20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346367 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1245 på: 23. Juni 2007, 13:20 »
Hva skulle vi vel med pappaen til Diego Forlan?
Skal han være med i trenerteamet sammen med psyko-Keane?
Tror nok det var en spøk...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 23. Juni 2007, 13:21 »
Da håper jeg det er én høyreback, to venstrebacker og to midtstoppere.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 23. Juni 2007, 18:31 »
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=320299

Er clubcall.com troverdig? Uansett står det jo at det er fra flere diverse franske medier.......

Er Alou Diarra spilleren Big Sam kan tenke seg i rollen som defensive midtbanespiller!??

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 23. Juni 2007, 18:40 »
Hvorfor er ikke dette skrevet noe om andre steder? Som. f.eks Sky Sports, BBC, Eurosport osv?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 23. Juni 2007, 18:48 »
Står i den franske avisen L`Equipe...

Legger ved denne linken, så kan du lese om du kan fransk.....

http://www.equipe.fr/Football/breves2007/20070623_095521Dev.html

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 23. Juni 2007, 18:50 »
Står i den franske avisen L`Equipe...

Legger ved denne linken, så kan du lese om du kan fransk.....

http://www.equipe.fr/Football/breves2007/20070623_095521Dev.html

Kan dessverre ikke fransk, men L`equipe er vel Frankrikes største avis, og kanskje det ligger noe i dette.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1251 på: 23. Juni 2007, 19:09 »
The list of the clubs being interested in Alou Diarra lengthens a little more. Already courted by Portsmouth, Werder Bremen, Bordeaux and Monaco, the international defensive medium of the Olympic Lyonese would be also on the shelves of Newcastle. According to the Team, Saturday, the finalist of the last World cup would be packed much more by this track than by that driving in Portsmouth. Remain with the Magpies leaders to surrenchérir on the 8,5 million suggested by Portsmouth with the OL.
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 23. Juni 2007, 19:26 »
SkySports var da de første som skrev dette av engelske medier ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 24. Juni 2007, 13:41 »
Liverpool have rejected the chance to re-sign Michael Owen, who was offered by Newcastle in exchange for John Arne Riise and Craig Bellamy. (Various)

Huff og huff.

Kunne egentlig nevnt begge disse to i tråden om hvilke spillere jeg ikke vil se i Newcastle-drakt neste sesong.

Riise er god, men vi kan vel få bedre? Baines, Bridge f.eks...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 24. Juni 2007, 13:44 »
Riise hadde i det minste vært en god forsterkning, men, NEITAKK til en slik deal!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #1255 på: 24. Juni 2007, 16:37 »
Riise er god! Liker ikke typen, men hadde ikke takket nei til en av englands beste backer nei.

En av englands beste backer faktisk.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 24. Juni 2007, 16:46 »
DEN MANNEN SKAL ALDRI KLE SEG I NEWCASTLE-DRAKTA!!!!!!! >:(

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 24. Juni 2007, 16:50 »
Liverpool have rejected the chance to re-sign Michael Owen, who was offered by Newcastle in exchange for John Arne Riise and Craig Bellamy. (Various)

Huff og huff.

Kunne egentlig nevnt begge disse to i tråden om hvilke spillere jeg ikke vil se i Newcastle-drakt neste sesong.

Riise er god, men vi kan vel få bedre? Baines, Bridge f.eks...
Er virkelig Baines og Bridge bedre enn Riise? Jeg synes ikke det!
Riise er vel kansje den LFC spilleren som har spilt flest minutter av samtlige på laget sitt de siste 2 sesongene! Bridge sliter til sammenligning benken i Chelsea, noe han har gjort siden Ranieri fikk fyken. Baines spiller på et mye dårligere lag og har fremdeles litt å bevise før jeg vil karakterisere han som like god eller bedre........ Finnes selvsagt bedre venstrebacker enn Riise her i verden, men jeg mener at Bridge og Baines er dårligere, men ikke dårlige fotballspillere av den grunn. Ville derfor tatt hjertlig imot alle disse 3 spillerne, men jeg mener Riise er best av disse og derfor vil jeg sette han på toppen!

Men det nevnte byttet her er jeg meget kjølig til! For det første vil jeg ikke se Owen dra og for det andre vil jeg definitivt IKKE ha Bellamy tilbake i klubben under noen omstendigheter. Men Riise på venstrebacken er en meget spennende tanke.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 24. Juni 2007, 16:54 »
Bridge syns jeg er mye bedre enn Riise, og kan absolutt danke ut Ashley Cole til året. Har du sett han i det hele tatt i år, Frode? Han har jo vært enormt god!

Baines er kanskje ikke mye bedre enn Riise, men til gjengjeld er han ikke et rasshøl.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 24. Juni 2007, 17:41 »
Selvfølgelig har jeg sett Bridge spille i år, både som ving foran Asley Cole og som back. Men hva har det med saken å si????

På meg virker det mer som at siden Riise har fått karakteristikken "rasshøl" hos enkelte av dere, betyr det at han ikke kan spille fotball ???

At Riise er en av LFC spillerne som har spilt flest kamper for sin klubb de siste sesongene, en klubb som har vært i 2 CL finaler og vunnet den ene, vunnet FA cupen, vært i finalen i Liga cupen (vunnet?), ergo en av Englands og Europas mest suksessrike lag de siste årene (det gjør vondt å si dette!)!

Jeg synes også Riise er bedre enn en benksliteren Bridge (selv om han er god han også), og definitivt bedre enn Baines! Men sistenevnte er jo yngre og sådan har flere år foran seg på fotballbanen, og hvem vet, kansje han blir bedre med årene også?

Som jeg sa i sted EivindI, jeg tar gjerne imot alle disse 3, men jeg mener Riise er best av disse og plasserer han derfor på toppen av listen!

PS! Er du norsk og gjør suksess på fotballbanen blir du automatisk mislikt!?! Har liksom aldri skjønt dette....
« Siste redigering: 24. Juni 2007, 17:44 av Frode »