20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1920 på: 16. Aug. 2007, 11:02 »
Vet ikke hvor pållitelig det er, og derfor venter jeg med å lage en egen tråd om det, men vi kan altså lese dette i dagens Journal:
Sitat fra: Paul Gilder, the Journal
Allardyce has registered an interest in the Barcelona right-back Juliano Belletti and is also considering making a move for the Livorno keeper Marco Amelia, although Manchester City?s interest in the latter player is understood to be stronger than Newcastle?s.

Er dette virkelig mannen vi skal gå etter hvis vi skal ha enda en keeper? Misforstå meg rett, Amelia er en god keeper det. Mitt spørsmål er bare om han ikke er litt for god? Jeg ser absolutt ingen grunn til at Given ikke skal være vårt soleklare førstevalg når han er skadefri, og jeg tviler vel på at Amelia er spesielt interessert i en benketilværelse. Og når Given om noen år frem i tid begynner å nærme seg en fotballpensjonist tilværesle så skal Krul være klar til å ta over. Greitt nok, vi trenger nok kanskje en tredje keeper, men ikke en førstekeeper...(?)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1921 på: 16. Aug. 2007, 13:23 »
Dani Alves ;)
Venter i spenning...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1922 på: 16. Aug. 2007, 13:52 »
ja riktig. Sleng på Ronaldinho på den og du....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1923 på: 16. Aug. 2007, 14:57 »
Vet ikke hvor pållitelig det er, og derfor venter jeg med å lage en egen tråd om det, men vi kan altså lese dette i dagens Journal:
Sitat fra: Paul Gilder, the Journal
Allardyce has registered an interest in the Barcelona right-back Juliano Belletti and is also considering making a move for the Livorno keeper Marco Amelia, although Manchester City?s interest in the latter player is understood to be stronger than Newcastle?s.

Er dette virkelig mannen vi skal gå etter hvis vi skal ha enda en keeper? Misforstå meg rett, Amelia er en god keeper det. Mitt spørsmål er bare om han ikke er litt for god? Jeg ser absolutt ingen grunn til at Given ikke skal være vårt soleklare førstevalg når han er skadefri, og jeg tviler vel på at Amelia er spesielt interessert i en benketilværelse. Og når Given om noen år frem i tid begynner å nærme seg en fotballpensjonist tilværesle så skal Krul være klar til å ta over. Greitt nok, vi trenger nok kanskje en tredje keeper, men ikke en førstekeeper...(?)

Merkelig detta her synes jeg..hva skal vi med en første lags keeper når vi har en av verdens beste keeper i Given som er jo såklart våres Nr 1 i troppen der?.Også har vi Harper å Krul som backup.Godt mulig detta ryktet med Ameila er bare bullshit for jeg kan ikke forstå hvorfor vi skal kjøpe en keeper.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1924 på: 19. Aug. 2007, 09:05 »
Newcastle United are ready to use Emre as bait to land Barcelona midfield ace Deco.

The News of the World says Toon officials will talk with representatives of Barca and Deco this week in a bid to lure the midfielder to St James' Park.

New Toon owner Mike Ashley wants a global superstar at the club and has Deco high on his list.

A Toon source revealed: "It is no secret Mike Ashley wants a high profile player at the club and Deco fits the bill perfectly.

"The club plan to talk with Barcelona this week to see if the deal can be achieved and are ready to offer Emre plus around £8million in cash."

Chelsea goalkeeper Carlo Cudicini is in Newcastle United's sights.
The News of the World says Toon boss Sam Allardyce is on the lookout for a new keeper with Shay Given injured and has targeted Chelsea No2 Cudicini on loan.

Allardyce said: "We do not have an experienced goalkeeper so I will be looking for one over the next couple of days.

"Initially it will be on loan but we want one with the right experience

Newcastle United are ready to outbid West Ham for Reading left-back Nicky Shorey.
The News of the World says Toon boss Sam Allardyce is Shorey and is ready to bid £5.75m this week.

PS:Det er jo news of the world som skriver dette :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1925 på: 19. Aug. 2007, 09:54 »
Haha, hva skal Barca med Emre?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1926 på: 19. Aug. 2007, 11:28 »
Haha, hva skal Barca med Emre?

Emre er god, men ikke god nok for Barcelona. News of The World er like seriøs som en rull toalettpapir. Dette tror jeg bare er oppspinn..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1927 på: 19. Aug. 2007, 14:15 »
Hadde Barca byttet Deco med Emre+8millioner vil eg sei at dei har lurt seg selv ganske bra. Dette må jo bare ver oppspinn
Newcastlesupporter siden 1992

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1928 på: 19. Aug. 2007, 17:35 »
sitter å ser Blackburn Arsenal.:) kunne godt tenke meg Christopher Samba i forsvare til blackburn. stor helvettes neger, full av muskler og hodestyrke og karisma:) tror han er god å ha i forsvar... imponert meg i alle kamper jeg har sett av Blackburn, og det blir noen når du har en bror som er Blackburn supporter. :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1929 på: 19. Aug. 2007, 19:17 »
sitter å ser Blackburn Arsenal.:) kunne godt tenke meg Christopher Samba i forsvare til blackburn. stor helvettes neger, full av muskler og hodestyrke og karisma:) tror han er god å ha i forsvar... imponert meg i alle kamper jeg har sett av Blackburn, og det blir noen når du har en bror som er Blackburn supporter. :P

absolutt ikke. han er riktig nok en stor sterk mann,men faen så treg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1930 på: 19. Aug. 2007, 19:37 »
Micah Richards. Ingen forsvarer i hele verden jeg ville hatt mer enn han tror jeg. Bortsett fra Kong Woody seff :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1931 på: 19. Aug. 2007, 19:47 »
Enig. Richards var enorm i dag. Og tenk: Gutten har ikke fylt 20 enda!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1932 på: 19. Aug. 2007, 19:53 »
Richards og Taylor i midten... Jeg får ereksjon bare av tanken. Der har du 15 år med engelsk fotball foran deg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1933 på: 19. Aug. 2007, 19:56 »
Hva er den dyreste overgangen for en engelsk spiller? Tipper Richards blir den dyreste hvis han evt. blir solgt fra City.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1934 på: 19. Aug. 2007, 19:58 »
Hehe, vel, jeg hadde gitt MYE for han. Han er usannsynlig god, og under 20 år. Helt sykt, komplett stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida