20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #780 på: 20. Mai 2007, 16:59 »
Selge parker for 7??
Off og off.. Kaptein og den som jobber MEST??

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 20. Mai 2007, 17:01 »
Tribalfootball................

Men hadde vi fått 7mp for Parker skulle vi selvsagt solgt.

Tribalfootball linker bare til andre sider, i dette tilfellet tror jeg det var Independent.
Stemmer! Leste artikkelen i The Independent tidligere idag, og kan jo også si at det ikke er første gang Parker blir linket med et gjensyn med sin gamle sjef fra tiden i Charlton, Alan Curbishley!

I den samme artikkelen er det blant annet nevnt at West Ham avslo et bud fra Wigan på Matthew Ethrington på 3 mill. pund, da de ikke vil gjøre handel med Wigan grunnet negative uttalelser om West Ham fra Wigan formann Dave Whelan den siste tiden! ;D

Ikke at jeg er interessert i denne spilleren, ville bare nevne det da jeg synes at dette var litt sært og det kan virke som at disse søksmålstruende klubbene bare kan glemme å hente spillere fra West Ham! Gretne gamle gubber!!  ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 20. Mai 2007, 17:11 »
Usikker på hva vi bør gjøre med Parker, han er knallgod når han er i form, så egentlig tror vi tjener best på å ha han her. Dessuten er han britisk, det liker jeg:) Men 7 millionerpund er jo penger det også! ;D

Her er min ønske liste for i sommer:

Tal Ben Haim
Wayne Bridge
Mark Viduka
Kevin Nolan
Sol Cambell

Ut:
Luque
Dyer

Dette burde være VELDIG gjennomførbart da vi kun trenger å betale for Bridge pluss noen kroner for Cambell. Hvis Owen eller Martins forsvinner så håper jeg vi går for enten Bent, Nugent eller Anelka.

Dette ville vært min startoppstilling!

.................Given...............
Haim - Cambell - Tayls - Bridge
............Parker....Nolan..........
Milner............................Duff
......................Martins.........
...........Owen.........................

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 20. Mai 2007, 17:27 »
Det forsvaret er helt perfekt, men jeg er redd det kan bli vanskelig å skaffe Wayne Bridge. De to andre skal gå greit.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 20. Mai 2007, 17:35 »
Usikker på det jeg også. Dette er hvertfall den 4 sommeren vi er linket til Bridge, så hvis ikke vi får han i år så får vi han ALDRI!

Evt. alternativer er jo selvsagt Baines og Bale, men jeg tror Bridge ville vært det beste valget. Hvis ikke må vi se andre steder...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 20. Mai 2007, 17:46 »
En ny venstreback må ihvertfall inn. Førstevalget mitt er også Bridge, men får vi ikke han synes jeg Marcell Jansen, Nicky Shorey og Marek Jankulovski burde være høyaktuelle, siden flere andre storklubber jager Baines og Bale.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 20. Mai 2007, 17:49 »
Usikker på det jeg også. Dette er hvertfall den 4 sommeren vi er linket til Bridge, så hvis ikke vi får han i år så får vi han ALDRI!

Evt. alternativer er jo selvsagt Baines og Bale, men jeg tror Bridge ville vært det beste valget. Hvis ikke må vi se andre steder...

Vi vil ihvertfall ha en venstreback med etternavn på "b" før neste sesong, håper jeg...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #787 på: 20. Mai 2007, 18:00 »

Vi vil ihvertfall ha en venstreback med etternavn på "b" før neste sesong, håper jeg...

Babayaro?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #788 på: 20. Mai 2007, 18:02 »
Bernard?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 20. Mai 2007, 18:21 »
Hehe. Tenkte nå mer på Bale, Bridge og Baines.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 20. Mai 2007, 22:14 »
Mye tyder på at Manchester Citys Sylvain Distin blir klar for Portsmouth i løpet av kort tid. Dette kan bane vei for at Sol Campbell flytter nordover til Newcastle. Campbell skal selv være meget positiv til tanken.

Campbells kjæreste kommer fra Tyneside, og dette skal visstnok veie tungt for den 33 år gamle midtstopperen som tidligere har spilt for Tottenham og Arsenal. Det faktum at Sylvain Distin antakeligvis signerer for ?Pompey? er med på å helle bensin på overgangsbålet.

Sulzeer Jeremiah Campbell, bedre kjent som Sol Campbell, skrev under på sin første profesjonelle kontrakt med Tottenham den 23. september 1992. Ni år senere forlot han Tottenham og gikk til Arsenal, hvor han spilte fem sesonger. Sommeren 2006 signerte han for Portsmouth.
Sol Campbell debuterte på det engelske landslaget mot Ungarn den 18. mai 1996, og han har spilt 67 landskamper, og scoret 1 mål, for England.

Det er nå liten tvil om at Sam Allardyce tar Newcastles forsvarsproblemer på alvor. Allardyce er på tiden på ferie med familien, og noen signeringer vil nok ikke skje før om et par uker.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 20. Mai 2007, 22:19 »
Fantastisk om Campbell kjem. Kanskje den beste stopparen i øyeblikket vi har mulighet til å få tak i. Skulle helt klart vore henta for eit år sidan. Den tanken til Roeder om eit lag av berre unggutar har eg lita tru på uansett.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 20. Mai 2007, 22:22 »
Jeg kan ikke i løpet av mine 14 år som newcastlesupporter huske at vi har hatt et velfungerende forsvar. Ikke under Albert, Barton, Beresford, Hughes, Dabizas eller Woodgate.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #793 på: 20. Mai 2007, 22:23 »
Tror heller ikke at Sam Allardyce vil lykkes så veldig i det heller. Henter han Ben Haim blir han sikkert et av våre nye mobbeofre, og det samme med Nicky Hunt. Sol Campbell vil sikkert være en stor helt i begynnelsen, før han ender opp på samme måte som Boumsong.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 20. Mai 2007, 22:24 »
Tror heller ikke at Sam Allardyce vil lykkes så veldig i det heller. Henter han Ben Haim blir han sikkert et av våre nye mobbeofre, og det samme med Nicky Hunt. Sol Campbell vil sikkert være en stor helt i begynnelsen, før han ender opp på samme måte som Boumsong.

Tør jeg spørre hvorfor du tror dette? Ser ikke helt likheten mellom Boumsong og Campbell heller...