20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1965 på: 23. Aug. 2007, 23:24 »
Tipper det kommer minst en til før september og 2-3 i januar. En av dem Edmilson!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1966 på: 24. Aug. 2007, 01:49 »
Kjipt at både Faye å Belletti glipper.Jeg vill ikke bli fornøyd med overgangs vinduet hvis vi ikke får henta inn flere spillere for vi trenger sårt mere spillere.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 24. Aug. 2007, 13:56 »
Hvem har sagt at Faye glipper?

Sitat

Big Sam was finally expecting to tie up the £2m transfer of Abdoulaye Faye from his former club Bolton today.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 24. Aug. 2007, 14:03 »
Kilde?
Men ja, leser at lokalpressen skriver at Sam Allardyce på tross av litt hindrer fortsatt er veldig sikker på å skaffe Faye til Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 24. Aug. 2007, 14:03 »
Kilde?
Men ja, leser at lokalpressen skriver at Sam Allardyce på tross av litt hindrer fortsatt er veldig sikker på å skaffe Faye til Newcastle.

Det er fra Chronicle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 25. Aug. 2007, 14:51 »
Luque klar for Ajax. Ser ut som vi har fått noen kroner også.

Newcastle United have finally cut their losses on Albert Luque after sanctioning the sale of the misfit striker to Ajax.

Luque, who failed to settle on Tyneside after joining the Magpies for £9.5million in 2005, has joined the Dutch giants on a three-year contract for an undisclosed fee.

ALBERT LUQUE The former Spain international scored just two goals in 30 appearances and had previously been linked with moves to PSV Eindhoven, Real Betis and former club Deportivo La Coruna.

"The striker will sign his contract at Ajax, which runs until June 30, 2010," confirmed an Ajax statement.

Luque was a regular feature in new manager Sam Allardyce's pre-season line-ups, but fell behind the likes of Mark Viduka, Obafemi Martins, Michael Owen and Alan Smith in the pecking order at the start of the new Premier League season.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 25. Aug. 2007, 18:54 »
Kjekt for meg, som nettopp har fått Luque 19 på drakten  ;). Gjør meg ikke så sinnsykt mye akkurat det egentlig. Værre at han drar.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 25. Aug. 2007, 20:05 »
Det som irriterer meg mest er at Chelsea har stjålet 3 spillere fra "oss" denne sommeren!
Vi var på vei til å signere Steve Sidwell, men Chelsea kom å stjal han!
Vi var på vei til å signere Tal Ben Haim, men Chelsea kom å stjal han!
Og nå sist tok de pinadø Juliano Belletti fra "oss" også!

Med disse kvalitet spillerne som ikke hadde kostet "oss" mye penger, ville laget vårt vært helt komplett, mener jeg.
Men slik det er nå trenger vi fremdeles et par signeringer før vi kan si at laget vårt er komplett!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1973 på: 25. Aug. 2007, 21:39 »
Glen Johnson til Newcastle?

http://newcastle.no/nyheter/25johnsonnufc.htm

Vet ikke hvor mye man kan stole på den siden der, men ..
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 25. Aug. 2007, 21:59 »
Håper ikke det i allefall! Veldig veldig overvurdert spiller som gjør mye feil. Hadde blitt Bramble/Ameobi ''light''. Ikke så fæl som Bramble, men halvparten av fansen vil ha han vekk fortest mulig, mens resten mener han må få flere sjanser for å vise hva han kan...

Tipper han hadde blitt solgt til et Championship-lag eller noe dersom han hadde spilt for f.eks Bolton eller et annet halvbra/halvdårlig lag og ikke Chelsea.

De bør skru dolokkene sine godt fast i Newcastle i såfall.
« Siste redigering: 25. Aug. 2007, 22:04 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 25. Aug. 2007, 22:46 »
heller denne mannen en Ferreira!:)
Johnson fremfor Ferreira? Er du ikke helt frisk?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1978 på: 26. Aug. 2007, 03:53 »
Hehe.Ferreira er nok vassere bedre enn Johnson men jeg synes ikke at Johnson er altfor ille heller..greit nok at han ikke har vært noen suksess i Chelsea men var da solid i sin West Ham tid.Kanskje hva han trenger for å bli bedre er å skifte klubb hvor han kan få mere spilletid å tillit og det kan også heve hans prestasjoner på banen enn par hakk også.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 26. Aug. 2007, 06:16 »
Det som irriterer meg mest er at Chelsea har stjålet 3 spillere fra "oss" denne sommeren!
Vi var på vei til å signere Steve Sidwell, men Chelsea kom å stjal han!
Vi var på vei til å signere Tal Ben Haim, men Chelsea kom å stjal han!
Og nå sist tok de pinadø Juliano Belletti fra "oss" også!

Med disse kvalitet spillerne som ikke hadde kostet "oss" mye penger, ville laget vårt vært helt komplett, mener jeg.
Men slik det er nå trenger vi fremdeles et par signeringer før vi kan si at laget vårt er komplett!

Joey Barton > Steve Sidwell
David Rozehnal/Cacapa = Tal Ben Haim
TBN ? Juliano Belletti