20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #705 på: 16. Mai 2007, 16:08 »
ANAL Oliver i dagens Chronicle.

There is talk in the Midlands of United making a move for Aston Villa left-back Jlloyd Samuel while Allardyce plans to talk to Reading's out-of-contract midfielder Steve Sidwell in the next couple of days.

But my information is that Sidwell, who told United he would be joining them, will now make a £50,000 a week switch to Chelsea.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #706 på: 16. Mai 2007, 16:14 »
Rart valg av Sidwell, egentlig.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #707 på: 16. Mai 2007, 16:15 »
Min ønskeliste:
Vback: W Bridge og L Baines
Stoppere: S Campbell, Ben Haim
Hback: A Young/ G Johnson
Midtbane: J Barton og S Sidwell/ K Nolan
Spiss: M Viduka

Ut:
Babayaro, Ramage, Emre, Solano, Luque og Sibierski

Babayaro og Ramage fordi de er for dårlige. Emre fordi vi trenger penger og plass til Barton og Sidwell/Nolan. Vil gjerne ha litt mer muskler inne på midtbanen. Solano fordi han ikke er god nok lenger, løpskapasiteten og farten holder ikke PLnivå lenger. Luque tror jeg ikke passer inn i PL, og Sibierski er for gammel.

an sparker ikke Bobby Robson??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 16. Mai 2007, 16:17 »
Vi får nok Nolan. Tror vi bare kan glemme Sidwell nå.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #709 på: 16. Mai 2007, 17:05 »
Inn:
Baines
Bridge
Campbell
Ben Haim
Nolan
Bent/Viduka
En god høyreback

Ut: Alt daukjøtt.

Håper vi kan mønstre dette laget når sesongen 07/08 sparkes igang:

Given
God høyreback  Taylor   Campbell   Bridge/Baines

Milner              Parker        Nolan      Duff

Owen/Bent/Viduka     Martins/Bent/Viduka

Benk: Harper, Ben Haim, Baines/Bridge, Bent/Viduka/Martins/Owen, Emre
Howay the Lads!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 16. Mai 2007, 19:10 »
enig med de fleste her, utenom viduka og ljungberg.. skjønner ikke hvorfor dere vil ha slike slitte gamlinger

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 16. Mai 2007, 19:11 »
Får vi Viduka på free transfer kan man vel ikke klage over det? Viduka er jo en glimrende spiss!

Og Ljungberg er en fantastisk fotballspiller, som ville kommet rett inn på førsteelleveren vår. Men jeg liker bare ikke svensken, har noe imot ham.

djmattis

• Gjest
« Svar #712 på: 16. Mai 2007, 20:11 »
Til og med jeg som svenske tviler på Ljungberg, er bare noe som ikke går å forklare.
Eneste positive er at det blir mere om newcastle på nyheten, hvertfall i sverige.
Han er jo god, men en spiller som er så mye skadet til og med i Arsenal kanskje ikke passer helt hos oss..
Av merkelige grunner :D

BallaJazz

• Gjest
« Svar #713 på: 16. Mai 2007, 20:20 »
Viduka glimrende spiss??.Der er jeg sterkt uenig med deg i.Jeg skulle gjerne sett en spiss som besitter kvaliteter på toppen ,Viduka er "ok" som på benken til å komme inn par min før slutt osv men ingen spiss for første laget.HVIS vi skal ha ambisjoner om å kjempe blandt topp 5 neste sessong så er Viduka langt langt ifra god nok.Hva jeg mener er kvalitet er Anelka ;).Det hadde vært noe å fått ;D.Anelka derimot er en GLIMRENDE spiss ellers så er det plenty med alternativer av spillere som vill tillføre å gjøre troppen bedre å det er jo det vi trenger.Spillere som kan heve laget .Ikke spillere som ligger på "Middels" å nedover som fore eks Viduka er.Jeg kan nevne noen få alternativer som er mye mye bedre enn Viduka:. Anelka,Diouf,Yakubu,Harwood,Vassel,Tevez,Bent.Plus at vi har ung gutten Carrol som jeg håper på vill få mere sjangsen på første lags spill under Big Sam ellers så kunne jeg mere enn gjerne ha sett Ljungberg i Newcastle.Er vell 30 nå han? og har fortsatt noen år igjen på topp selvom han HVIS han forsvinner vill nok forsvinne til en av de "store".

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 16. Mai 2007, 21:55 »
Jo, Viduka er en glimrende spiss.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #715 på: 16. Mai 2007, 22:12 »
Han var en glimmrende spiss ;).Over the hill nå.Som nevnt..Finnes mye bedre som kan forsterke troppen enn  en middelmådig spiller som Viduka er.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 16. Mai 2007, 23:39 »
En gratis viduka er et veldig godt alternativ til 3 spiss eller target man i kamper hvor vi trenger det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 16. Mai 2007, 23:52 »
En gratis viduka er et veldig godt alternativ til 3 spiss eller target man i kamper hvor vi trenger det.

JA. Nettopp.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 17. Mai 2007, 00:24 »
Ladbrokes gir 5,0 i odds på at Ben Haim blir Big Sams første signing.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 17. Mai 2007, 00:48 »
The Times 17.05

The departure of four ? albeit limited ? defenders illustrates where Allardyce?s priorities will lie in the transfer window, particularly with Celestine Babayaro also looking vulnerable. Sol Campbell has emerged as a target for Newcastle, who employ only two centre halves with experience ? Steven Taylor, 21, and Peter Ramage, 23 ? but they can hardly be regarded as veterans.

?I certainly think we need four or five [new players],? Allardyce, who was expected to follow up Newcastle?s interest in Mark Viduka, of Middles-brough, said. ?Then it depends on how we go talking to the lads who are already here and whether they want to stay. There?s obviously some resources there to bolster the squad. But it?s very important that we recruit the best players possible and not always look for the big name all the time, as Newcastle have done in the past.?