20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1230 på: 22. Juni 2007, 21:50 »
aktuelle spisser? Mener du spisser som kanskje vi kunne fått tak i, eller spisser som jeg føler er verd 10+?
Ja heia gutta!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 22. Juni 2007, 22:02 »
Uansett.. Poenget er at jeg syns 10MP+ er mye for en spiller som ham. Jeg bare syns ikke han er så sykt god. Ser noen her inne bare tenker mmmm, Bent, 17MP, løp og kjøp. Jøsses, med så mange penger så hadde jeg heller kjøpt 17 unggutter fra rundtomkring, så hadde vi sikkert funnet en som er bedre. Ikke ser jeg at vi trenger han heller.. Vil mye heller kjøpt en "billig" Alan Smith! ..Og da snakker jeg selvfølgelig om vi skulle mista Owen og/eller Martins.
Ja heia gutta!

folesvert

• Gjest
« Svar #1232 på: 22. Juni 2007, 22:27 »
Hva med Juan Pablo Riquelme ... han har jeg alltid likt.
Kald, rolig, god teknikk, gode avslutninger ... masse erfaring.
... så dere målene hans i Boca?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 22. Juni 2007, 22:48 »
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha mer angrepspillere når vi allerede har den posisjonen ganske godt dekket. Owen, Martins, Viduka, Ameobi og Caroll holder i bøtter og spann og vi er en av PL's beste klubber med tanke på utvalg i angrepspillere. Hva skal vi da med Smith og Kanoute? Vi bør heller bruke pengene på forsvarsekka der vi i alle år har slitt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 22. Juni 2007, 22:54 »
Hva med Juan Pablo Riquelme ... han har jeg alltid likt.
Kald, rolig, god teknikk, gode avslutninger ... masse erfaring.
... så dere målene hans i Boca?

Nei nei, og atter nei. Han passer ikke inn i PL. Han hadde en god sessong hos ubåtene (Villareal) men etter det har det neimen ikke vært mye å skrive hjem om. Riquelme har et gudbenådet touch på ballen, men han er også veldig stasjonær og trenger veldig god tid med ballen. Mannen floppet blant annet i Barcelona, noe som hovedsaklig skyldes mangelen å evnen til å jobbe og slite å være bevegelig. For å utnytte Riquelmes kvaliteter optimalt så MÅ Riquelme få en nærmest fri rolle hvor han veldig ofte er helt utenfor det som skjer på banen. Altfor ofte står han igjen et sted på midten og venter til han får ballen. Deretter kan han avgjøre kampen med en utsøkt pasning\dødball eller et skudd for den saks skyld, for så å stå rolig igjen. Riquelme har MYE å bevise etter også ha floppet i Villareal denne sessongen (noe som gjorde at manageren var villige til å selge\slippe ham). Foreløpig har han kun vært utlånt til Boca og hjemlige trakter, og det kan ha løst mye for argentineren i en ellers komplisert sessong. Men jeg er overbevist om at han er en spillertype som ikke passer inn i England, og han er pr dags dato ikke noe å satse på for Newcastle.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 23. Juni 2007, 00:13 »
Riquelme er da en eksemplarisk playmaker og en særdeles god spiller. Synes det er irriterende dette med at de og de ikke passer inn i "engelsk fotball". Dette er fordommer og overtro. Dette er individuelt og man kan egentlig ikke vite om vedkommende passer i engelsk fotball før man har fått vært vitne til det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 23. Juni 2007, 00:16 »
Er veldig enig med deg, Fredrik, men tror kanskje Riquelme kunne fått samme skjebne som Juan Sebastian Veron i ManU. Bare spekulasjoner, selvsagt.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 23. Juni 2007, 00:21 »
Men er det noen som kunne fått Riquelme til å blomstre igjen, bortsett fra en argentisk trener, så tror jeg det kunne være Allardyce. Men bare drømmetenkning.
Men (ble veldig mye men) jeg er ikke helt sikker på om jeg ville hatt han i Newcastle om jeg fikk velge, for spillestilen hans krever ofte 2 defensive sentrale midtbanespillere bak seg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1238 på: 23. Juni 2007, 00:34 »
Riquelme?? Njae..Det er jeg mere veldig skeptisk til.Tror han ville slitt med den røffe spille stilen i england.Tror vell detta hadde blit en sørgen kopi av Veron så jeg ville ikke gått for han.Finne andre der ute som er bedre å ikke minst mere egna for den engelske spillestilen.Er enig med chickenman her.Riquelme er en veldig lat spiller å offrer ikke mye for laget..Så nei..en sånn type spiller er uaktuelt å ha i Newcastle.

djmattis

• Gjest
« Svar #1239 på: 23. Juni 2007, 02:59 »
En ting jeg lurer på er hvor det blir av alle disse millionene av pund vi skulle få av her Ashley til kjøp.
Blir ikke det noe av?
Noen som har noe snaxy info om det?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 23. Juni 2007, 12:32 »
Her er iallefall en som vi slipper å kjøpe... ;D ;D ;D

http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st117076.htm

folesvert

• Gjest
« Svar #1241 på: 23. Juni 2007, 13:03 »
Hva skulle vi vel med pappaen til Diego Forlan?
Skal han være med i trenerteamet sammen med psyko-Keane?

folesvert

• Gjest
« Svar #1242 på: 23. Juni 2007, 13:08 »
... for en tid tilbake var det noen som nevnte Hangeland. Det hadde vært ålreit. Liker typen og liker spillet. Selv om jeg holder med Enga.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 23. Juni 2007, 13:09 »
Ja, men Hangeland har aldri vært linket til oss - og kommer aldri til å bli det heller, håper jeg.

djmattis

• Gjest
« Svar #1244 på: 23. Juni 2007, 13:19 »
Leste et sted at Sam vil hente in 5 forsvarere til foruten Rozenhal...