20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #720 på: 17. Mai 2007, 01:19 »
hvis vi absolutt skal ha viduka kan vi liksågodt beholde sibierski isteden. jeg ranker de likt hvertfall

BallaJazz

• Gjest
« Svar #721 på: 17. Mai 2007, 01:27 »
Viduka er "ok" som backup spiller men thats IT.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #722 på: 17. Mai 2007, 11:51 »
Her er shoppinglista til Big Sam ifølge teamtalk: Viduka, Samuel, Campbell, Ben Haim, Fernandes og Hyypia hvis ikke Campbell kommer.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2132012,00.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 17. Mai 2007, 15:25 »
Ranker Viduka som endel bedre enn Sibierski. Viduka har mye større spisskomptense som goalgetter, og har hatt en ganske god sesong i år sammenlignet med den spilletiden han har fått. Kunne vært en god backup!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #724 på: 17. Mai 2007, 15:27 »
Heller Pizzaro enn Viduka.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #725 på: 17. Mai 2007, 15:31 »
Hvis ikke så skal jo Arsenal muligens kvitte seg med  Reyes
* Senderos
* Flamini
* Song
* Gilbert
* Almunia
* Aliadiere
* Baptista

Dere snakker om Viduka? Jeg ville heller mye mere ha sett Bapista!!.Hva sier dere andre? Bapista eller Viduka? For meg hadde det vært ingen tvil.Såklart Bapista:).Ellers hva med Flamini eller Song?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #726 på: 17. Mai 2007, 15:40 »
Bapista? Nei takk. Viduka er en mye mer kyndig og bearbeidet spillertype enn det Baptista noensinne vil bli.

Og for å si det på en annen måte også: Jeg tåler ikke Baptista. Verken som spiller eller som person. Og vil ikke Baptista bli litt, bare litt, dyrere enn Viduka?

Reyes er jo også god, men han er også selvgod, og vil nok til en større klubb enn Newcastle. Arsenal var jo heller ikke godt nok for ham.
« Siste redigering: 17. Mai 2007, 15:42 av geordie-olav »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 17. Mai 2007, 16:11 »
Baptista er jo uansett utelukket, han reiser tilbake til Spania, var altfor kaldt i England mente han, og det i London, som ligger et par km sør for Newcastle
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #728 på: 17. Mai 2007, 16:16 »
Ok.Da kan man bare stryke Bapista da ja.Men Gudjohnsen har jo vært linka til oss men havner nok all sannsynelig i Man Utd ?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #729 på: 17. Mai 2007, 16:27 »
Baptista er jo uansett utelukket, han reiser tilbake til Spania, var altfor kaldt i England mente han, og det i London, som ligger et par km sør for Newcastle

Haha, der kan man se.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 17. Mai 2007, 16:29 »
Arsenal sin midtstopper Phillipe Senderos er i Allardyce sitt søkelys skal vi tro denne linken her!
Håper vi sikter høyere enn dette! Har sett Arsenal en del ganger denne sesongen, og har derfor også sett Senderos spilt ganske svakt i et par av de få sjansene han har fått i år. Ikke en spiller jeg vil ha til Newcastle, med mindre han er eneste alternativ!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 17. Mai 2007, 16:44 »
Senderos har fart som en meitemark.

Ben Haim - kr 0
Cambell   - 1,5

Da har vi 3 MEGET solide midtstoppere.

Ser ellers at Parker blir linket til West ham i en 8 mil overgang. Det er useriøs kilde http://www.tribalfootball.com/article.php?id=39722
Hvis vi får 8 mill for Parker har vi penger til å fiksa backproblemet. Jeg synes vi burde gå for å selge ham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #732 på: 17. Mai 2007, 17:02 »
Senderos er ikke noe å satse på .Ellers så synes jeg Andrew Davies i Middles ville vært et ok alternativ.Hva med Distin?? Eller Hatem Trabelsi som nå er fri for kontrakta si i City?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #733 på: 17. Mai 2007, 17:34 »
Senderos er Bramble 2...

Olav, sportslig sett ville du vel heller hatt Baptista enn Viduka?
Jeg ville veldig gjerna hatt ham i alle fall.

Reyes vil hjem til Spania så han er utelukket.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 17. Mai 2007, 18:47 »
Det gjør meg ikke mye om Parker går. Han har mye, men er ikke særlig teknisk og han har ikke pasningsfot. Barton eller Nolan eller en annen klassespiller ville gjort seg sammen med Emre. Nå trenger jo ikke Parker en solid pasningsfot hvis han blir brukt i den posisjonen han er best i da, som er defensiv midtbane(anker). Men men...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg