20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1590 på: 23. Juli 2007, 22:04 »
Zheng Zhi fra Kina?? Kan ikke akkurat si at jeg hopper rundt av glede her om han er mannen som kommer..

Vi har nok ikke penger til å kjøpe spillere og dette begynner å bli veldig lett å skjønne nå..

Tror neppe Big Sam er fornøy med vår nye eier fortiden!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 23. Juli 2007, 22:29 »
Hadde vi hatt penger hadde vi ikke meldt interesse for spillere som Zheng Zhi, det er jeg overbevist om! :-\

Men hvis vi får solgt unna Dyer, så blir det hvertfall noen slanter til å kjøpe noe nytt..

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 23. Juli 2007, 23:20 »
Dyer kommer nok til å bli i Newcastle.. Men det virker nesten som om vi må få solgt noen spillere før det kommer noen nye inn!!

Er villig til å ofre Dyer for en venstre back og en stopper for med dette forsvaret vi har nå så lukter det ikke topp 10 engang!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 24. Juli 2007, 10:19 »
Dyer kommer nok til å bli i Newcastle.. Men det virker nesten som om vi må få solgt noen spillere før det kommer noen nye inn!!

Er villig til å ofre Dyer for en venstre back og en stopper for med dette forsvaret vi har nå så lukter det ikke topp 10 engang!
Det at Sam ikke fikk penger til å kjøpe spillere i Bolton var en av grunnene til at han stakk derifra.. Får ikke håpe at han har dårlig tålmodighet ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 24. Juli 2007, 20:25 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478517&CPID=8&clid=43&lid=2&title=City+wait+on+Juve+duo&channel=football_home&

HVIS Chiellini i det hele tatt er til salgs så bør Allardyce og co sporenstreks gi City konkurranse om italienerens signatur...

Teamtalk spekulerer forresten i at Juventus skal være villige til å selge Chiellini:
Sitat fra: teamtalk
The 22-year-old, who was linked with Liverpool earlier in the summer, has apparently been told he can leave the Turin giants, and Sven-Goran Eriksson has immediately tabled a bid for him.

Spørs alikevel hvor mye troverdighet det er i det....
« Siste redigering: 24. Juli 2007, 20:28 av chickenman »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 24. Juli 2007, 21:29 »
Trur nok ikkje vi har sjans der nei, ikkje når Allardyce ikkje får fem flate øre til disposisjon ein gang.
Frustrerande å sjå at klubbar som West Ham, City, Sunderland og Portsmouth pøsar ut pengar på spelarar, medan vi står på sidelinja og ser på.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 24. Juli 2007, 21:31 »
Trur nok ikkje vi har sjans der nei, ikkje når Allardyce ikkje får fem flate øre til disposisjon ein gang.
Frustrerande å sjå at klubbar som West Ham, City, Sunderland og Portsmouth pøsar ut pengar på spelarar, medan vi står på sidelinja og ser på.

Du ordlegger deg som om du er veldig sikker i din sak om at Allardyce ikke har penger tilgjengelig?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 24. Juli 2007, 21:37 »
Overdrive nok ein del ja, men eg er berre så frustrert. Eg trur ikkje Allardyce har fått noko særlig tilgjengelig hittil, så er eg sikker på at vi hadde brukt litt pengar også, hittil har vi berre brukt pengar frå salet av Parker, har vel kanskje en net spending på 1-2mp.  I tillegg har han jo også vist frustrasjon over styret på transfermarkedet.

Men vi får tru at han får pengar til disposisjon når vi no kan sjå endringar i styret, og brikkene er i ferd med å falle på plass. Men eg er foreløpig skeptisk til eg blir motbevist.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 24. Juli 2007, 21:42 »
Rett til å være skeptisk.Når man ser hvordan det har gått de siste årene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 24. Juli 2007, 21:47 »
Det kan se ut som om midlene ikke er tilgjengelig ja, men på en annen side gir Sam selv uttrykk for at han har prøvd å hente folk i det siste, men mislyktes:
Sitat fra: SkySports
"Unfortunately everything this week progressed to a certain level and has fallen on stony ground," Allardyce added.
kilde

Hvis dette stemmer så er jeg i såfall litt overrasket at vi IKKE har penger tilgjengelig. Det kan jo simpelthen ikke være slik at Big Sam jobber som en helt med å hente spillere og alt blir ødelagt idet han går til Morts kontor for å få penger til å kjøpe...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 25. Juli 2007, 10:51 »
Litt news

Newcastle are in talks for West Brom defender Curtis Davies, but their £6m offer is still £2m short of the Baggies' valuation. (Daily Mail)

Aston Villa and Newcastle will slug it out over Danish defender Brede Hangeland. (Daily Mirror)
Svakt av Mirror.Han er ikke dansk.

Reading's Nicky Shorey will snub West Ham and Newcastle to sign a new contract with the Royals. (Daily Mirror)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 25. Juli 2007, 11:12 »
Får vi Davies kommer jeg til å hoppe i taket!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 25. Juli 2007, 11:22 »
Eg er ikkje så hypp på han godeste Davies, etter det eg har hørt er han ikkje spesielt god, men veldig opphypa. Prisen på mannen er jo ekstrem, West Bromwich vil visstnok ha 8mp for denne championship-spelaren. Tvilar også sterkt på at han er bedre enn Hangeland, så noko superkjøp trur eg ikkje dette blir. Men skal ikkje klage om han kjem, for eg er villig til å ta i mot kva som helst av forsvarsspelarar, snart er det berre 2 veker til seriestart, og vi har et enda dårligare forsvar enn i fjor.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 25. Juli 2007, 13:11 »
Curtis Davies hadde i mine øyne vært svært spennende. Han er lynrask og sterk fysisk. På sikt tror jeg at han og Taylor kan bli et formidabelt stopperpar. Alt vi hadde behøvd om vi fikk han var en rutinert læremester og vi kan sitte på et potensielt bunnsolid midtforsvar.

Når det er sagt så må det ikke skje på bekostning av spillere vi sårt trenger. Hva skjer med venstrebacker? Ikke Nicky Shorey, ok. Det må jo være noe annet der ute. Få dette på plass snarest så vi iallefall har en habil førsteellever!

Og 8mill pund er dyrt ja, men når Bale går for potensielt 11mp så er ikke Curtis for 8 så hakkende sprøtt. Få de 8mp til å bli prestasjonsbasert så snakker vi! Hvorvidt det er overpris lar jeg ligge da svaret på det egentlig er ganske klart. ;) Men vi må nok regne med noe sånt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil