har behandlet han på kriminelt vis, og han er jo helt uforskyldt i at han nå er blitt trengt opp i et hjørne. Nei la oss håpe at han "finally escapes hell"! ;)

Alves hell har vart ca ei veke og han streiker.
Luques varte neste 2 sesonger, men streika aldri.
Så der bomma du ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2005 på: 27. Aug. 2007, 20:51 »
Det kan ein tolke på to måtar.

1. Ein drit i det sportslige, og er såpass fornøgd med pengane ein håvar inn uten å gjere ein dritt.

2. Ein er tålmodig og ventar på tilliten.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2006 på: 27. Aug. 2007, 20:54 »
Skuffende dårlig av Alves synes jeg! Det er han selv som har skrevet under på kontrakten med Sevilla, det er Sevilla som betaler lønnen hans og har hjulpet han med å skaffe seg et solid navn i europeisk fotball.
Håper slik oppførsel blir slått kraftig ned på av Sevilla, og at klubben ikke gir etter for hva de såkalte "storklubbene/pengeklubbene" ønsker å gi for spilleren. Det er det nemlig  Sevilla som bestemmer i dette tilfellet, heldigvis!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2007 på: 27. Aug. 2007, 21:15 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156996

HENT HAN!

Det er jo lov å begynne å lure på hvor Alves til slutt havner. Chelsea skal etter ryktene å dømme ha droppet sin interesse da de hentet Belletti, mens Real også etterhvert har fått fart på sommerhandlinga. Drenthe, Sneijder, Heinze (av en eller annen merkelig grunn, HAHA!) og Robben. Hvem er det da som er igjen som kan hente Alves? Jeg ser fortsatt ikke bort ifra at de kongelige hvite i Spania" til slutt smeller til med, men om de ikke gjør det, så er det jo fortsatt "langt ned" til f.eks Newcastle.

Personlig hadde det vært en drøm å se Alves i Barcelona (som han flere ganger har snakket varmt om), men jeg lurer litt på hvordan man skulle fått ham til å funke i Barcelona. I tillegg virker det ikke som Begiristain og co er interessert i "superbrassen" lenger...

Hvordan Alves har opptrådt overfor Sevilla er litt "så som så". Han har  vært en superviktig brikke i å bygge et "superlag" ut av en klubb som var så godt som konkurs, og nå har han gjort det klart at han ønsker nye utfordringer. Da svarer Sevilla med å prise ham så høyt at de tilogmed skremmer vekk Chelsea! Skjønner på en måte at Alves er forbanna, han har gitt Sevilla utrolig mye de siste årene, men alikevel så opptrer han utvilsomt ukorrekt nå. Spørsmålet er om ikke klubben gjør det også...

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #2008 på: 28. Aug. 2007, 01:00 »
Alves streiker ikke han! Må si jeg begynner å lure på hva som foregår oppe i skallen på de styrende krefter i Sevilla for tiden...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2690157,00.html

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2009 på: 28. Aug. 2007, 11:59 »
Håper både Faye og Johnson kommer om vi får Johnson for en grei pris. Hva som helst for høyrebackplassen. Vil heller omskolere Owen til Hback enn å bruke de alternativene vi har nå. Geremi bør spille høyreback om ingen blir signet. Om vi får Enrique til å fungere right away, får vi 3 nye midbanespillere i Zog, Barton og Emre.

Kjenner all muskulatur i kroppen strammer seg av angst når Carr/Ramage har ballen på egen banehalvdel.
« Siste redigering: 28. Aug. 2007, 12:01 av Batty »