20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #825 på: 23. Mai 2007, 15:08 »
Teamtalk melder at Viduka visstnok nærmer seg Harry Redknapps Pompey.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #826 på: 23. Mai 2007, 15:21 »
Chris Riggot skal visstnok være linket til Newcastle. Har ikke sett han så mye, men han skal visstnok ha slitt med skader og lite spilletid i Middlesbrough. Ønsker ikke et nytt skadevrak og en middelmådig spiller!
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=40552

Samtidig er Distin klar for Pompey, en overgang som gjør at Campbell kan komme til oss!
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1028890,00.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 23. Mai 2007, 16:51 »
Hvor mye penger tror dere vi har å handle for i sommer? 

La oss si at vi har 15 mp, og Viduka og Ben Haim går i vasken.
Da blir det 15 mp fordelt på 4 forsvarspillere og 1 spiss. Lukter ikke klasse signeringer av de tallene der.  3mp pr spiller..

Tror vi blir nødt til å selge Martins til Juve for å finansiere spillerkjøp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #828 på: 23. Mai 2007, 17:49 »
Er jo mange spillere som er på free transfer, så det e ikkje noge problem. Trenger ikkje klassesigneringer for at et lag skal fungere sammen.
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 23. Mai 2007, 19:13 »
Kjenner jeg Shepherd godt nok, så skal ikke allardyce være nødt til å selge Martins av økonomiske grunner. Shepherd har alltid stått 100% bak nye managere. Eneste unntaket er vel sommeren 97, da klubbkassa var totalt bunnskrapt, og vi måtte ta til takke med gamle, avdankede Liverpool-spillere.

Vi trenger ikke kjøpe spillere i tosifret millonklassen, for å lykkes. Jeg er ganske så sikker på at Shepherd har avsatt mer enn nok penger til at Allardyce skal klare å totalrenovere forsvaret, uten å måtte selge Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #830 på: 24. Mai 2007, 05:11 »

Hvor mye penger tror dere vi har å handle for i sommer? 

La oss si at vi har 15 mp, og Viduka og Ben Haim går i vasken.
Da blir det 15 mp fordelt på 4 forsvarspillere og 1 spiss. Lukter ikke klasse signeringer av de tallene der.  3mp pr spiller..

Tror vi blir nødt til å selge Martins til Juve for å finansiere spillerkjøp.

Nei..Vi blir så absolutt ikke nødt til å selge Martins for å finansiere kjøp til forsvaret.Hvorfor skulle det ikke lukte "klasse signeringer" av det? bare fordi eller HVIS(Selvom jeg er ganske sikker på at shepard vill gi mere enn det til spille kjøp) vi har 15 mp ?Noe som heter å kjøpe klokt .Kjøpe smart.Behøver ikke punge ut med all verdens  av store summer hele tia  for å kjøpe klassespillere hele tiden.Gratis signeringer eller ha et øye for å kjøpe de rette spillerne til gode priser også er jeg enig med Joakim her.Behøver så absolutt ikke å punge ut med store summer for å få en eller flere klasse spillere.Det er bullshit!.Men handler mere om å ha et øye for gode spillere til gode priser å gjøre det til gode kjøp som igjen utgjør forskjellen fra flopp til suksess..Noe jeg har stor tro på og vet at detta er en av MANGE Big Sams styrker.Han ser å vet hva kvalitet er å VET hva som trengs for å styrke stallen.Selv med små middler kan han få mye ut av.
« Siste redigering: 24. Mai 2007, 08:48 av BallaJazz »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 24. Mai 2007, 09:32 »
Noen må vi iallefall selge. Vi klarer ikke å få 5 gode og riktige spillere til 15 mill etter min mening. Utenom gamle spillere som Big Sam gjør gode igjenn. Men det er vell ikke slikesigneringer vi vil ha? Mange vil f.eks ha Baines på backen, og da ryker nesten halve budsjettet. Men vi kan jo kanskje klare å finne en venstreback fra sveits eller et annet land, men da tar vi en større risiko.

men det er godt mulig vi får mer 15mp. Iallefall med nye eiere:)
« Siste redigering: 24. Mai 2007, 09:35 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 24. Mai 2007, 09:54 »
Selg Scott Parker, Owen og Duff. Alle har vært plaget med skader og tjener utrolig med gryn. Tror vi får Ben, men det sa jeg om Sidwell også da..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #833 på: 24. Mai 2007, 10:18 »
Etter gårsdagsens oppkjøp ryktes det om 40 MP å handle for i sommer!:) Får håpe Big Sam er flinkere til å forvalte pengene enn det Souness var!

djmattis

• Gjest
« Svar #834 på: 24. Mai 2007, 12:04 »
40 mp.

shit da kan vi kjøpe TEVEZ DA!!!!
for 40 mill, haha YEAH!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #835 på: 24. Mai 2007, 12:20 »
Fy faen, visst det stemmer skal det DANSES I GATENE! Også i Norges hovedstad!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 24. Mai 2007, 12:28 »
Etter gårsdagsens oppkjøp ryktes det om 40 MP å handle for i sommer!:) Får håpe Big Sam er flinkere til å forvalte pengene enn det Souness var!

Link?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #837 på: 24. Mai 2007, 13:13 »
Newcastle United have held talks with Belgium's Germinal Beerschot over striker Francois Sterchele.
The 25 year-old has struck a superb 21 goals in 28 league games this season and has attracted enquiries this week from Newcastle and Italy's Udinese.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #838 på: 24. Mai 2007, 13:19 »
Viss det stemmer at vi får 40 mill £ og handle for er jeg snudd nok en gang.
Jeg har tideligere vært i mot å kjøpe en ny spiss, men da vil jeg at vi henter Nikola Zigic til klubben. Han vil passe perfekt inn i lag med Martins og Owen topp.

Så får vi også handle inn EN nye midtbane spiller, en som kan være en blanding mellom kant og sentral, en type Gerrard. Så må vi få inn en og kanskje to nye stoppere samt en høyre og en venstreback som er veldig gode offansivt.
Da ser jeg for meg at vi spilleren en 4-3-3 RBK.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 24. Mai 2007, 13:45 »
Big Sam Eyes Baines SwoopMay 24 2007

By Lee Ryder, The Evening Chronicle

Newcastle United could make Wigan left-back Leighton Baines the first signing of a cash-laden era at St James' Park.

The 22-year-old Merseysider is thought to be high on the Toon shopping list, with the defender keen on progressing his career on the bigger stage.

And should sports tycoon Mike Ashley be successful in his takeover bid, then the chances of landing Baines would undoubtedly increase.

Baines' £5m price tag would be a drop in the ocean for the 42-year-old billionaire, who is now being branded the Geordie Roman Abramovich.

Baines apparently feels that he has taken his career as far as he can with the Latics. He is concerned he will not progress into the full England set-up after 11 under-21 caps, having been overlooked by Steve McClaren in recent squads, unless he moves to a bigger club.

New Toon boss Sam Allardyce is believed to be a long-time admirer of Baines and it is no secret that United are seeking a new left-back, with Celestine Babayaro's future on Tyneside uncertain.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."