20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1035 på: 03. Juni 2007, 20:06 »
Leste det nettopp jeg også! Når Parkers overgang til WH er ferdig skriver Barton under for oss!
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 03. Juni 2007, 21:45 »
Tror han skjerper seg egentlig. Han vet dette er hans siste sjanse som profesjonell fotballspiller, regner med at han gjør en innsats for å forbedre ryktet sitt. Hvis han ikke klarer det får han finne seg en ny klubb..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 03. Juni 2007, 21:55 »
Litt stats

http://home.skysports.com/optastats.aspx?clid=43&hlid=OPTA_Manchester_City&cpid=8

Helt klart at Barton er en klasse spiller ut ifra de tallene der. En annen ting som er bra med han er at han er sjeldent skadet, kan spille alle kampene og har et utrolig engasjement i det han driver med.
Bare Sam får "orden" på hodet hans, går vi mot lysere tider på midtbanen i Newcastle
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1039 på: 03. Juni 2007, 21:59 »
En god signering, bare mannen roer seg litt ned mentalt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 03. Juni 2007, 22:33 »
Statsen var meget imponerende og egentlig litt overraskende!:) Han har skoret 7 mål i år, hvis han klarer 3 til er det kjempe bra! Og jeg ser helst at han ikke slår ned medspillere på trening, ellers er det ingenting å utsette på! 8)

folesvert

• Gjest
« Svar #1041 på: 03. Juni 2007, 22:37 »
jaures-and-capaca ...

Noen som kjenner disse? Ikke akkurat blæst om disse da. Ser også at Martins og Owen kanskje går. Kan jo også bli for mange utskiftninger ... eller?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 03. Juni 2007, 22:38 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 03. Juni 2007, 22:42 »
Leste på den skandinaviske siden til City, der var alle lei seg for å se at Barton drar. Han er deres viktigste spiller og de tror han har lært etter den siste episoden med Dabo, så vi får håpe det er sant!

folesvert

• Gjest
« Svar #1044 på: 03. Juni 2007, 22:44 »
Ser ut som om vi tjener masse på spillersalg ... og det snakkes mye om spillere som kommer ganske billig. Skulle vi ikke også få 40 millioner pund til nye spillere. Klin til nå da Big Sam. Er igjen må å få de velkjente Crazy Season Nervene igjen jeg nå ...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 03. Juni 2007, 22:56 »
Leste på den skandinaviske siden til City, der var alle lei seg for å se at Barton drar. Han er deres viktigste spiller og de tror han har lært etter den siste episoden med Dabo, så vi får håpe det er sant!

Glimrende. Dette er informasjon jeg virkelig tar med meg. Cityfansen vet akkurat hvor god han er, og hvis de sier han er god- tror jeg på det...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 03. Juni 2007, 23:05 »
Jeg kjenner selv en City-fan. Og der var Barton hans favorittspiller. Så Barton er absolutt en bra spiller!
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 03. Juni 2007, 23:09 »
Sterke tall på Sky Sports der. Etter det jeg har sett har Barton alt som skal til for en solid midtbanespiller å være. Han er også bedre enn Parker, i tillegg er han 2 år yngre. Wohoo!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 03. Juni 2007, 23:10 »
Med Barton i start 11, i forhold til parker vil vi få et mye bedre angrepsill. Passningene vil gå fremover, og det gleder jeg meg til. Får håbe på et bra samspill med emre?  

Vil de lykkes bedre, en hva parker emre gjorde?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 03. Juni 2007, 23:18 »
klipp og lim fra Wikipedia:

Bartons karriere har til nå vært preget av oppførselsproblemer. Klubben vurderte å sparke ham etter en hendelse på en julefest hvor han stappet en sigar i øyet på juniorspilleren Jamie Tandy. Sommeren etter ble Barton sendt hjem fra en førsesongsturnering i Thailand etter å ha blitt involvert i en kamp med en ung Everton-fan, og også sett i en slåsskamp med lagkamerat Richard Dunne som endte med at Dunne skadet foten etter å ha sparket til en vegg i sinne. Disse hendelsene resulterte i at Barton måtte gå i terapi for å kontrollere raseriet sitt, på ordre fra Manchester Citys manager Stuart Pearce.

30. november 2005 ble Bartons 17 år gamle halvbror, Michael, dømt for mordet på studenten Anthony Walker. Anthony ble drept med øks i juli 2005. Michael Barton vil sitte i fengsel i minst 17 år og 8 måneder.

Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Joey_Barton»