20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #390 på: 25. Mars 2007, 20:17 »
Sitat fra: Asbjørn
"If I get the right players you will see the results on the pitch next year," said Roeder.
Det var da godt å høre ;)

Problemet er vel heller at dersom Roeder IKKE får de spillerne han vil ha (noe vi allerede har sett skje) så har han ikke en backup plan.

Er det ingen som husker at Souness sa akkurat det samme når det sto på som verst?? Synes Newcastle under Roeder og Souness begynner å se mer og mer lik ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 25. Mars 2007, 20:48 »
Sitat fra: Asbjørn
"If I get the right players you will see the results on the pitch next year," said Roeder.
Det var da godt å høre ;)

Problemet er vel heller at dersom Roeder IKKE får de spillerne han vil ha (noe vi allerede har sett skje) så har han ikke en backup plan.

Er det ingen som husker at Souness sa akkurat det samme når det sto på som verst?? Synes Newcastle under Roeder og Souness begynner å se mer og mer lik ut.
Jeg for min del synes det ser ut som 2 helt forskjellige ting! Grunn: Souness tok over et NUFC lag som sesongen før hadde kommet til semifinale i UEFA cupen og 5. plass i serien, og som var et ganske godt lag. Han brukte ca 50 millioner pund på spillerforsterkninger, og brakte klubben til en 13. eller 14. plass, noe i den duren!

Roeder tok over en klubb i dypt fall som var farlig nær nedrykk. Han berget "oss" fra nedrykk, førte "oss" til Europa igjen, har ikke brukt særlig mye penger til spillerforsterkninger, og vi er fremdeles med å kjemper om en plassering på øvre halvdel av tabellen denne sesongen med en heller middelmådig stall!

Derfor synes ikke jeg det er noe likhet der i det hele tatt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 25. Mars 2007, 21:20 »
Tenkte mer på utsagn i pressen osv. Særlig tenker jeg på måten vi spiller på, like planløst, like ukreativt og like kjedelig. 0 passion, 0 engasjement og sist men ikke minst bedriten fotball.

Ja, Souness fikk ikke til en dritt med den troppen vi har her, det gjør ikke Roeder heller.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 25. Mars 2007, 23:42 »
Joda vi spela med full innsats og lidenskap, men det er kun mot dei store laga. Men mot midre lag er det total mangel på motivasjon og innsatsvilje. Her har Roeder noko å jobbe med.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 26. Mars 2007, 09:08 »
En annen ting er at denne sesongen har alle vært sikre på å få starte hver  kamp. Med 3-4 nye spillere blir det mye større konkuranse om plassene, og spillerne må kjempe for å holde på sin plass.

Får vi i tillegg inn noen spillere med leder egenskaper, kan de iallefall ikke bli verre en årets sesong. JEg synes det er veldig spennende at vi retter oss mot portugal. Mye billigere spillere, i tillegg finnes det utrolig mye talent. Roeder er også god med unge spillere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 26. Mars 2007, 10:18 »
En annen ting er at denne sesongen har alle vært sikre på å få starte hver  kamp. Med 3-4 nye spillere blir det mye større konkuranse om plassene, og spillerne må kjempe for å holde på sin plass.

Får vi i tillegg inn noen spillere med leder egenskaper, kan de iallefall ikke bli verre en årets sesong. JEg synes det er veldig spennende at vi retter oss mot portugal. Mye billigere spillere, i tillegg finnes det utrolig mye talent. Roeder er også god med unge spillere.
Helt enig! Synes alle kampene Roeder og co speidet på i helga innholder spennende spillere, var det ikke Brasil - Chile, Portugal - Belgia og Nederland - Romania!? Alle disse nasjonene er vel ganske så gode til å avle frem fantastiske spillere. Dette synes jeg er spennende transfermål, og jeg gleder meg stort til å se hvem han kan få inn/hente!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 26. Mars 2007, 12:17 »

Helt enig! Synes alle kampene Roeder og co speidet på i helga innholder spennende spillere, var det ikke Brasil - Chile, Portugal - Belgia og Nederland - Romania!? Alle disse nasjonene er vel ganske så gode til å avle frem fantastiske spillere. Dette synes jeg er spennende transfermål, og jeg gleder meg stort til å se hvem han kan få inn/hente!

