20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1770 på: 02. Aug. 2007, 22:56 »
Dede er et annet spennende navn jeg vet lite om. Det lille jeg vet er at han har tiltrukket seg oppmerksomhet fra flere storklubber, og det taler vel for seg selv? Gjenstår jo selvsagt å se om vi virkelig vil bruke en større pengesum, Mort utelukker det jo ikke, men jeg vil gjerne ha det bekreftet gjennom handling. Både Dede, Cacapa og Drago hadde vært nærmest enormt, men så lenge det er kun Goal som melder dette ryktet om Dede så vil jeg si meg fornøyd med Cacapa og Drago også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 02. Aug. 2007, 23:54 »
Wow Dede :D
Han er ialfall syk på Fm
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 02. Aug. 2007, 23:55 »
Litt rart at det bare er goal.com som melder det. Ingen merkverdigheter og quotes, så tar ikke dette helt seriøst, enda!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1773 på: 03. Aug. 2007, 00:23 »
Dere er klar over at jeg nevnte Dede tidligere?.
Han er fortsatt en veldig veldig god spiller, og jeg hadde UTEN Å NØLE ET SEKUND sagt ja til å få han til Newcastle.

(Jeg tror Goal er en ganske så pålitelig kilde også forresten - bare se på de andre transfer nyhetene der)

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=371086 .. JEG VIL HA CHIELLINI også! 

Åååh.. nå koser jeg meg! Endelig skjer det noe igjen .. det er så utrooolig mye lysere ut nå enn det gjorde for noen dager siden!.
« Siste redigering: 03. Aug. 2007, 00:31 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 03. Aug. 2007, 01:26 »
hadde vi fått dede og chiellini kunne jeg nesten håpet på en medalje i PL i år

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 03. Aug. 2007, 01:56 »
Dede ja! Herlig back, kjøpte han hele tiden på CM før i tiden fordi jeg husker jeg så han noen kamper, og ble helt frelst. Hadde ikke gjort noe dersom disse ryktene vokste iløpet av morradagen nei! :D
Delaney var skada hele forrrige sesong ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 03. Aug. 2007, 09:26 »
Hvis intensjonen til Sam er å bruke Geremi på midtbanen, har vi vel mer bruk for en ny høyreback, enn 2-3 nye venstrbacker?

Uansett er det artig å se at det endelig skjer noe igjen. Forventer at minst en spiller signerer i dag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 03. Aug. 2007, 09:30 »
Jeg synes høyrebacken er relativt god jeg, med tanke på at vi har Solano og Carr ( som ikke er SÅÅÅÅ dårlig at vi må bytte han ut først).

Håper forresten det ligger noe i dette http://www.lep.co.uk/ViewArticle.aspx?sectionid=75&articleid=3083910

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 03. Aug. 2007, 09:51 »
Håper forresten det ligger noe i dette http://www.lep.co.uk/ViewArticle.aspx?sectionid=75&articleid=3083910

Ja dette hadde vært herlig! Baines har i mine øyne de rette kvalitetene en venstreback skal ha, og han er en spiller vi vil kunne få mye ut av i den kommende epoken. Han kjenner PL, er lovende, gode offensive kvaliteter, god defensiv, er engelsk så tilpasningen skulle nok gå greit, og han virker ikke til å være noen bråkmaker. I motsetning til en del andre spillere som det har ryktes rundt har både Baines og hans agent forholdt seg stille noe som jeg synes er positivt og han virker da heller ikke særlig grådig. Motivasjonen hans for å forlate Wigan virker utelukkende sportslige og da tror jeg (håper?) at Newcastle vil være et godt valg for både ham og oss! Men vi får vente å se, det ser iallefall ut som om media penser bort fra blakke Newcastle og inn igjen på spillerspekulasjon, og det er jo bra. Kjekkere å drømme om signinger enn om økonomiske problem!

Angående Dede, 250kamper på 9 sesonger ca 28kamper i snitt pr sesong. Noen som vet om det er skader eller benking som er grunnen til dette? Heller vel helst mot det første og da spørs det om han er rette mannen. Men husker han veldig godt fra CM ja, var alltid et bankers kjøp på noen av årgangene husker jeg! ;)

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 03. Aug. 2007, 12:19 »
kommer det ingen kjøp før sesong start kommer vi aldri topp 10. ska vi komme høyere enn det må vi satse på og score MANGE mål fordi vi kommer til og sleppe inn MANGE mål med det forsvare vi har nå.
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 03. Aug. 2007, 13:08 »
kommer det ingen kjøp før sesong start kommer vi aldri topp 10. ska vi komme høyere enn det må vi satse på og score MANGE mål fordi vi kommer til og sleppe inn MANGE mål med det forsvare vi har nå.

Smith, Cacapa og Dragutinovic er jo "klare".

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 03. Aug. 2007, 14:34 »
Med de tre, og kanskje Baines, så begynner jeg å bli veldig fornøyd. Har vært en spennende sommer så langt, med en taktisk Big Sam som har brukt lite penger på mye kvalitet. Selv om jeg ikke er overbevist om at vi kommer til å gjøre det så veldig bra helt i begynnelsen, så er det likevel lenge siden jeg har vært så gira før en sesongstart!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 03. Aug. 2007, 14:52 »
Dersom Baines kommer vil nok det bety at jeg blir igrunn ganske fornøyd. Baines i seg selv vil bety at vi har fått inn en av de beste backene jeg kunne tenke meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 03. Aug. 2007, 15:10 »
Jeg savner et midtbanetalent som kan fungere som anker i eventuelle fravær. Ellers begynner jeg faktisk å bli fornøyd, hvis vi får Baines.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #1784 på: 03. Aug. 2007, 15:17 »
Smith signerte 5-årskontrakt idag og trente med sine nye lagkamerater=)

Men ang Dragutinovic så har han blitt quota: "This is the financial opportunity of my life, and I don't want to miss it", etter at det har blitt spekulert i en ukelønn på 44k

Hmm, ja han har masser av rutine men da ser jeg heller at vi henter en spiller som er keen på suksess med klubben og ikke en som kun er ute etter penga... Har sett nok av de tidligere!!

Baines er for øyeblikket ute med en hamstringskade, noe vi heller ikke burde hoppe i taket for mtp en overgang til NUFC!!
Howay the lads!!