20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1395 på: 03. Juli 2007, 19:00 »
Edu hadde vore spennande, men han hadde nok blitt veldig dyr, sikkert over 100 mill. Er ikkje sikkert han hadde vore interessert sjølv heller, men han kunne jo blitt venn med Obafemi:)

Det er eigentleg ein del spennande spelarar i tippeligaen, men desverre få norske, kanskje med unntak av Hæstad. Nannskog er ein spiss som garantert ville hevda seg i Premier League, må sei meg imponert over hans ekstreme fysikk i tillegg til svært bra spelarforståelse. Alanzinho er også ein veldig spennande type med fantastisk teknikk. Tarik Elyanoussi er også spennande, sjølv om talentutvikling kanskje ikkje er det vi bør satse mest på endå.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 03. Juli 2007, 19:13 »
Edu hadde vore spennande, men han hadde nok blitt veldig dyr, sikkert over 100 mill. Er ikkje sikkert han hadde vore interessert sjølv heller, men han kunne jo blitt venn med Obafemi:)

Det er eigentleg ein del spennande spelarar i tippeligaen, men desverre få norske, kanskje med unntak av Hæstad. Nannskog er ein spiss som garantert ville hevda seg i Premier League, må sei meg imponert over hans ekstreme fysikk i tillegg til svært bra spelarforståelse. Alanzinho er også ein veldig spennande type med fantastisk teknikk. Tarik Elyanoussi er også spennande, sjølv om talentutvikling kanskje ikkje er det vi bør satse mest på endå.

Bridge hadde vært herlig på venstreback.

Angående spillere i TL, synes jeg Nannskog blir for gammel, han er ikke akkurat noe og satse på hvis man skal tenke litt langsiktig.. Enig i at Alanzinho og Tarik er spennende, toppnivået er meget bra her.
Edu har jeg vel nevnt litt her inne før. Han gjør en viktig defensiv jobb også, noe som ikke alltid er hverdagskost for spisser. Har fulgt han både i kamper og noen treninger endel, og har stor tro på han. Billig blir han ikke, men tviler på at NUFC må gi over 100mill NOK. Tipper £6-8mill vil holde, men så var det dette med oppholdstilatelse da, spørs om han ikke trenger fler landskamper først.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 03. Juli 2007, 19:16 »
6-8 mill er nok for lavt igjen, tipper mellom 20-30 mill for Edu, litt høyere enn det Pelle Nilsson var priset i starten
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 03. Juli 2007, 19:23 »
6-8 mill er nok for lavt igjen, tipper mellom 20-30 mill for Edu, litt høyere enn det Pelle Nilsson var priset i starten

Tror du misforstod litt her:
"Billig blir han ikke, men tviler på at NUFC må gi over 100mill NOK. Tipper £6-8mill vil holde, men så var det dette med oppholdstilatelse da, spørs om han ikke trenger fler landskamper først."

Nå sitter ikke akkurat jeg i styret i Lyn, men vil påstå jeg kjenner klubben såpass godt at 20mill NOK er totalt usannsynlig.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 03. Juli 2007, 19:52 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 03. Juli 2007, 20:25 »
Enda en tsjekker til Newcastle?

http://nufcblog.com/newcastle-transfer-update-on-jaroslav-plasil/

Virker til å være nærmest i boks dette ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 03. Juli 2007, 20:49 »
Daily Star og Liarfootball.com er får Se og Hør til å virke som The Times.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #1402 på: 03. Juli 2007, 20:55 »
Hva med "Chippen" Wilhelmsson fra Nantes, eller Elmander fra Tolouse?
Kunne det være noe?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1403 på: 03. Juli 2007, 20:55 »
Intresangt!.Noen som vet noe om denne spilleren?Her dukker det opp den ene overaskelsen etter den andre :).Fantastisk

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 03. Juli 2007, 21:08 »
Kunne det være noe?

Chippen er interessant, Elmander veit eg lite om. Før vi veit ordet av det blir vi linka til begge to, Allardyce har oversikten ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #1405 på: 03. Juli 2007, 21:14 »
Jeg veit Tottenham snuser på Chippen, og Elmander kom jo med i Årets Lag i frankrike.
Elmander hadde 11 mål på 32 kamper i Tolouse i fjor og har 9 mål/26 kamper på Sveriges Landslag.
Elmander er en spiss som jobber over sinnsykt store yter, en spiller som aldrig gir opp.
Tror han kunne utviklets enormt i PL.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 03. Juli 2007, 22:41 »
Kunne det være noe?
Uff nei, "Chippen" Wilhelmsson klarer jeg meg meget godt uten å se i NUFC drakt, og han kan jo umulig ha noe å tilføre NUFC som vi ikke har fra før!

Elmander vet jeg heller lite om, men har sett han i enkelte landskamper og virker jo som en god spiss. Alder??

djmattis

• Gjest
« Svar #1407 på: 03. Juli 2007, 22:47 »
Elmander blir 26 neste år.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 03. Juli 2007, 22:48 »
Han fylte 26 den 27.mai i år.

djmattis

• Gjest
« Svar #1409 på: 04. Juli 2007, 03:04 »
Hva med Freddy Adu? haha
Shit han har blitt helt borte han. Ser nå at han har skårt 3 mål i U20 VM i natt.
Var ikke han på treningsleier med Manu en periode?