20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #840 på: 24. Mai 2007, 13:49 »
Jeg mener fortsatt Baines er den ideelle mannen til å løse vårt venstreback problem, og jeg mener han er verdt å hente uansett om vi har 40 eller 15 mil. pund å handle for i sommer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 24. Mai 2007, 14:00 »
Jeg mener fortsatt Baines er den ideelle mannen til å løse vårt venstreback problem, og jeg mener han er verdt å hente uansett om vi har 40 eller 15 mil. pund å handle for i sommer.

Han ble også kåret til årets spiller av Wigan supporterene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 24. Mai 2007, 14:02 »

Må være en stund siden en venstreback ble kåret til årets spiller av Newcastle supporterne?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 24. Mai 2007, 14:12 »

Må være en stund siden en venstreback ble kåret til årets spiller av Newcastle supporterne?

Kan ikke huske sist vi hadde en god venstreback. Selv under Keegan tiden var backene det svakeste leddet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 24. Mai 2007, 14:23 »
Husker jeg var fornøyd da Warren Barton ble presentert i den nydelige drakta vår (som vi hadde da), man han spilte vel uansett på høyre? På sitt beste må han ha vært en av de bedre backene vi har hatt på lenge...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #845 på: 24. Mai 2007, 14:36 »
Barton var grei... Steve Howey var vel ikke heller så aller verst...?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 24. Mai 2007, 14:37 »
Husker jeg var fornøyd da Warren Barton ble presentert i den nydelige drakta vår (som vi hadde da), man han spilte vel uansett på høyre? På sitt beste må han ha vært en av de bedre backene vi har hatt på lenge...

Han var jo en av Englands mest lovende da  han spilte i Wimbledon. Keegan punget ut £5 millioner for han, men ble aldri den høyrebacken vi hadde håpet på. Han fikk et par landskamper når han spilte i Wimbledon, men de ble det straks slutt på etter at han ble Newcastle spiller. Gjorde mye rart og Steve Watson tok plassen til Barton etter et par sesonger. Barton ble også brukt sentralt på midtbanen under Kenny Dalglish. Utrolig nok.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 24. Mai 2007, 14:39 »

Howey var midtstopper, og dannet par med Darren Peacock under Keegan.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 24. Mai 2007, 14:40 »

For ikke å glemme Phillip Albert, som hadde sin egen måte å spille stopper på....  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 24. Mai 2007, 14:43 »

For ikke å glemme Phillip Albert, som hadde sin egen måte å spille stopper på....  :)

Utrolig spiller, som også bli brukt som defensiv midtbanespiller. Hadde vært utrolig med en slik offensiv stopper i dag. Carvalho minner meg litt om Albert med sine raid framover på banen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 24. Mai 2007, 14:45 »
Tror vi kommer til å kline til med 3 nye forsvarere, en av de Ben Haim og den andre tror jeg blir Baines. Høyrebekken er jeg usikker på. Blir spennende å se.

Ellers tror jeg vi henter Bent,Viduka og en ny midtbanespiller, muligens sentral siden vi sliter endel med skader der(Emre, Parker). Kanskje Barton hvis han får roa seg.

Uansett så er det lenge siden det føltes så deilig å være Newcastle supporter. Herlig! Gratulerer med oppkjøp alle sammen ;D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 24. Mai 2007, 16:59 »
Enig i at Zigic ville vært en utrolig signering. Hvis det er sant at vi får 40mp å handle for, så må vi kjøpe zigic å drite i viduka. Han er vell bare 26 år også? I januar eller sist sommer ble det spekulert i en prislapp på ca 10mp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 24. Mai 2007, 17:55 »
Håper vi drar inn tevez i sommer. Det ville vært en klasse signering.. både ung og en meget god spiller. ¨få denne mannen inn!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #853 på: 24. Mai 2007, 17:58 »
Ja men Tevez er ønsket av både Real og Barca, og sikkert en hel haug av andre store lag. Dessuten vil Tevez til en toppklubb, noe som sier seg selv imed at han er en av verdens beste spillere.
Han vil neppe til oss, da kunne han jo like gjerne blitt i West Ham
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #854 på: 24. Mai 2007, 18:39 »
Grunner til at eg ikkje vil ha Tevez:

- han vil spille for ein storklubb
- han blir alt for dyr
- han er lav, vi har nok av dei spissane
Newcastlesupporter siden 1992