Bla bla bla bla, Roeder er god til å skape store forventinger. Når sommeren kommer klager han over hvor vanskelig dette overgangsvinduet er osv. Sier at andre lag heller ikke har fått tak mange spillere. Er dritt lei at han gjentar seg selv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #397 på: 26. Mars 2007, 14:33 »
Det er irriterende når det loves forsterkninger og det ikke dukker opp noe.
Tror ikke på noe særlig forbedringer i løpet av sommeren heller.

Jeg er allikevel glad for at det ikke hentes inn spillere som egentlig ikke er gode nok, slik at det kastes bort millionbeløp på dritt, noe som har skjedd før i løpet av de siste årene...

Men med en manager som Roeder blir det utrolig vanskelig å hente inn nye spillere, da disse ikke har tro på at Roeder er en mann som kan være med på å utvikle dem videre som fotballspillere...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 26. Mars 2007, 19:01 »
piss!"!! roeder har jo hentet knall spillere. og har tro på at han henter flere stjerner som martins,duff.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #399 på: 26. Mars 2007, 19:05 »
piss!"!! roeder har jo hentet knall spillere. og har tro på at han henter flere stjerner som martins,duff.

+Sibierksi, Rossi, Onyewu og Bernard

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 26. Mars 2007, 19:09 »
benard gratis,sibbe gratis, rossi lån som en back up løsning.. gooch på lån... bra dette.. kostet oss ingen ting annet enn lønn og alle var back up løsninger pga de virkelige valgene hans ikke kom nå.. glimrende..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #401 på: 26. Mars 2007, 19:11 »

Ja han fekk inn desse, men ikkje ein forsvarspeler som han lovet oss sist sommer. Og hvilken idiot takker nei til Campbell og Woody. Campbell ba nesten Roeder om å få kontrakt.

Ser jo at han er ikkje mannen til å lede Newcastle til å bli topp 4. Nei spark han, og få inn ein managerer som kan overtale og bevise at han kan utvikle spelarane her.
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 26. Mars 2007, 19:23 »
kan skjønne roeder jeg.. campbell er gammel og ikke sulten nok.. roeder vil bygge et lag som kan holde over mange år, med sultne ung spillere.. ikke gamle trege spillere som sol som vare toppen 2 sesonger.

anngående woody skjønner jeg roeder var skeptisk pga hans tidligere skadeliste. men self i ettr tid angrer han nok siden han har sett woody har vært glimrende i år.. men tipper han kommer til sommeren jeg etter en sesong i boro ,som har bevist han ikke bærer preg av sine tidligere skader.

Jeg er enig roeder stinker under en kamp med taktikk og strategier men akkurat på overgangs vinduet syns jeg han er fornuftig og meget bra! Minner meg om wenger! Hente ung sultne spillere.

Men la nå Roeder få sommeren til å handle danne seg det laget han vil.Så får han heller få sparken til jul om ikke new har blitt bedre.. Må la mannen få litt tid påseg!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 26. Mars 2007, 19:25 »
og P.S bare tull at new skal liksom ikke skal være sikret plass i p.l til neste år.. bare RENT PISS! selvfølgelig ender vi topp 10 i år.. tror vi enda har en sjanse på 7plassen jeg.. og jeg tipper vi blir nr 9-8-7.......

Noreng

• Gjest
« Svar #404 på: 26. Mars 2007, 20:33 »
Vedder på at Roeder kjøper en ukraniner som er feit, og blir skadet hele tiden og en Chileneser (En mann fra Chile :P) som flopper som et helvete!