20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1665 på: 30. Juli 2007, 00:39 »
Er overhodet ikke positiv til Coco, jeg. Faktisk veit jeg ikke om han er noe bedre enn Baba. Også kjent for å være enormt skadeplaget, samt at han har spilt veldig lite fotball overhodet de siste sesongene.
Quedrue vil vekk, Fulham er villige til å selge, OM de får tilbake det de betalte for han forrige sesong. Altså £3 millioner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1666 på: 30. Juli 2007, 03:31 »
Tror newcastle har penger jeg.  tror bare sam ikke er så genial som alle skal ha det til. men slapp av vi får nok inn noen 33åringer snart.:(

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1667 på: 30. Juli 2007, 10:13 »
Du tror vi har penger ja? Hvis Roeder klarer å lure Martins til tyneside tror jeg faktisk Sam kunne hentet Bridge, baines, Barzagli osv osv.. Ashley er en gjerrigknark >:(
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1668 på: 30. Juli 2007, 11:47 »
Se her ja. http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2627299,00.html
Elano som jeg hintet til tidligere ser ut til å kunne være på vei til City, dersom teamtalk har rett i det de skriver her. Tror han kunne tilført midtbanen vår ganske mye, men nå er snart det toget gått også...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1669 på: 30. Juli 2007, 12:07 »
http://www.shieldsgazette.com/latest-sport?articleid=3069777

Newcastle i samtaler med PSG-venstreback Boukary Drame (21).

Nyheten er visstnok i reproduksjon hos Chronicle.

Mulig at Rozehnal har anbefalt gutten.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1670 på: 30. Juli 2007, 12:15 »
Virker som en spennende spiller. Virker som gambling å kjøpe en 21år gammel senegaleser som har bevist veldig lite. At han er på landslaget er veldig bra.  Den gutten kommer til å få mye press på seg når han skal rett inn på laget.

Noen som vet om vi kan få problemer med arbeidstillatelse?
« Siste redigering: 30. Juli 2007, 12:18 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1671 på: 30. Juli 2007, 12:27 »
Tror det er noe i dette, for Sam var visst interresert i ham i Bolton og.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
« Svar #1672 på: 30. Juli 2007, 12:40 »
Skulle hatt et par av de Man City kjøper altså!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1673 på: 30. Juli 2007, 13:25 »
Enig. Ser ut som Chiellini går til city også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1674 på: 30. Juli 2007, 15:51 »
Noen som vet om vi kan få problemer med arbeidstillatelse?

Nei han har fransk pass. Det gjelder vel for alle i de tidligere franske koloniene.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1675 på: 30. Juli 2007, 19:22 »
Hvorfor prøver vi oss ikke på Dede (b. dortmund) ?  :-\

Roma have fallen well short of Dortmund's asking price of ?10 million (£6.75m), and made their approach for the Brazilian wing back following their 4-0 friendly loss to the Bundesliga side.

"The offer can not be accepted under ?10 million."

Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1676 på: 30. Juli 2007, 19:46 »

Roma have fallen well short of Dortmund's asking price of ?10 million (£6.75m), and made their approach for the Brazilian wing back following their 4-0 friendly loss to the Bundesliga side.

Tviler på at han er i Big Sams planer, trur han er mer på jakt etter en som ikke er så offensiv.. Selvom det ikke hadde vært meg imot om vi hadde hentet han:))

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1677 på: 30. Juli 2007, 20:20 »

Tviler på at han er i Big Sams planer, trur han er mer på jakt etter en som ikke er så offensiv.. Selvom det ikke hadde vært meg imot om vi hadde hentet han:))

Det er i allefall en spiller som EIER alle de vi har på samme posisjon i dag!.
Og nå som Chiellini og Drame ser ut til å gå i vasken, hvorfor ikke prøve seg på en spiller som FAKTISK har den erfaringen Big Sam vil ha.

Hva skjer egentlig med de 10 mil. punda ? hadde vi bare 10 mill. pund å kjøpe for?

Jeg begynner virkelig å eeeeeeeeeeeerge meg nå. Ikke lenge til PL starter igjen, og vi har en UTROLIG tynn stall.
Vi mangler spillere, og med pusselige 10 mil. pund får vi rett og slett ikke de spillerene vi trenger.
Vi trenger fleeer, og da blir det ikke mye penger å bruke på hver.

Jeg begynner faktisk å bli engstelig. Vi kan nok bruke Carr, men .. ja dere vet hva jeg snakker om, det har blitt tatt opp i dette forumet uendelig med ganger.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1678 på: 30. Juli 2007, 21:14 »
Det her blir jo bare en stor farse! Vil virkelig ikke en 22 år gammel Senegaleser til Newcastle, og velger heller zé clúb petit, Sochaux!? Jeg skjønner ikke hva som skjer med Newcastle, det må jo være de fantastiske nye eierene som gjør ett eller annet feil. For dette er en spiller som absolutt burde vært barnemat å fått lokket hit til nordøs

(men det kan jo godt hende at dette bare var pølsevev da, og ikke sannhet i ryktene? Men da har jo dette ryktet gått ganske langt)

Krysser fingrene for at en venstreback trylles frem innen uka er slutt. Dette trenger vi sært >:(

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1679 på: 30. Juli 2007, 23:40 »
Står i Daily Mail at vi har lagt inn et bud på Alan Smith.. håper og tror dette er vas.
Oscillons From The Anti-Sun