20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #855 på: 24. Mai 2007, 21:04 »
Håper vi drar inn tevez i sommer. Det ville vært en klasse signering.. både ung og en meget god spiller. ¨få denne mannen inn!
Enig! Denne mannen har imponert meg mer og mer jo lenger ut sesongen vi kom, og avslutningen på sesongen hans var fenomenal men 2 mål og 1 assist mot Bolton, og matchvinner på Old Trafford mot ManU!
Håper så inderlig at Alladyce prøver seg på Tevez! LFC er blant lagene som har vist interesse for denne fremragende og talentfulle spissen!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 24. Mai 2007, 21:17 »
Er litt enig med vannvakten at ulempen med Tevez er han er relativt lav, vi har jo allerede mange kortvokste offansive spillere, og i tillegg vil han bli dyr.
Men han kunne helt klart tilført oss veldig mye, og når 4-3-3 først har vært diskutert her før skal det sies at Tevez har meget gode forutsetninger for å spille i en 4-3-3. Han vil deffinetivt gjøre en god figur i alle de tre fremste posisjonene, og i en nødens stund skulle det ikke forundre meg om han kunne gjort en duganest jobb på midtbanen også.

At han vil spille for en storklubb er jo greitt nok det vannvakten, da er han høyst velkommen i NUFC for meg ;)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #857 på: 25. Mai 2007, 10:57 »
At han vil spille for en storklubb er jo greitt nok det vannvakten, da er han høyst velkommen i NUFC for meg ;)

Med det meinte eg at han nok ikkje sjår på oss som ein storklubb. Han snakka jo at han ville til Real Madrid og Barcelona. Og eg ser ennå på dei som storklubber i forhold til Newcastle, men i løpet av 3 år håper eg at vi er et like stor navn og lag som dem
Newcastlesupporter siden 1992

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #858 på: 25. Mai 2007, 11:01 »

Med det meinte eg at han nok ikkje sjår på oss som ein storklubb. Han snakka jo at han ville til Real Madrid og Barcelona. Og eg ser ennå på dei som storklubber i forhold til Newcastle, men i løpet av 3 år håper eg at vi er et like stor navn og lag som dem

3 år så er vi like store som Barca? Det kan du nok bare glemme...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 25. Mai 2007, 11:41 »

Hehe, skjønte poenget ditt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 25. Mai 2007, 11:54 »
Nok en stopper til Pompey

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=468500&CPID=8&clid=33&lid=2&title=Pompey+pick+up+Hermann&channel=football_home&
Skulle akkurat til å poste det samme, ikke det at verken Hreidarsson eller Distin holder Campbell-nivå, men kanskje har Redknapp begynt å innse at han ikke klarer å holde på Sol Campbell?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 25. Mai 2007, 11:57 »
Nok en stopper til Pompey

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=468500&CPID=8&clid=33&lid=2&title=Pompey+pick+up+Hermann&channel=football_home&
Skulle akkurat til å poste det samme, ikke det at verken Hreidarsson eller Distin holder Campbell-nivå, men kanskje har Redknapp begynt å innse at han ikke klarer å holde på Sol Campbell?

Nå er det bare å håpe at smørbukken også skriver under snart. Da har de 6 stoppere. Noe som må føre til et "salg" av Sol.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 25. Mai 2007, 12:01 »
Redknapp sa visstnok på skysports i går at de ikke ville la Sol gå selvom de fikk inn 2-3 nye stoppere. Det er mer sannsynlig at Prims osv går.

Lurer på når vi skal gjøre vår første signering?? ???

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 25. Mai 2007, 12:10 »
Redknapp sa visstnok på skysports i går at de ikke ville la Sol gå selvom de fikk inn 2-3 nye stoppere. Det er mer sannsynlig at Prims osv går.

Lurer på når vi skal gjøre vår første signering?? ???
Utålmodig? Vi bør ikke bruke like lang tid på vår første signering som Roeder gjorde ifjor sommer, men det fortsatt tidlig sommer (eller vår i visse deler av landet vårt tydligvis  :() og hittil så har ikke de helt store overgangene skjedd. Nå er vel Big Sam såvidt tilbake fra ferie i Frankrike, eller er han der fortsatt? Ting skjer nok snart...  ;)

Om Redknapp VIL la Campbell gå er jo en ting, en annen ting er om han vil holde ham i klubben mot hans ønske dersom Sol faktisk vil forlate klubben. Jeg håper at det er det som er grunnen til at Redknapp nå kjøper det første og beste han kan få tak i av stoppere.
« Siste redigering: 25. Mai 2007, 12:16 av chickenman »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 25. Mai 2007, 12:14 »
Jeg er ikke så veldig utålmodig egentlig, men jeg gleder meg til vi er i gang!:)

Det jeg er redd for er at oppkjøpet av Newcastle skal sette drøye ut lenge, og at det vil hindre overganger. Big Sam skal visstnok være tilbake fra Frankrike nå, så det første kjøpet er nok ikke mange ukene unna.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 25. Mai 2007, 12:17 »
Gleder meg til vi "er i gang" jeg også, men vil heller vente litt på Baines enn å hente det første og beste som er tilgjenglig (altså Hreidarsson ). ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 25. Mai 2007, 12:20 »
Jeg er ikke så veldig utålmodig egentlig, men jeg gleder meg til vi er i gang!:)

Det jeg er redd for er at oppkjøpet av Newcastle skal sette drøye ut lenge, og at det vil hindre overganger. Big Sam skal visstnok være tilbake fra Frankrike nå, så det første kjøpet er nok ikke mange ukene unna.

Tipper Baines er klar innen 10. juni :-) Jeg tar dette med knakende ro da vi har en manager i Big Sam. Ashley skal heller ikke legge seg bort i transfers i sommer bortsett fra å spytte inn penger :-)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #868 på: 25. Mai 2007, 12:23 »
Ashley skal heller ikke legge seg bort i transfers i sommer bortsett fra å spytte inn penger :-)
Det må han vel nesten få lov til....

Jeg er også noe roligere med tanke på sommerens overganger når det er Sam Allardyce som sitter i managerstolen og ikke Glenn Roeder.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #869 på: 25. Mai 2007, 12:46 »

Oppkjøpet vil ikke være over i løpet av de neste dagene- Dette vil ta i allefall 2-3 uker.
Først skal styret få et offisielt tilbud (noe de vel har fått nå), så skal de komme med sine anbefalninger overfor aksjonærene. I tillegg skal det sendes ut brev/info/tilbud pr post til alle aksjonærene. Disse skal så ha rimelig tid til å vurdere budet og komme med sitt svar.

Alt dette er ikke over på et blunk. Så en artikkel en eller annen plass (Icnewcastle tror jeg). Der antydet de at tilbudet TIDLIGST var i hende på aksjonærene i slutten av neste uke, kanskje ikke før i uka etter.

Men tror ikke at oppkjøpet vil ha noe særlig negativ effekt på evt signeringer. Hvis styret har godkjent en viss sum til overganger forsvinner ikke de pundene over natta. Skal han ikke få bruke de må vel styret sette ned foten, noe jeg aldri i mine levedager kan tenke meg at de gjør.

Tror nok at vi har de 2 første signeringen på plass i løpet av de neste 3 ukene.