20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1275 på: 24. Juni 2007, 23:42 »
Det at han spilte lite i Liverpool var jo på grunn av at laget hadde et flust av gode sentrale midtbanespillere som var bedre enn Diarra. Dermed kom han ikke til. Jeg vil dermed ikke si at han "floppet" noe særlig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 24. Juni 2007, 23:47 »
Da Diarra ble kjøpt til LFC av Houllier var han kun 20 år. Han ble lånt ut med en gang, og tilbrakte 2 år på lån i fransk fotball. Han var meget god i Lens, og var også med i Frankrikes VM tropp for 2006. Han fikk også spilletid i selve finalen som inbytter for Vieira.

Jeg mener vi trenger en defensiv midtbanespiller slik at vi kan la Butt få gå til en annen klubb. Da vil Diarra være en god løsning tror jeg. Han er stor og sterk, god teknikk og står registrert med tosifret antall landskamper for Frankrike. Liker også at han viser en slik interesse for å spille for Newcastle United FC og ha Sam Allardyce som trener, slike spillere ønsker jeg velkommen!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 25. Juni 2007, 00:16 »
Da Diarra ble kjøpt til LFC av Houllier var han kun 20 år. Han ble lånt ut med en gang, og tilbrakte 2 år på lån i fransk fotball. Han var meget god i Lens, og var også med i Frankrikes VM tropp for 2006. Han fikk også spilletid i selve finalen som inbytter for Vieira.

Jeg mener vi trenger en defensiv midtbanespiller slik at vi kan la Butt få gå til en annen klubb. Da vil Diarra være en god løsning tror jeg. Han er stor og sterk, god teknikk og står registrert med tosifret antall landskamper for Frankrike. Liker også at han viser en slik interesse for å spille for Newcastle United FC og ha Sam Allardyce som trener, slike spillere ønsker jeg velkommen!

100 % enig.

djmattis

• Gjest
« Svar #1278 på: 25. Juni 2007, 03:08 »
Ser ut som om Boro stikker av med Alan Smith underskrift. Ikke meg imot egentlig...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 25. Juni 2007, 15:20 »
Hva skjer med Rozehnal og Diarra da ?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 25. Juni 2007, 15:40 »
Rozehnal er så og si klar. Kun medisinsk test gjenstår.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 25. Juni 2007, 15:45 »
Klar på Onsdag ifølge Oliver i dagens Chronicle.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 25. Juni 2007, 16:51 »
Vi må minst ha 3 backer og kanskje 2 midtstoppere. Ramage,Babayaro,Carr holder ikke mål. Vi må ha MINST en god back back-up. Og så må vi ha 2 minst ha to gode midtstoppere til. Ramage, Baba, Carr kan bare dra. N'Zogbia kan også bare dra hvis han ikke skjerper seg. De har ikke noe mer her å gjøre. Kanskje N'Zogbia kan bli hvis han begynner å vise gode takter igjen. Altså håper jeg at følgende Newcastle-lag sparker i gang sesongen:
Given
ny Taylor  Rozehnal  ny
Milner Barton Emre Duff/ny
Viduka Owen

Benk: Harper, ny (midtstopper), Diarra, Duff/ ny, Martins.
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 25. Juni 2007, 17:30 »

Hvorfor i all verden trenger vi en ny def. mid., slik at vi kan la Butt gå til en annen klubb? Hvorfor i all verden skal vi selge Butt? Hvorfor i all verden er ikke Butt god nok for Newcastle United? Og hvorfor i all verden skal vi bruke tid og penger på Diarra når vi trenger forsvarsspillere?

Butt er mer enn god nok til å bli i klubben. Han hadde en glimrende sesong i fjor, og har ikke vist noe, etter den episoden under Souness, som jeg nå har tilgitt ham for, som skulle tilsi at han ikke er motivert for å spille for klubben. Det er bortkasted tid, og feil bruk av ressurser å prioritere en defensiv midtbanespiller, så lenge vi har Barton og Butt. Det vi trenger er å få på plass Rozenhal, og deretter rette søkelyset mot enda en stopper og helst tre nye backer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 25. Juni 2007, 17:34 »
Nei, nei og nei, og nei og atter nei. Vi trenger en ny defensiv midtbanespiller. Diarra eller noen andre enn Butt. Butt er en fin backup, men ikke mer, ikke nå lenger...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 25. Juni 2007, 17:39 »
skal vi spille med vingbacker og 3 man bak, må vi ha en midtbanespiller som kan være tilbake hele tiden. Jeg tror Butt kan bekle en slik rolle meget bra. Vi kan bruke ham en sesong til, for så å kjøpe en klassespiller. Vi trenger ikke gjøre så mye med midtbanen nå.

Pr. nå klarer vi såvidt å mønstre en backrekke, og det må vi få gjort noe med først. Vi må bruke alle ressurser vi har for å løse dette problemet som vi har hatt i alt for mange år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 25. Juni 2007, 17:49 »
Vel talt, annern.
Vi kan ikke bruke tid på midtbanen nå. Butt er mer enn god nok til å få spille jevnlig for klubben i en sesong til. Spesielt med Allardyce ved roret, som vi alle vet har gjennoplivet mang en avdanket fotballspiller.

Det er livsnødvendig å få på plass et nytt forsvar, og vi har minst fire mann igjen å hente. Gjerne flere. Og i august bør vi helst være så og si ferdig med shoppingen, og konsenterere oss om å få samkjørt et lag. Kanskje kan vi gjøre noe i januar. Da vet vi mer hvordan Butt gjør det, hvordan Sam setter opp laget og om det er nødvendig med noen ny midtbanespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 25. Juni 2007, 18:09 »
Nok en spiller er på vei ut av portene på St.James' Park. Denne gangen er det unggutten Alan O'Brien som forsvinner til den skotske klubben Hibernian for å få førstelagsfotball.

Den hurtige vingen har signert en treårsavtale med skottene, og blir en av mange spillere som Sam Allardyce betegner som "for dårlig" foran neste sesong. O'Brien startet kun én kamp for Newcastle, og spilte totalt ni kamper for klubben i nordøst.

Newutd.no ønsker O'Brien lykke til videre i karrieren!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 25. Juni 2007, 18:46 »
Flott, da er det bare resten av sulamitten(Ramage, Carr og Babayaro) som må ut.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 25. Juni 2007, 19:00 »
Skal O'Brien ut, skal Pattison også.