20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #525 på: 09. April 2007, 23:33 »
Er ikke Marek Jankulovski midtbanespiller da? Husker han som en hardtskytende midtbanespiller i Udinese, men kan selvfølgelig være jeg tar feil!?
Uansett, han må da være nærmere 30 år eller mer, minst! Mener å hørt han sitt navn lenge ihvertfall!

Martins1337

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #526 på: 09. April 2007, 23:36 »
Han står oppført som forsvarsspiller på Milan sine hjemmesider, og har spilt venstreback og noen ganger høyreback i de gangene jeg har sett Milan kamp denne sesongen (minst 7-8 ganger). Er langt ifra den mannen jeg ønsker meg mest, nevnte han bare som et alternativ.
Han er 29 år forresten, født i 1977, så neppe noen mann for den lengre framtid, men har uansett et par gode år igjen på fotballbanen

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 11. April 2007, 16:46 »
På Football Manager 2007 er Marek Jankulovski oppført som venstre back/venstre vingback men han kan i tillegg bekle flere posisjoner; Midtbane, høyreback osv...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #528 på: 12. April 2007, 09:54 »
Edu i lyn synes jeg vi burde se litt nærmere på.Ellers så er den ny innkjøpte trioen fra Elfenbenskysten til rbk noen vi burde følge med på videre.Meget store talenter!.Hva med Americanske Freddy Adu? Forsvar .Hva med å prøve å hente Distin tilbake?Darren Bent synes jeg vi også burde prøve oss på som også tidligere flere ganger er nevnt fra før.Yakubu er helt klart også en spiller jeg mener er god nok for oss.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #529 på: 12. April 2007, 10:37 »
Yakubu er en god spiller ja.

Men Adu?Har blitt stille rundt det amerikanske stortalentet de siste årene. Han skulle jo være tidenes talent, visstnok. Han er en bror, Fro Adu, som også skal ha et visst talent.
Carr har altfor få landskamper for England!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #530 på: 12. April 2007, 11:00 »
Ja må innrømme å si det selv at jeg vet ikke så veldig mye om Adu nå for tiden men "var" jo et meget stort talent.Noe som vet mere om han? Har han tapt seg?Hva med forsvar spilleren Andrew Davis i Middb?
« Siste redigering: 12. April 2007, 11:02 av BallaJazz »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #531 på: 14. April 2007, 00:09 »
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 14. April 2007, 00:26 »
Det er en klassespiller, men er vel ikke den plassen vi trenger å forsterke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 14. April 2007, 00:29 »
Enig. Men sikler etter forsterkninger i alle ledd. FORSVAR er viktigst til sommeren, samt en spiss till når Owen ramler sammen igjen (sikkert!)
Who else...... Alan Shearer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #534 på: 15. April 2007, 11:45 »
I følge People vil Wenger bytte Gilberto Silva + cash mot Parker!

Hadde ikke vært meg imot!

ManU skal visstnok være ute etter Michael Owen, og han skal ha en ''release-clause'' på 12mill£. Dette tviler jeg egentlig på. Men allikevel, men kan aldri vite med Shepherd.  ::)
« Siste redigering: 15. April 2007, 11:47 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 15. April 2007, 13:43 »
I følge People vil Wenger bytte Gilberto Silva + cash mot Parker!

Hadde ikke vært meg imot!

ManU skal visstnok være ute etter Michael Owen, og han skal ha en ''release-clause'' på 12mill£. Dette tviler jeg egentlig på. Men allikevel, men kan aldri vite med Shepherd.  ::)

Hadde sagt ja takk til begge deler der jeg altså. Heller Bent enn Owen. Førstnevnte er ung, ikke høyt lønnet og lite skadet. Det motsatte av Owen.. Og jeg tro Bent på kan bli en skikkelig målspiss hvis han kommer på et bedre lag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 15. April 2007, 14:59 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #537 på: 16. April 2007, 17:53 »
Hva i helvete er galt med Parker? Den som har ofret seg mest for laget denne sesongen som forrige. Det er slike spillere vi trenger på laget!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 16. April 2007, 17:56 »
Owen på vei til Man Utd? Like greit om de betaler rundt £12 millioner.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=460992&CPID=8&clid=4&lid=3&title=Magpies+threaten+FA+over+Owen&channel=&
For den summen syns jeg iallfall man skal vurdere et salg av Owen.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #539 på: 16. April 2007, 19:44 »
150 mill. Greit det er mye penger, men hva skal vi med de penga? Bruke 80 av dem på en potensiell flopp av en erstatter og resten på skrot? Det ville jo i allefall vært i tro Newcastle-ånd. Nå har vi en spiss, som vi vet leverer varene.  Jeg foreslår at vi beholder han og i det minste later som vi er en klubb med ambisjoner. At Owen blir sur for at vi evt. skulle takke nei til et bud, tror jeg ikke han har nerve til, mtp. den lønna han har hevet i det året han har sittet på ergometersykkel..
Oscillons From The Anti-Sun