20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345932 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1800 på: 04. Aug. 2007, 16:20 »
Må ikke undervurdere det at de er gode på fm altså. De har mye større speidernettverk enn noen annen klubb i verden. Selv om muligens ferdighetene til disse speiderne ikke er like høy som klubbene sine så har fm funnet drøssevis av talenter i årevis.

Fant just ut at 14 årige yndlingsspilleren min på fm Dalla Valle fra Jippo i Finland har gått til Liverpool på ordentlig >:(
Jeg finner aldri Dalla Valle. Må du spille med den finske ligaen for at han skal være med?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 04. Aug. 2007, 16:26 »
nope, kun stor database ;)

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 04. Aug. 2007, 17:08 »
Big Sam og Mark har jo gått amokk med pengeboka!
Det er jo kjempe gøy! Jeg gleder meg villt til PL starter nå, det er ikke lenge til.
Lurer på om det kommer flere spillere. Har noen en kilde på at Drago har signert?
Hva med Baines?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 04. Aug. 2007, 17:18 »
Gått amok med pengeboka? Dyreste kjøpet er fortsatt £6mill og vi har hentet flere spillere på free transfer..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 04. Aug. 2007, 17:23 »
Hehe. Ja, vi er fortsatt blant de klubbene som har brukt minst penger iløpet av sommeren vel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 04. Aug. 2007, 17:36 »
Men vi er absolutt en av de som har fått mest valuta for pengene! Gleder meg stort at Newcastle endelig ser ut til å få gode spillere til gode priser..!:)

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 04. Aug. 2007, 18:11 »
var vel kanskje litt brutalt med amok med pengeboka  :)

men det hygger meg at vi har fått gode spillere uten å bruke så mange penger!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 04. Aug. 2007, 18:12 »
Ja så absolutt! Big Sam er en genial mann på markedet! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 04. Aug. 2007, 18:16 »
Ja så absolutt! Big Sam er en genial mann på markedet! :D

Jeg kjenner ikke Big Sam så mye fra før av, visste bare at han var manager før for Bolton, That's it.

men er han kjent for å være god mann på markedet?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 04. Aug. 2007, 18:20 »
Jess. Han er kjent for å hente masse kvalitet for svært begrensede resurser i Bolton. Det virker som han har klart akkurat det samme i Newcastle, selv om vi selvsagt skal la spillerne spille før vi bedømmer.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1810 på: 04. Aug. 2007, 19:02 »
Big Sam har jo virkelig gjort enn kjempejobb i klubben uten å ha leda en eneste seriekamp enda..De spillere som har kommet inn har en bedre kompetanse enn de som har forsvunnet synes jg og har har fortsatt klart å holde på de beste spillerne våre...
For 1 uke siden var jg litt nervös for den tynne stallen vår,men nå har vi plutselig en bred stall(Om Enrique og Drago kommer) der vi tåler noen skader uten att d blir krise..

Og den STORE signeringen kommer kanskje ikke för i januar når vi har fått vist att vi hörer hjemme blant de 6 beste og att d blir europaspill neste sesong..da blir d også lettere å lokke til seg större navn...
 Jg har stor tro på att Cacapa blir en hit og att han ikke har noen som helst problem med å spille i PL..har sett han mange kamper både i CL og den franske ligaen og han er veldig stabil, sterk og har hurtigheten i seg...knall å få han hit...
Smith tror jg faktisk kan ha godt av å bytte miljö, dessuten har han hatt problemer md skader som har satt han litt lenger bak i köen i Man U...En enorm vinnerskalle har han og kan inspirere laget med sin fighterstil og kompromisslöse stil...Håper att han lykkes faktisk,selv om jg alltid har hatt litt vanskelig for Smith...

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 04. Aug. 2007, 19:19 »
Så genialt da!  :)

Alan Smith blir en god tilvekst i troppen. Både han og Cacapa kommer med vinner selvtillit og kan godt spre det rundt til alle slik at det mentale også er på topp, da blir det mye lettere å spille også

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 05. Aug. 2007, 01:13 »
Sitat
Eduardo Ratinho:(høyre beck) kun 19 år og er vel ett vidunderbarn etter hva jeg har sett. Noen som har hørt om han? Spiller i hvertfall på Corinthains og er spådd en stor fremtid! Skjekk Youtube for noen klipp. Har ikke sett noe media dekning på denne spilleren, så han er nok ganske ukjent for de fleste. Håper Big S. vet om  han. ;) Godt skuddben, Rask, god teknisk og flotte driblingsferdigeter.

FM-spiller. ;D

hehe, har nok lagt merke til han på Fm også, kanskje noe å vurdere!?Jeg tror han er av ala Dani Alves klasse! Borsett fra at han kan koste litt mindre. .  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 05. Aug. 2007, 11:23 »
Sitat
Eduardo Ratinho:(høyre beck) kun 19 år og er vel ett vidunderbarn etter hva jeg har sett. Noen som har hørt om han? Spiller i hvertfall på Corinthains og er spådd en stor fremtid! Skjekk Youtube for noen klipp. Har ikke sett noe media dekning på denne spilleren, så han er nok ganske ukjent for de fleste. Håper Big S. vet om  han. ;) Godt skuddben, Rask, god teknisk og flotte driblingsferdigeter.

FM-spiller. ;D

hehe, har nok lagt merke til han på Fm også, kanskje noe å vurdere!?Jeg tror han er av ala Dani Alves klasse! Borsett fra at han kan koste litt mindre. . :)

Hehe, en spiller i Dani Alves' klasse som ikke er "oppdaget" og snappet opp finnes ikke i dagens fotball. Potensialet er kanskje der, men aldri i verden om en av verdens beste offansive backer får gå i fred i brasiliansk liga idag.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1814 på: 05. Aug. 2007, 15:07 »
Men herregud da .. håper\tror dette kun er rykter, men hva er det med dette med Martins og "vi selger han for å få mer penger" !

Newcastle-manager Sam Allardyce vurderer et salg av spissen Obafemi Martins for å hjelpe klubben ut av pengeknipa. (News of the World)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1269671.ece
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!